~41~

1.5K 124 9
                                    

Şükürler olsun ki sonunda evin yolunu bulmuştuk. Cidden o kadar zaman alışveriş yapmak zorunda mıydık? Eğlenceli zaman geçirmiş olsak bile eve geç gelmiş olmamız can sıkıcı bir durumdu. Elimdeki poşetleri yere, kendimi koltuğa atmıştım. "Uyumak istiyorum" Ağlamaklı bir şekilde konuşup gözlerimi kapattım. Evet tek isteğim buydu. "Daha gece yeni başlıyor!" Ablamın dediği şey ile hızla kalkıp gözlerimi kocaman açtım. "Bakma öyle! Eğlenceli olacak" O böyle neşe ile konuşurken itiraz etmek içimden gelmiyordu. Bir gece idare edecektim artık. "Tamam zaten Namjoon ve Yoongi şirketin yurdunda mı ne kalacaklar. Jimin'i yollarım" Demem ile ikisi de şaşkınca bakarken gözlerimi devirip ayağa kalktım. "Ne bakıyorsunuz?" Üzerimdeki fazlalık şeylerden kurtulup telefonu aldım ve Jimin'i aradım. İkinci çalışta açmıştı neyse ki. "Alo Jimin" Karşıdan gelen müzik sesi ile kaşım çatık bir hal almıştı. Ortam sessizleşince dışarı çıktığını anlamıştım. "Jung? Ne oldu canım?" Koltuğa geri otururken kızların bakışını üstümde hissediyordum. "Şey bu gece eve gelme"

"Ha? Kafan mı güzel kızım senin? Niye?" Oysa yeterince açıklayıcı olduğumu düşünmüştüm. "Yani ablam ve Lara bizde kalacak. Tek erkek sen olacaksın" Anında ikna olan Jimin'e gülmüştüm. "Desene öyle. Tamam Jungkook veya Taehyung'a giderim artık" Onaylayıp telefonu kapatıp yanıma bırakınca başımda dikilen ablam ve Lara hâlâ şaşkınca bana bakıyordu. Madem eğlenmek istiyorlardı ben de öyle yapardım.

~~

"Peki senin hayatında birisi yok mu?" Evin balkonunda oturmuş elimizde kahveler ile sohbet ediyorduk. Daha doğrusu onlar ediyordu ben dinliyordum. "Bir kaç ay önce vardı ama bitti. Senin?" Lara rahatsız olmuş gibi yerinde kıpır kıpır ederken şaşkınca ona baktım. "İlişkim yok ama hoşlandığım biri var" Gözlerim şaşkınca açılırken sonunda mühürlenmiş ağzımı açmıştım. "Bana söylemedin hiç?" Yüzünü buruşturup parmakları ile oynamaya başladı. "Ne var? Sen sanki hemen söyledin" Başımı iki yana sallayıp kollarımı birbirine bağladım. "O farklı bu farklı" Küçük tartışmayı sonlandıran ablam olmuştu. "Bırakın onu bunu. Lara, istersen kim olduğunu söyleyebilirsin" Lara sertçe yutkunup gözlerini kaçırmaya başladı. Hadi ama! Kaç yıllık arkadaştık, benden utanıyor olamazdı değil mi? Belki de ablam var diye olabilirdi. "Jungkook" Gözlerim şokla açılırken 'hah' diye bir ses çıktı ağzımdan. "Ciddi misin?" Dalga geçerken kahkaha atarak koluna yavaşça vurdum. "Ay ne var? Çok iyi çocuk. Ama imkansız işte" Bu seferki gülüş dalga geçmek için değil, destek olmak içindi. "Bebeğim sıkma canını. Taehyung ile hallederiz" Heyecanla elimi sıkarken oturduğu yerde atlamaya başladı. "Ciddi misin? Harikasın!" Ablam merakla bana bakarken kahvesini masaya yavaşça bıraktı."Senin ki ne alaka?" Lara heyecanla konuşurken dediğini başımı aşağı yukarı sallayarak onayladım. "Yakın arkadaşı da" Anladığını söyleyip kahvesini içmeye devam etti. Masa da duran paketten bir sigara çıkartıp yaktım ve tekrar sıkıcı bir hal alan ortama göz gezdirip kafamı geriye attım. Ve aklıma gelen fikir ile gülerken hızla söze girdim. "Korku filmi izleyelim!" Lara direk kafasını iki yana sallayıp itiraz etmişti. "Saat 2'ye geliyor Jung" Ablam sakince konuşurken Lara sinirle karışık söylenmişti. "Çok cesur çok! Bir gün bu cesareti başına bela olacak diye korkuyorum" Göz devirip sigaramı söndürdüm ve ayağa kalktım. "Eğlenmek istemiyor musunuz?" Ablam ikna olmuştu ama Lara itiraz ediyordu. "Çok korkarsak kapatırız" diyince kabul etmişti. Hemen aralarından en korkunç olanı seçtim ve filmi başlatıp koltuğa atlayarak oturdum. "Aaah!" Lara'nın çığlık atması ile olduğum yerde sıçrarken ayağımla koluna vurmuştum. "Ne bağırıyorsun be!" Kucağındaki yastığa sarılarak gözlerini kapatmıştı. "Sesi korkunç"

"Korkunç dediğin ses film sitesinin müziği" Elindeki yastığı fırlatıp söylenmeye başladı. Cidden etrafımda ki insanlar niye normal değildi? "Alıştırma yapıyorum oldu mu? Ya canımın içi yastığı verir misin?" Aniden değişen ruh haline gülerken yastığı geri fırlattım.

°°°

Aradan yarım saatten fazla bir zaman geçmişti ve hâlâ filmi izlemeye devam ediyorduk. Lara o kadar korkmuştu ki bacağım kolları arasında kangren olmak üzereydi. Karanlıkta izlemek biraz beni korkutuyor olsa da onun kadar değildi. Telefondan gelen bildirim sesi ile ekranı açar açmaz yüzümde bir tebessüm oluşmuştu.

Gönderen: TaeTae
Aşkım ne yapıyorsunuz?

Çoğul ekini niye kullanmıştı ki? Tek olmadığımı bildiğine göre Jimin onda kalıyordu. Hızla cevap yazarken ara sıra televizyona bakıyordum.

Gönderilen: TaeTae
Korku filmi izliyoruz sen?

Aradan bir dakika bile geçmeden cevap vermesi ile tekrar ekrana odaklandım. "Bırak şu telefonu da izle!" Kaşım çatık bir şekilde Lara'ya bakarken aynı anda cevap gelip gelmediğine bakıyordum. "Bir dur ya! Sevgilim var benim. Saygı ve anlayış gösterin" Of puf ederek filme geri dönünce titreyen telefonuma baktım.

Gönderen:  TaeTae
Bu saate mi? Bir ara ikimiz izleyelim. Korkarsan sarılırsın falan

Yazdığı şeye gülerken filmden gelen ses ile korkmuştum. Elimden düşen telefonu hızla alıp cevap yazmaya çalıştım.

Gönderilen: TaeTae
Sana sarılmak için korkmam gerekmiyor:)

Gönderen: TaeTae
Bebeğim sen böyle konuşunca bana bir şeyler oluyor ama...

Neyse zaten yarından sonra buluşacağız o zaman seni seveceğim bekle:)

Şimdi Jimin çağırdı gidiyorum, hadi öptüm

Gönderilen: TaeTae
Bekliyorum:)

Ben de öptüm 

Telefonu bırakıp tamamen filmi izlemeye başlamıştım. Ablamın getirdiği içecekleri içerken rahatlamış hissediyordum. Film bitince gerçekten sıkıldığım için uyumak istemiştim. O yüzden telefonu şarja takıp odama gittim ve diğerlerine iyi geceler dileyip kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım~







Yanlışım varsa üzgünüm ❤

love or die/KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin