Baekhyun onunla gidip gitmemek arasında kaldı. Giderse düzeni hayatı son bulacaktı ve yeni hayatına alışamamaktan korkuyordu. Çünki chanyeol'ü yeteri kadar tanımıyordu.
"Ben gitsem iyi olacak" ayağa kaşkıp biraz ilerledi. Chanyeol arkasından bağırdı
"Bekliyor olacağım baekhyun. Seni gerçekten mutlu edebilirim" arkasını dönüp adama doğru ilerledi.
"Üzgünüm ben yapmam. Yeni bir hayata alışmak benim için korkutucu bir şey. Alışamam hele ds seni daha tanımıyorken" chanyeol bir şey dememiş gitmesine izin vermişti. Çünki biliyordu ki elbette ona dönecekti.
Anayoldan geçmek için bekledi. Arabaların durduğunu duyunca kendide ilerledi. Sehunun evde olup olmadığını düşündü. Şu kısacık zamanda olan şeyler baekhyun için fazlaydı. Alışkın değildi.
Bir işe girmek istiyordu. Sehuna iş bulmasını söyleyecekti.
Eve girmek için kapı kolune çevirdi.
"Sehun evde mısın?" Seslendiğinde ayaklanam duydu.
"Evet burdayım seni bekledim" koltuğa geçip oturdu. Şu kadarcık yol alması bile onu yormuştu.
"Sehun senden bana göre bir iş bulmanı istiyorum bunu yapabilir misin senide yoruyorum kusura bakma" sehun gülümsedi.
"Elbette baekhyun nasıl bir iş?" Baekhyun düşündü ancak aklına hiç bir şey gelmiyordu. Ne yapacaktı? Kör haliyle onu kim işe alabilirdi.
"Yapabileceğim herhangi bir iş fark etmez" baekhyun gülümseyip ayağa kalktı.
"Teşekkür ederim sehun çok saol" odasına ilerledi. Aklı chanyeol'de kalmıştı. Kabul etmeyi düşünmüyordu. Kimseye böyle bir hak tanımayacaktı. Chanyeol ona tecavüz etmişti. Ondan tekrar faydalanabilirdi. Ona bu hakkı bermek en yalnış karar olduğunu kabul etti. Yeni işinr kendini adayacak ve eski hayatına göre yaşamaya çalışacaktı. Sehun'a ise bu konuştuklarını unutmasını ve bir daha açılmamasını isteyecekti.
"Baekhyun buldum! Bir şirket seni alabilirmiş" baekhyun sevinçele gülümsedi. Eline geçen bu fırsatı kaçırmayacaktı.
"Harika sehun hadi oraya gidelim o zaman" hazırlanıo evden çıktılar. Baekhyun içim harika bir haberdi. Kendi ayakları üzerinde durmayı başaracaktı.
"Burası galiba baekhyun gel bakalım dikkat et kaldırım var" içeri girdiklerinde sehun hayranlıkla baktı.
"Baekhyun burası gerçekten harika bir yer. Bayıldım. Bak şimdi, kocaman altın sarısı resnginde aynalı gibi duvarları var. Her yer harika döşenmiş müthiş" baekhyun göremediği için yine üzülmüştü.
"Görmeyi isterdim. Her neyse hadi gidelim" asansöre binip patronun katına çıktılar. Elleri titriyordu baekhyun'un böyle bir yerde çalışmak harika olacaktı.
"Merhaba yeni iş görüşmesi için gelmiştik biz" ikili koltuğa oturup patronun konuşmasını beklediler.
"Hoşgeldiniz. Çalışacak olan sizsiniz sanırsam. Daha önce bir işte çalıştınız mı?" Baekhyun gülümseyip kafasını kaldırdı.
"Evet bir bankada çalışmıştım" adam deneyimli olduğunu anlamış olacak ki gülümseyip elini uzattı.
"Deneyiminiz de olduğunu göre aramıza hoşgeldiniz. Seni muhasebe bölümüne alacağım. Eminim harika yerlere geleceksin" baekhyun uzattığı eli sehun'un yardımıyla tuttu.
"Ne zaman başlayabilirim?" Adam bir an duraksadı. Bilgisayardan bir kaç şeye baktı.
"Size bir iş takvimi vericem. Sabah 9 akşam 5'e kadar çalışacaksınız. Normalde diğer elemanlarımız sabah 8 akşam 7 de bırakıyorlar. Engeliniz olduğu için geç.bir saate kalmanızı istemiyoruz" baekhyun tam istediği saatleride kendi istemeden patronu söylemişti.
"Harika çok teşekkür ederim" patronu baekhyuna baktı. Bie soru soracak gibiydi. Sehun anlamış olacak ki hemen atlamıştı.
"Bir şey mi diyeceksiniz?" Öksürüp ellerini masada birleştirdi.
"Aslında evet acaba görme engelli alfabesini biliyor musunuz?" Baekhyun bu soruyu bekliyordu doğrusu.
"Evet biliyorum yoksa iş yapamazdım" patron bunu duyduktan sonra olumlu karar vermişçesine ayağa kalkıp elini ikiliye uzattı.
"Hayırlı olsun o zaman yarın başlayabilirsiniz"
-pohibohi-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
вlínd || chαnвαєk
Romance✎Poi Yapım Sunar Baekhyun yıllar önce sır gibi saklanan bir olaydan sonra gözlerini kaybetmişti. Dünyaya hayata küsmüştü. Kendi halinde yaşayan bir adamdı. Ve chanyeol'e aşıktı... Chanyeol ise ünlü bir şarkıcıydı. Dünyaca ünlü bir adamdı. Baekhyun...