Baekhyun karşısında bu kadar iltifat eden adama karşı kendini mahcup hissediyordu.
"Bu mutlu etti beni chanyeol" baekhyun gülümseyip chanyeolün elini tutmak için uzandı. Chanyeol ne yapmaya çalıştığını anlamıştı. Elini uzatıp karşılık verdi narın ellere.
"Baekhyun" chanyeol baekhyun'u kendine dönderip dudaklarına bir öpücük bıraktı.
"Sana güvenmemi gerektiren bir hiç var içimde. Ama diğer yanımda güvenme diyor." Chanyeol tekrar uzanıp öptü.
"Güven bana. Sana her şeyi feda edebilecek adama güven" baekhyun gözlerinin görmesini çok isterdi. İlk gördüğü kişininde chanyeol olmasını isterdi. Elini kaldırıp yüzünde dolandırdı. Hafif tombul yanakları vardı. Dolgun dudakları şekilli kaşları ve yumuşacık saçları vardı.
"Yüzünü göremesemde dokunarak ezberlemek istedim sadece." Chanyeol adamın elinden tutup avuç içlerini öptü.
"Gözlerini açtıracağım baekhyun. Senin görmen için uğraşacağım" baekhyun güvenebileceğini bir kere daha anlamıştı.
"Sen çok iyisin chanyeol" baekhyun ellerini çekip önüne döndü. Utanmıştı.
"Sana yüzünü güzelliğini anlatayım mı?" Yıllar boyunca hep merak etmişti.
"Evet lütfen nasılım?" Chanyeol elini yüzünde gezdirdi.
"Gözlerin ela. Ve çok güzeller. Kaşların şiir gibi incecik. Yanakların sana ayrı bir güzellik katıyor mesela. Duruşu şekli seni dünyalar güzeli yapıyor. Dudakların hele de çok güzeller. İnsanın öptükçe öpesi geliyor" uzanıp tekrar öptü. Baekhyun'u her öptüğünde tüyleri diken diken oluyordu.
"Şey gidelim mi artık?" Baekhyun ayağa kalkıp deyneğini önüne tuttu.
"Tamam gidelim hadi" chanyeol yanına gidip elini tuttu adamın. Baekhyun bir şey dememiş yürümeye devam etmişti. Elimçnde hissettiği o sıcaklık her şeye değerdi.
Chanyeol bu gece onda kalmasını teklif edecekti. Aslında sabahtan bu yana düşünüyordu bunu fakat söylemeye çekiniyordu. O ilk beraber oldukları gece baekhyunu korkutmuştu. Bu sefer bir şey yapmayacaktı kabul ederse. Sadece bir kere de olsa kokusunda uyumak istiyordu. Arabayı çalıştırmadan baekhyun'un elini tuttu.
"Baekhyun ben senden bir şey isteyeceğim" chanyeol derin nefes alıp adamın elini öptü. Pürüssüz cildi chanyeol'ü zorluyordu.
"Yapabileceğim bir şeyse isteyebilirsin" chanyeol cesaretini toplayıp konuşmaya başladı. Ne kadar doğru yapıyordu kendi bile farkında değildi.
"Şey bu gece bende kalır mısın?" Baekhyun elini hemen çekmiş önüne dönmüştü.
"Hayır olmaz. O geceden sonra bunu teklif etmen bile hata" baekhyun kaşlarını çatmıştı. Chanyeol adamın uzanıp yanağından öptü.
"Niyetim öyle bir şey değil baekhyun. Kokunla bir gece uyumak istiyorum. Kollarımın arasında sen varken huzurla uyumak istiyorum" baekhyun'un çatılan kaşlaro tekrar eski haline dönmüştü. Yumuşamış gibiydi.
"Chanyeol sen beni bu kadar sevemezsin. Bak sen dünyalarca ünlü bir sanatçısın ben ise fakir körün biriyim. Eğer sen bunları yapmaya devam eder ve sana aşık olmamı sağlarsan olmaz. Emin ol senin de bu duyguların sadece bir heves." Chanyeol kelimeleri duyunca kızmıştı.
"Hayır baekhyun sen benim heveslik aşkım değilsin. Eğer ki heves olsaydı o geceden sonra senin yüzüne bakmazdım ben. Ben seni ilk görüşte sevdim aşık oldum. Gülüşüne aşıl oldum. İnanmazdım aslında ben ilk görüşte aşka. Ama sen çıkınca karşıma güm ön yargıları yok ettim ben"
Baekhyun düşündü. Kanıtlaması için ona bir şans vermişti ama aklında da bir çok soru vardı. Kör olmasından faydalanıyordu belkide.
"Kanıtlaman için bir şans vermiştim sana zaten. Gidelim chanyeol" baekhyun doğru bir karar vermenin düşüncesiyle gülümsedi. Chanyeoş hızla çalıştırıp evine sürdü. En kısa zamanda onu da kendine aşık edecekti.
"Seni çok seviyorum baekhyun çok fazla" baekhyun gülümsedi.
Evde olacakları şimdiden tahmin ediyordu ve kalbi gereğinden fazla çarpıyordu.
-poinemi-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
вlínd || chαnвαєk
Romance✎Poi Yapım Sunar Baekhyun yıllar önce sır gibi saklanan bir olaydan sonra gözlerini kaybetmişti. Dünyaya hayata küsmüştü. Kendi halinde yaşayan bir adamdı. Ve chanyeol'e aşıktı... Chanyeol ise ünlü bir şarkıcıydı. Dünyaca ünlü bir adamdı. Baekhyun...