Planlat kurulmuş. Sofralar dizilmiş. Yemekler hazırlanmış ve konuklar bir bir gelmeye başlamıştı.
Ve evet! Bu parkların düğinüydü!
Şehvet! Romantizm! Ve daha bir çok duygunun bir arada bulunduğu harkuşade bir düğündü.
Heycanın katsayısı artmış insanların mutlulukları gözlerinden okunuyordu.
"Hazır mısın bakalım bizim güzel gelinimiz" kyungsoo aynadan kendini inceleyen kumral saçlı adama baktı.
"Yaa kyungsoo ben gelin değilim damadım" kyungsoo somurtan adamın alnına şaplak patlattı.
"Biz gelin oluyoruz aptal saçmalama!" Baekhyn koltuğa oturup heycandan parmaklarıyla oynamaya başlamıştı. Kyungsoo yanına gidip ellerinden tuttu.
"Sakin ol hadi. Kendini rezil etmek istemezsin değil mi?" Baekhyun adamın gözlerinin içine baktı. Üzgündü. Gözleri dolmuş hatta bir damla yaş yanaklarından çenesine doğru yol almaya başlamıştı.
"Keşke annem ve babam da burda olsaydı. Eminim çok sevinirlerdi." Kyungsoo peçeteyle makyajını dağıtmadan akan damlayı sildi.
"Yanında olmayabilirler. Ama onlar seni izliyorlar baekhyun. Lütfen onları üzmek istemiyorsan eğlenmene bak ve mutlu dur. Bugün senin en özel günün" baekhyun gülümseyip adama sarıldı.
"Teşekkür edem kyungsoo iyi ki varsın" kyungsoo adamın elinden tutup ayağa kaldırdı.
"Hadi o zaman chanyeol seni salonda bekliyor kai ile gireceksin" baekhyun son kez kendine baktıktan sonra çiçeğini eline alıp dışarı çıktılar.
Kainin koluna girip gülümsedi.
"Hadi bakalım baekhyun chanyeol'e iyi bir kayınbabalık yapayım" baekhyun gülmüştü. Gerçekten bu ikiliye minnettardı.
Salona alkışlarla ve müzikle giriş yaptılar. Chanyeol baekhyun'u ilk defa görüyordu. Ve büyülenmişti. Masanın önüne geldiklerinden chanyeol baekhyun'u yanına almak için elini uzattı fakat kai izin vermedi.
"Orda dur bakalım damat bey!" Kai baekhyun'u arkasına almış chanyeol'e engel oluyordu.
"Hadi ama kai saçmalama!" Chanyeol tekrat uzandığında kai tekrar ittirmişti.
"Bizden gelin almak o kadar kolay değil. Şimdi dök bakalım her şeyi ortaya" chanyeol anlamış olacakki cebinden 100 won çıkardı. Kai sinirlenmişti.
"Baekhyun'un değeri bu kadar mı ne yapsak millet vaz mı geçsek?" Chanyeol cebindeki desteyle olan parayı çıkartıp eline verdi.
"Afferim damat adam oluyorsun! Şimdi sana bir çift sözüm var hatta sözümüz var! Namusuna ailene sahip çıkacaksın. En ufak şeyde silip atmayacaksın! Mezara girene dek seveceksin yanında olacaksın. Yoksa ben seni keser doğrarım! Anlaştık mı!" Salondaki herkes kainin bu hareketleriyle kahkahaya bürünmüştü.
"Al bakalım baekhyun bu para senin çatır çatır ye. Gidebilirsin artık" kyungsoo alıp elindeki çantaya attı.
Baekhyun chanyeol'ün elini tutup yanına çıktı.
Nikahları gökte ve yerde kıyılmış en güzel hatıralar anılar o günde kalmıştı.
Konuklar teker teker dağılmaya başlamış salon boşalıyordu.
"Harikaydı herşey kai ve kyungsoo çok teşekkür ederiz" chanyeol adamlara sarılıp teşekkür etti.
"Beğendiyseniz ne mutlu bize" ikili arabaya binip evlerine doğru yol almaya başladılar. İkiside heycanlıydı. Evet ilk kez olmuyordu ama bugünün ayrı bir heyecanı vardı onlar için.
"Nasıl hissediyorsun?" Dedi chanyeol ürkekçe.
"Bilmem" baekhyun kafası yerde elleriyle oynuyordu.
"Hadi bakalım geldik gidelim mi?" Baekhyun arabadan inip kapıya doğru giden chanyeol'ü takip etti.
"Geç bakalım evimin en güzel neşesi" baekhyun utanmıştı.
"Teşekkür ederim chanyeol" ışıkları yakıp ikili kendilerini kanepeye attılar. Çok yorulmuşlardı.
"Gerçekten harikaydı ama bir o kadar da yorucuydu." Chanyeol gülüp başını koltuğa dayamış adamı inceledi.
"Bu gece yorgunum kelimesini yasaklıyorum sana çiçeğim bu gece bizim gecemiz. Bu gece yıldızların parladığı ayın etrafa en güzel ışıklarını saçtığı gece" adamın yanına yaklaşıp boynundan öptü.
"Bu gece bizim gecemiz chanyeol zamanın durduğu gece ve sevenlerin bütünleştiği gece" dudaklar buluşmuştu. Ve o an gökyüzünden bir yıldız da onlar için kaymıştı.
-poinemi-
Ve sonunda bir kitabın faha sonuna geldik. Evliliğin yanında hamilelik ve daha bir çok sorumluluk nedeniyle çok fazla aktif olamadım bundan sonra daha çok buralarda olmaya çalışacağım.
Kendinize iyi bakın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
вlínd || chαnвαєk
Romance✎Poi Yapım Sunar Baekhyun yıllar önce sır gibi saklanan bir olaydan sonra gözlerini kaybetmişti. Dünyaya hayata küsmüştü. Kendi halinde yaşayan bir adamdı. Ve chanyeol'e aşıktı... Chanyeol ise ünlü bir şarkıcıydı. Dünyaca ünlü bir adamdı. Baekhyun...