Bahçede masada dumanı çıkan bardaktaki çay ve etraftan gelen baharın gelişini kutlayan kuş sesleri kadar huzurlu hiç bir şey yoktu baekhyun için. Hayatını hep en güzel yerelere gelebilmek için çabalamıştı. Gözleri görmediği halde en güzel yerlere gelmek en büyük hayaliydi. Yanında kimse olmadan bir destekçişi olmadan gitmeye çabalıyordu.
Fakat yanında duran arkadaşı dostum dediği tek bir kişi vardı. Sehun ismi. Gerçekten harika bir yoldaştı. Baekhyun için çok uğraşmış didinmişti. Bugün ortalıklarda yoktu. Baekhyun beklemişti fakat hep onu beklemenin bi anlamı olmadığını anladı. Onunda kendine göre işleri vardı.
Ayağa kalkıp deyneğini eline aldı. Evin bahçesinden eve çıktı. Biraz müzik dinlemek istiyordu.
"Ah evet bu şarkıyı seviyorum" koltuğa oturup dinlemeye başladı. Ünlü aktör park chanyeoldü bu. Adama kesinlikle hayrandı.
"Keşke seni bir kerecik görebilme şansım olsa" iç çekip dinlemeye devam etti. Kapının açılma sesiyle sehunun geldiğini anladı.
"Sehun sen mi geldin?" Bağırınca sehun elindeki poşetleri bırakıp baekhyuna baktı.
"Evet baekhyunnie ben geldim nasılsın?" Karşısında ki koltuğa oturup adamı izlemeye başladı.
"Nerdeydim merak ettim seni sabah belli yoktun ortalarda" sehun adama poşetten bir tane kıyafet çıkarıp verdi.
"Sana ve kendime pek çok kıyafet aldım baekhyun öncekiler eskidi artık.
"Çok fazla masrafçısın sehun" adam söylenerek elinden aldı.
"Ne renk üzerinde ne var?" Baekhyun sorunca sehun alıp havaya kaldırdı.
"Bu siyah renk ve üzerinde renkli figürler var" baekhyun olumlu anlamda kafasını sallamıştı.
"Teşekkür ederim sehun. İyi ki varsın" sehun gülümseyip adamın elini sıktı gerçekten harika bir adamdı. Her şeyiyle her zaman düşünüyordu.
"O zaman ben bunları dolaba yerleştireceğim sen de otur bakalım" baekhyun gülümseyip radyonun sesini tekrar açtı. Sehun sürekli bu adamı dinlediğini fark etti. Ünlü aktördü. Çok da seviyordu.
"Senin için o adamı bulacağım ve ona götüreceğim baekhyun" baekhyun şarkıya dalmış dans eder gibi hareketler yaparak kendince eğleniyordu.
Cebinden telefonu çıkarıp ulaşabilecek bir numarayı aradı. " iyi günler. Parl chanyeol'ün menejerisiniz sanırsam. Bir sonraki konseri ne zaman acaba. Arkadaşımın gözleri görmüyor ve onun büyük hayranı" menejer sehunu dikkatşe dinliyordu.
"Elbette arkadaşınız için konserde en ön masadan yer ayırtacağım bugün akşam bir barda sahne alacak. " sehun zaferle gülümsedi.
"Çok teşekkür ederim. Çok saolun iyi günler" baekhyun içerden gelen fısıltıları işitmişti.
"Sehunnie kiminle konuşuyorsun?" Sehun yanına gidip yanına oturdu.
"Deni akşam bir yere götüreceğim hadi kalk ve hazırlanmaya başlayalım" baekhyun böyle şeylere bayılırdı.
"Gerçekten mi nereye?!" Heycanla ellerini çırpıp gülümsedi.
"Sürpriz hadi gel hazırlanmaya gidiyoruz" elinden tutup gidebilmesi için yardımcı oldu. En güzel elbiselerini giydirecekti.
"İşte bu kırmızı bir bol gömlek ve beyaz pantolon" baekhyun şaşkınlıkla adama baktı.
"Bu kadar sade bir yere mi götüreceksin beni sehunnie" sehun mantıklı olduğunu düşündü ve elini tekrar dolaba attı.
"Tamam o zaman dar bir tayt ve üzerine de salaş beyaz bir gömlek" baekhyunun gözlerinin parladığını görünce sevindi.
"Hadi geç kalıyoruz hemen gidelim" üzerini giyilmesine yardım etti. Baekhyun çok heyecanlıydı böyle sürprizleri hep sevmişti.
"Gidelim artık sehun bırak şu saçımııı" bıkkınlıkla nefes verdi adam. Sehun ise baekhyun'un sevdiği ünlüye güzel gözükmek istediğinden emin olabilirdi. Adam son kez uzaktan baktı. Gerçekten hayran olunacak bir insandı. Evet sehun baekhyuna aşıktı. Fakat belli edip de onu ürkütüp kendinden uzaklaştırmak istemiyordu.
"Gidebiliriz baekhyun" koluna girip yardım etti. Evden çıkıp kapıyı kitlediler. Baekhyun'un arabaya binmesine yardım etti. Kendide koltuğa geçip oturdu.
Yol boyunca baekhyun'un söylemesi için ısrar kelimeleri duyulmuştu arabada.
"Geldik baekhyun" arabadan inip adamada yardım etti. Birlikte içeri girip ayrılan masaya yerleştiler.
"Burası neresi sehun?" Sehun gülümseyip adamın elini sıktı.
"Birazdan öğreneceksin baekhyun" baekhyun anlamaz tavırlar sergiliyordu. Ne yapmaya çalıştığını halen anlamış değildi.
"Hazır mısın baekhyu" baekhyun kafasını sallayıp onayladı. Biraz sonra çalan müzik ve söyleyen o büyüleyici ses. Baekhyun mest olmuştu. Gözleri doluyordu. Heycanla ayağa kalkığ sesin geldiği yöne döndü.
Chanyeol adama bakıyordu. Kusursuz yüzü ve alnına düşen kahverengi saç tutamları. Adamı harika yapıyordu.
"Tanrım sehun" gözlerinden geşen yaşları da görmüştü chanyeol baekhyuna uzun uzun bakarak söyledi şarkıyı. Çıkışta onunla konuşacaktı. Kesinlikle.
-phiochanbaek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
вlínd || chαnвαєk
Romance✎Poi Yapım Sunar Baekhyun yıllar önce sır gibi saklanan bir olaydan sonra gözlerini kaybetmişti. Dünyaya hayata küsmüştü. Kendi halinde yaşayan bir adamdı. Ve chanyeol'e aşıktı... Chanyeol ise ünlü bir şarkıcıydı. Dünyaca ünlü bir adamdı. Baekhyun...