~16~

2.9K 261 40
                                    

Taehyung Jung'un eve girdiğinden emin olduktan sonra tekrar geri döndü. Şimdi bara gidip bu gece onu tehdit eden adamla ilgilenmeyi düşünüyordu. O kadar hızlı yürüyordu ki sanki attığı her adımda arkasında bıraktığı yerler çöküyordu. Bara geldiğinde en yakın arkadaşı olan Hoseok'un odasına girdi hemen.

"O nerde hyung?"

Hoseok burnundan soluyan Taehyung'u görünce oturduğu sandalyeden kalktı ve ağır adımlar ile önüne dikildi. 

"Taehyung önce bir sakin ol"

Taehyung sinirle bir ayağını yere vurdu. Dişlerini sıkarak konuşuyordu öfkeden.

"Ona nasıl dokunur! O elini g-"

"Taehyung sakin ol dedim. Adam zaten elimizde, derdi neymiş öğreneceğiz"

Başını olumlu anlamda sallayıp elini saçından geçirdi sabırla. Sakin olmalıydı. Bir hata yapmaması lazımdı yoksa hem kendinin hem Hoseok'un başını yakardı.

"Gel hadi"

Hoseok kolundan tutup onu odadan çıkardı ve bahsettikleri kişinin yanına götürdü. Kapıyı açtığı zaman gözleri ezbere biliyormuş gibi onu buldu direk. Adam, Taehyung'un hızla koşarak yüzüne geçirdiği yumruk yüzünden yere yığılmıştı. Hoseok'un adamları Taehyung'u durdurmak için hamlede bulunduğu sırada Hoseok bir elini havaya kaldırarak durmalarını işaret etti.

"Kimsin lan sen ! "

Hoseok yine ağır adımları ile geldi ve Taehyung'un omzunu tuttu. Ardından yerde yatanın yüzüne bakarak sakince konuşmaya başladı.

"Beni iyi dinle çünkü bir daha duyma fırsatın olmayacak. Bu adamı bırakıp gidersem seni çiğ çiğ yer. O yüzden ya güzelce derdini bize anlat ya da seni bu arkadaş ile yalnız bırakayım"

Bir eli ile Taehyung'u tutarak konuşan Hoseok ona bir seçenek sunmuştu. Eğer öylece bırakırsa biliyordu ki Taehyung onu dediği gibi çiğ çiğ yerdi.

"Hyung bırak direk halledeyim işte!"

Hoseok yerde yatan adamdan bir cevap bekliyordu. Taehyung sabır istercesine bir iç çekti.

"Bir yumruk ile mi? Güldürme beni"

Hoseok adamın dediği şeye şaşkınca bakarken Taehyung sinirden küçük bir kahkaha attı. Hoseok bir adım geri attı ve omuz silkti.

"Karar senin, aman sonradan pişman olayım demede"

Artık arkadaşını serbest bırakmıştı. Arkasını dönüp gideceği sırada son cümlesini söyleyip dışarı çıktı ve ikisini yalnız bıraktı.

"Beyler burayı boşaltalım"

Taehyung amacına ulaştığı için psikopat bir gülümseme yerleştirdi yüzüne. Adamın yakasından tutup kaldırdı hızla ve sağlam bir kafa geçirdi.

"Verdiğin cevap işime geldi aslında"

Hoseok ise kapıda durmuş içeriden gelen adamın yardım isteyen sesini dinliyordu. Bunu onun gözünü korkutmak için yapıyordu. Taehyung'a biraz izin verecek sonra da onu tehdit edip derdini anlayacaklardı. Adamın bağırış sesi daha da artınca Hoseok dayanamadı ve içeri girdi. Taehyung adamın üstüne çıkmış ve ölümüne yumruklar atıyordu. Hoseok bir kahkaha attı ve Taehyung'u adamın üstünden zorda olsa aldı. Taehyung Hoseok'tan küçüktü ama bazen ondan bile daha beter ve acımasız olabiliyordu. Özellikle konu Jung ile ilgili olunca.

"Seni güldürdü mü bari?" Adam Hoseok'un ima ettiği şeyi anlayınca zorla gözlerini araladı.

"T-ta-mam  anlatacağım"

love or die/KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin