18.bölüm-M-

1K 41 5
                                    

Baekhyun mutfaktan içecek ve atıştırmalık bir şeyler hazırlayıp getirdi. Chanyeol ayaklarını uzatmış televizyon izliyordu. Bugün olanşar hiç yaşanmamış gibiydi. İkili bunları unutmaya söz vermiş ve yeni bir hayata başlayacaklardı.

"Kalk bakalım koca dev bir şeyler yiyelim" chanyeol minik bedene gülümseyip geriye çekildi.

"Vay vay vay senin ellerinden yemek de varmış" baekhyun omzuna vurup yemeğine döndü.

"Bu gece senin için çabalıcam." Chanyeol adama tutku dolu bakışlar yolladı.

"Başka?" Dedi sakince.

"Ne başka? Çabalayacağım işte" dedi baekhyun bozuntuya vermeden.

"Başka başka?" Yineledi. Baekhyun'un sabrını zorluyordu.

"Senin derdin ne?" Kaşlarıyla yukarıyı işaret etti.

"Ne hayır gerçekten mi?" Baekhyun şok olmuştu.

"Neden ama. Sevgili değil miyiz? Gizliden de nikah kıyıp kendi aramızda düğün yapıcaz. Olur olur hadi." Baekhyun düşündü. Yapmalı mıydı? Bence bir sorun yoktu. Yapabilirdi.

"Otur yerine channie"  baekhyun tepsiyi alıp mutfağa gitti. Tezgaha bıraktıktan sonra içeri geçip  televizyonu kapattı. Chanyeol'un kucağına oturup sürtünmeye başladı.

"Evet mi yani? Yapabilir miyiz?" Dedi heycanla uzun olan.

"Evet channie hadi" chanyeol adamı kucağına alıp koltuğa uzandırdı.

"Sen istedin baekkie" chanyeol adamın üzerinde ki tişörtü çıkartıp attı. Sadece boxerlerle kaldıklarında adamın üzerine eğildi. Boynunda ve yüzünün her yerinden öpüp her noktasını emdi.

"Immhh harika" baekhyun inleyince chanyeol adamı belinden kavrayıp kendine çekti. Her bir noktasından ayrı öpüyor emiyordu.  Boynunu göğsünü ve göbeğini yaladıktan sonra adamın kollarını tek tek ıssırmaya başladı. Ellerini saçlarına geçirip dudaklarından öptü.

"Ah chanyeol!" Acıdan bağırınca chanyeol üzerlerinde ki boxerleri çıkarıp attı.  Altına eğilip adamın üyesini eline aldı. Çekiştirdi. Biraz yaladıktan sonra doğruldu.

"Gel bakalım buraya" baekhyun'un ağzına üyesini verdi. Baekhyun hızla yalarken chanyeol kendini itip çekiyordu.

Chanyeol geri çekilip orta parmağını adamın deliğine soktu.

"Ahhhh!!!!" Baekhyun acıyla bağırınca chanyeol dudaklarına yapışıp öpmeye başladı.

Eliyle gelgit yaparak deliğini rahatlattı.

"Hazır mısın çiçeğim giriyorum" chanyeol kendini konumlandırıp soktu.

"A-Ah!" Baekhyun gelgitlerden dolayı çok sancı çekiyordu. Canı yanıyordu ama zevk de alıyordu.

"Oh! Harika! Harika!" Chanyeol zevkle inlemeye başlayınca baekhyun da zevke gelmeye başlamıştı.

"Of! Ah! Chanyeol harikasın oraya vur oraya çok güzel" chanyeol iyice hızlanmıştı. Hızlı gelgitler yaparak deliğini genişletmişti.

"Yeter chanyeol ağrımaya başladı çık!" Baekhyun acıyla fısıldayınca chanyeol zevkten tavan yapmıştı.

"Hayır baekhyun çıkmak yok oh hayır!" Baekhyun acıyla kıvranıyordu. Chanyeol adamı yan yatırıp kendi de arkasına uzandı. Gelgitlerine o şejilde devam etti.

"Ahh!!!! Chanyeol çık artık yeter lütfen!" Chanyeol boşalınca bir anda durmuştu. İçine patlamıştı adamın.

"Ah bebeğim" chanyeol geri gelip oturdu. Baekhyun acıdan hala kıvranıyordu.

"Ah çok acıdıııııı" chanyeol yatan adamın poposuna baktı. Adamı domaltıp deliğini inceledi. Buruşmuş genişlemişti. Biraz etrafını yaladıktan sonra rahatlattı.

"Sakin ol bebeğim geçti sakin" baekhyun oturamıyordu. Yatarak acıyı çekiyordu. Chanyeol yanına yatıp adamı göğsüne yatırdı.

"Asla. Asla bir daha yapmayacağız park" chanyeol gülüp saçlarını okşadı.

"Nedenmiş o bakalım" baekhyun göğsüne bir yumruk atıp geri çekildi.

"Yeter diyorum daha giriyorsun nasıl acıdı haberin var mı?" Chanyeol kahkaha atıp adamın şikayetlenmesini izledi.

"Zevke gelince tutamıyorum kendimi bebeğim üzgünüm" baekhyun gülüp kollarını sardı.

"Tamam o zaman bir daha yok channie ne zaman o zevkini kontrol edersin o zaman olabilir. Benimkide van ama ya acı biraz bana acı" chanyeol çenesinden tutup kendine bakmasını sağladı.

"Acımak yok çiçeğim bu işler böyle" baekhyun tokadı geçirip geri yattı

"Bundan sonra çok bekle o zaman"

-poinemi-

вlínd || chαnвαєkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin