"Bir zamanlar bir prens varmış gözleri görmeyen bir prens ama kalbi tertemiz olan prens.
Sonra bir prens çıkmış karşısına ve onu sevmiş. "
Chanyeol saçlarını okşarken baekhyun adamın anlattığı hikayeyi dinlemeye koyuldu.
"Ama aralarında bir tanede cadı varmış" baekhyun'un kaşları çatılmıştı.
"Olmasın o cadı istemiyorum" dedi ağlamaklı tonla. Chanyeol onun bu masum haline dayanamıyordu.
"Tamam tamam cadı yokmuş evlenmiş ve çok mutlu olmuşlar" baekhyun kıkırdadı.
"Evlenmek?" Dedi sessizce chanyeol saçlarına öpücük kondurup geri çekildi.
"Evlenmeyelim mi?" Dedi sessizce. Baekhyun biraz düşündü. Mantıklı geliyordu aslında. Minik minik bebekler. Sıcacık bir yuva.
"Bilmem olabilir belki" dedi ayağa kalkıp. Chanyeol'ün gözlerine baktı.
"Evlenelim baekkie. Çok mutlu olalım" baekhyun boynuna sarılıp her yerine öpücükler kondurmaya başladı.
"Evlenelim de channie nasıl yapcaz ki ben bişi bilmiyorum" chanyeol kahkaha attı. Çok masumdu bu adam
"Gidicez bi imza atıcaz biticek. Sonra harika bir ev harika çocuklar ve sıcacık bir yuva" dedi iç çekerek.
"Benim düşündüklerimi düşünüyorsun" baekhyun adamın dudaklarına uzanıp öpüp geri çekildi..
"Ne güzel işte. İkimizde aynı şeyleri istiyoruz bebeğim" baekhyun kafasını sallayıp adamın karşısında dikleşti.
"Tamam o zaman chanyeol. Hadi hazırlıkları başlatalım madem" chanyeol adamın dudaklarına uzanıp öpmek istedi. Nefesleri birbirine karışıyordu. Tam öpecekken çalan kapı onlara engel olmuştu.
"Evrenin bizimle bir sorunu var bence" chanyeol gülerek kapıya gitti. Kapıyı açınca karşısında çocukluk arkadaşı kai vardı.
"Tanrım dostum hoşgeldin!" İkili sarılırken yanında ki adam ve çocuk da onları izliyordu.
"Uzun zaman oldu adamın özlemişim seni" dedi kai.
"Hadi gelin geçin" chanyeol onları içeri davet ederken baekhyun kapıya doğru yürüdü.
"Hoşgeldiniz" kai chanyeol'e imalı bakışlar yolladı.
"Doğru bildin kai. Sevgilim baekhyun. Baekhyun kai benim çocukluk arkadaşım uzun zamandır karşılaşmamıştık. Ve karısı ile çocuğu. Bi dakka! Çocuğun mu oldu senin!" Kai adamın şaşkınlığına gülüp koltuğa oturdu.
"Aynen dostum geç kaldın senden ne zaman duycaz bu haberi" baekhyun utanmıştı. Yüzü kızarmaya başlamıştı.
"Önce bir evlenelim de ondan sonra düşünürüz. daha çok erken bizim için" baekhyun rahatlamıştı. Sevgilisi onun en büyük yardımcısıydı.
"Çok da gecikme derim yaşın geçiyor" kyungsoo adamın kolunu dürtünce kai gülüp susmuştu.
"Merhaba tatlım ben kyungsoo" baekhyun uzatılan eli büyük bir memnuniyetle sıktı.
"Bende baekhyun memnun oldum" aralarında koyu bir sohbet geçerken bir anda ağlayan bebek herkesin odak noktası olmuştu.
"Aww sen neden ağlıyorsun bakalım babacım gel gel" chanyeol kahkahayı patlatmıştı.
"Tanrım sana nolmuş böyle tam bir kılıbık olmuşsun" kai sert bakışlarını karşısındaki adama yolladı.
"Seni de göreceğim ilerde gül sen gül" kyungsoo adama çocuğu bırakıp mutfağa baekhyun'un yanına gitti.
"Ama kyungsoo neden ben bakıyorum kiii" kyungsoo sinirli bakışlarını yolladığı adama haykırdı.
"Babası değil misin elbet bakacaksın!" Chanyeol bir kahkaha daha patlatınca kaiden iyi bir tekme yemişti.
"Ovv acıttı" bir yandan dizini sıvazlıyor bir yandan da gülüyordu.
"Koca dev seni gülmeyi kes" chanyeol adamın yanına gidip bebeği sevmeye koyuldu.
"Baekhyun yapmam gereken bir şey var mı?" Baekhyun arkasından gelen adama döndü.
"Yok hazırladım teşekkür ederim kyungsoo" baekhyun bardaklara içecekleri doldurup tepsiye yerleştirdi.
"Nasıl gidiyor baekhyun. Nasılsınız yani chanyeol ile" baekhyun tezgahta arkasını dönüp oturan adama baktı.
"Şu anlık çok iyi bir sorun çıkmazsa da harika olacağımıza inanıyorum" kyungsoo gülümsedi. Bu adamın bakışları çok içtendi.
"Eminim çok iyi olacaksınız. Chanyeol'den şüphen olmasın. O çok sadık bir adamdır" baekhyun chanyeol'ün adı geçince gözleri patlamış içi kıpır kıpır olmuştu.
"Deli aşık seni hadi içeri gidelim ve şu düğün işlerini halledelim" ikili içeri geçip oturdu.
Harika bir hayat onları bekliyordu...
-poinemi-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
вlínd || chαnвαєk
Romance✎Poi Yapım Sunar Baekhyun yıllar önce sır gibi saklanan bir olaydan sonra gözlerini kaybetmişti. Dünyaya hayata küsmüştü. Kendi halinde yaşayan bir adamdı. Ve chanyeol'e aşıktı... Chanyeol ise ünlü bir şarkıcıydı. Dünyaca ünlü bir adamdı. Baekhyun...