15.Bölüm

796 41 0
                                    

İki kalp severse adı aşk olur diye boşuna dememişler. Ruhlar alemi adı altında gerçekleşir bu olay. AŞK tek hece 3 harf. Ne kadar güzel değil  mi?

İki bedenin bir anda birbiri için çarpan kalkpleri gözlerinde ki o parıltı. Tenlerinin sıcaklığı kadar güzel bir şey yok aşk ta.

Chanyeol de öyleydi. Kör kütük aşıktı baekhyun'a en değerli varlığı o idi. Ona zarar gelsin kendinş öldürür gene ona bir şey olmasına engel olurdu. Eğer gitmeseydi baekhyun sehun'dan uzaklaşmak isteyecek ve sehun ona gerekirse zarar verecekti.

Baekhyun ne yapacağınında bilmiyordu. Sahipsiz kalmıştı. Tamam işi vardı parası vardı ancak hani icraat? Sadece zayıftı. Kendini koruyamayan bir insandı. Chanyeol'e sığınmıştı ya da sığınmak zorunda kalmıştı. Yıllar önce onu terk etmesine rağmen yine onun ya ına gelmişti. Kaderdi bu belkide. Onların kaderleri birbirine bağlıydı.

Baekhyun elinde çayıyla bahçeye çıkıp oturmuştu. Chanyeol bilgisayarıyla ilgileniyordu.

"Keşke burdan halletmesen işlerini benim yüzümden hep aksıyor zorlaşıyor" chanyeol bırakıp adama döndü. Alnına bir öpücük kondurup geri çekildi.

"Hayır baaekhyun. Ben burda olursam sana zarar gelmez. Bende buna izin vermem güzelim" baekhyun bu adamın laf anlayamayacağını anladığında pes etmişti.

"Peki bakalım sen bilirsin." Chanyeol bilgisayarını kapatıp geriye yaslandı.

"Çay ister misin getireyim?" Dedi adam. Chanyeol baekhyun'u kolunun altına alıp kendine çekti.

"Gerek yok sıcak zaten" baekhyun elindekini bırakıp gülümsedi. İyi hissettiriyordu.

"Ne yaptın 4 yıl? Nerdeydin?" Chanyeol düşündü ne demeliydi. Ne anlatmalıydı.

"Baekhyun ben 4 yıl Kanadaya gittim. Orda bir dostum var saolsun beni yanına aldı. Senin yanına dönemem için zorladı ama dönemezdim işte. Ona da anlatınca o da hak verdi." Baekhyun adamın elini tutup okşadı.

"Keşke gelseydin" dedi usulca.

"Gelemezdim sana da anlattım. Çok fazla hayranım var ve benden şarkı yazmamı istiyorlardı. Bende bir şarkı yazdım. Özel bir şarkı. Orda kendimiz söyledik çaldık yayonlamadık" chanyeol telefonundan videoyu açıp gösterdi.

Baekhyun'un dili tutulmuştu. Ona ilk defa birisi şarkı yazıyordu. İlk defa bu kadar önem verip onun için uğraşıyordu.

"Chanyeol sen harikasın" boynuna sarılıp öptü. Onun gibi birisine daha ömce rastalamamıştı.

"Sana seni seviyorum demiştim" dedi uzun olan.

"Şu gerçekten etkilendim chanyeol. Sen benim için neler yaptın gözlerümi açtırdın şarkı yazdın ve bütün halkı tek başına karşına aldın. Sen harikasın" chanyeol ona sarılan adama öpücükler kondurdu.

"Her şey senin için. Sana olan aşkım için baekhyun. " uzanıp dudaklarından öptü. Baekhyun bu jeste karşılık adamı öpmeye başladı. Chanyeol bu tadı özlemişti. 4 yıl önce ki olaylar gözünün önüne gelmişti.

Adamın dudaklarımı emip çekiştirerek öptü. Baekhyun elini adamın boynuna sarıp ensesini okşamaya başladı. Chanyeol geri çekilip alnını alnına dayadı.

"Sen benimsin. Sadece benim olacaksın. Her ne olursa olsun. Seni benden almalarına izin vermeyeceğim. Sen sadece benimsin" dedi. Baekhyun tekrar öpüp geri çekildi..

"Sadece seninim" boynuna sarılıp öptü.

"Efendim bir paket geldi" hizmetçi arkadan seslendiğinde ikili hızla ayağa kalktı. Baekhyun korkmuştu. Chanyeol de korkuyordu ama belli etmek istemiyordu.

"Getir bakalım neymiş" kadın paketi adama uzatıp geri çekildi. Chanyeol kokusuna daha paket geldiğinde bile dayanamamıştı.

"Chanyeol iğrenç kokuyor" dedi adam.

"Evet bebeğim geri dur biraz" paketi yırtıp açtı. Kutunun kapağını açar açmaz yere fırlattı. Baekhyun bakmadığı için ne olduğunu anlamamıştı.

"Baekhyun yukarı çık hemen" baekhyun koşarak yukarı çıktı. Chanyeol kutudaki gördüğü şeyle donup kalmıştı. Bunu sehun'dan başkası yapmazdı.

-poinemi-

вlínd || chαnвαєkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin