Baekhyun sesi hayran hayran dinlemeye devam ediyordu.
"Sehun sen harikasın!" Baekhyun müzik bitince yanına gelen ayak seslerine yöneldi.
"Merhaba ben chanyeol peki ya siz?" Baekhyun heycanlıydı elini sıkan adamın elinin sıcaklığını hissediyordu.
"Ben baekhyun ve bu da sehun en yalın dostum" baekhyun dayanamayıp adama atladı.
"Bir kez sarılabilir miyim?" Chanyeol izin verip adama sarıldı. Adamın kokusunda mest olmuştu. Vanilya ve çilek kokusu harikaydı. Baekhyın iss adamın kollarında kaybolmuş keskin parfüm kokusunu içine çekiyordu.
"Ben gideyim artık baekhyun size emanet efendim" sehun oradan ayrılıp gitti.
"Gel bakalım san böyle otur ve sana özel içkilerimizden ikram edelim güzelim" baekhyun heycanla adamı dinledi.
"Teşekkür ederim" şarkıyı dinlemeye devam etti. Chanyeol adamı kendine aşık ediyordu. Harika bir sesi vardı. Şimdi de kokusunu ve sarılışını da aldı ya daha çok bağlanmıştı.
"Galiba ben bu adamı seviyorum" saatler kala baekhyun sarhoş olmuştu az biraz. Baekhyun oturduğu yerde biten son şarkıyıda dinlemişti. Alkışlayıp bekledi.
Birisinin onu kaldırıp kucapına aldıpını fark etmişti.
Kucağında oturduğu adam eli ile her yerine dokunuyordu. Onu görmüyordu evet ama kalbi onun kötü bir insan olduğunu söylüyordu. Evet sarhoştu yoksa ne işi vardı onun kucağında.
"Bir tanem, harika görünüyorsun" kafasını geriye atıp bir kahkaha sergiledim. Açılta kalan boynuna burnunu sürttü.
"Ben halbu ki çirkin olduğumu sanıyordum" ayağa kalktıklarında hissettim. Elleri ile kalçalarından kavrayıp kaldırdı.
"Emin ol dünya harikasısın" son hatırladığı ise sadece bir yere gidişleriydi.
Sabah aniden gelen baş ağrısı ile uyandı. Eliyle etrafa dokunup tanımaya başladı. Kendi.odası olmadığını anlayınca ve üzerinden bir şey olmadığını fark edince çığlık attı.
Chanyeol banyodan koşarak çıktı.
"Hey ne oldu!" Baekhyun gözledinden akan yaşlara engel olamadı.
"Tanrım yardım et sen bana ne oldu dün gece!"
"Sakin olur musun lütfen ağlama" chanyeol yanına gelip oturdu.
"Ne demek sakin ol ya benden faydalandın sen hayranındım ben senin nasıl yaparsın bunu!" Baekhyun etrafa dokunarak yataktan kalktı. Yerde boxerini aradı. Bulunca üzerine takıp giyindi.
"Gel otur da bi konuşalım" chanyeol yanını pat patladı.
"Sana dava açacağım park chanyeol bebi taciz ettin sen!" Baekhyun adamın sesini duymamıştı.
"Bak işte telefondan kameraya çektim" baekhyn sesleri dinlemeyr başladı.
'Ah harikasın devam et devam et'
Baekhyun kendi sesini duyunca ağlaması daha da artmıştı.
"Ben nasıl yaparım bunu" chanyeol yatağa oturan adamın yanına gelip çıplak omzuna öpücük kondurdu.
"Ben senden hoşlandım baekhyun sense dün gece bana sürekli beni sevdiğini söyledin. İlk gecemiz bu şekilde olsun istemezdim" baekhyun dava açsa bile bu görüntülerden dolayı kazanamazdı. Fakat sehun neden gelmemişti.
"Sehun nerde gelmedi mi?" Chanyeol baekhyun'un yanına gelip boynuna öpücük kondurdu.
"Hayır gelmedi" sehunun onu buraya bilerek getirdiğini düşündü.
"Sehun planladı bunları değil mi o yaptı her şeyi" chanyeol anlamaz bakışlarla baktı adama.
"Sehunla ne alakası var?" Baekhyun ayağa kalkıp gitmek istedi fakat chanyeol bırakmadı.
"İstediğini aldın bırak da gideyim" chanyeol adamı çekip yatağa geri yatırdı.
"Bırakmam. O vanilya kokuna doymadan bırakmam" baekhyun adamı sevdiği için sesini çok çıkartamıyordu. Ama bu kadar ileri gideceğini de düşünememişti.
"Tamam sana aşık olabilirim ama kör olup aşık olmamdan faydalanarak benimle birlikte oldun" kafası yanda duran adamın yanağından öptü. Chanyeol bir insanın bu kadar büyüleyici olduğuna şaşırıyordu. Gerçekten hoşlanmıştı bu çocuktan ve ona sahip çıkacaktı.
"Olabilir bende böyle olsun istemezdim ama kesinlikle sana sahip çıkacağım. Görebilmen için her şeyi yapacağım. Seni çok mutlu edeceğim" baekhyun adamın kullandığı kelimelere hayran kalmıştı.
"Eve bırak beni" chanyeol masaya uzanıp kağıt ve kalem aldı.
"Bu benim numaram telefonuna da kaydettim park chanyeol olarak. İstediğin zaman arayabilirsin beni her zaman yanında olacağım" baekhyun yataktan kalkıp üzerini giyindi. Eve gidip sadece uyumak istiyordu.
-pohibohi-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
вlínd || chαnвαєk
Romance✎Poi Yapım Sunar Baekhyun yıllar önce sır gibi saklanan bir olaydan sonra gözlerini kaybetmişti. Dünyaya hayata küsmüştü. Kendi halinde yaşayan bir adamdı. Ve chanyeol'e aşıktı... Chanyeol ise ünlü bir şarkıcıydı. Dünyaca ünlü bir adamdı. Baekhyun...