Dühösen megöleltem, aztán megcsókoltam. Mattet. Megnyugtatott, hogy végre szakítottam Will-lel, de tudtam, hogy még közel sem végeztünk. Ez a srác egy elmebeteg, de tényleg. Valakinek el kellene vinnie kivizsgáltatni, de az a valaki nem én leszek.
- Szakítottál vele? - kérdezte Matt.
- Úgy nézek ki, mint aki nem? - kérdeztem vissza.
- Igazából, akkor is ki vagy rá akadva ha együtt vagytok, úgyhogy csak gondolom, hogy igen.
- Oké. Hogy minden tiszta legyen. Igen, szakítottam vele, hála az égnek. De még mindig nem tudatosult benne, hogy nem érdekel, úgyhogy szerintem lesznek még közöttünk konfliktusok.
- Megoldod. A háttérből meg támogatlak, és ha bármire van szükséged, csak szólj - mosolygott rám. Átkarolta a vállam, kezével kicsit megdörzsölte. Elindultunk az emelet felé.
- Köszi.
Kopogtattak az ajtón, úgyhogy ahelyett, hogy mindketten felmentünk volna Matt ajtót nyitott Carolnak, én meg a folyosó végéről figyeltem őket.
- Óriási hírem van! - vigyorgott Carol, mint egy tejbetök. - A cég fizetett kártérítést, de azt már régen. Na mindegy, azt a pénzt félreraktam, de most számlázták a karácsonyi bónuszom, meg majd valamikor megkapom az év végi egyenlítést is. Lényeg, hogy ez kábé annyi pénz - itt kicsit szünetet tartott, aztán ledobta a cipőjét - , tehát ez annyi pénz, hogy a szokásos egy hetes nyaralásunk helyett kettőre is elmehetünk, igen, egyenesen hárman, mi több! Egészen a trópusokig mehetünk. Mauritius vagy inkább a Húsvét-szigetek? De ha másik irányba akartok menni, akkor ott van akár Hawaii is - érződött Carol hangján, hogy teljesen extázisba jött. - A repjegyet meg amúgy is a cég álja, már amennyit a kedvezmény lefed.
Ledermedtem teljesen. Csak akkor tudatosult bennem, hogy ezek mind szigetek. Maximum valami luxus óceánjáróval tudnánk még megközelíteni őket, de annak nem lenne semmi értelme. Akkor már jobb a hajón maradni.
- Jól hangzik - biccentett Matthew.
- Lonie? Te mit szólsz? - vigyorgott rám Carol, még mindig teljesen felpörögve.
- Persze. Az klassz lenne - válaszoltam. Nem akartam letörni. Annyira izgatott volt. Gondoltam még várhat, hogy megmondjam menjenek inkább ketten.
Márcsak azért is jó lenne, ha ketten mennének, mert így eltölthetnének egy kis anya-fia időt, nélkülem, a betolakodó nélkül.
- Foglalhatnánk akár első osztályra is - tervezgetett tovább a konyhából Carol.
Szorított a mellkasom, jobbnak láttam, ha felhívom vagy a pszichológusom vagy Ruth-ot. Végül utóbbi mellett döntöttem.
- Haló? Szia Lonie.
- Carol el akar vinni nyáron egy két hetes nyaralásra, repülővel oda-vissza - meséltem el tömörítve a sztorit.
- Oké. Nyugodj meg. Nem kell velük menned ha nem akarsz. Csak lélegezz mélyeket. Mindjárt ott vagyok - ezzel lerakta a telefont.
Öt perc múlva a bejáratiajtónkon dörömböltek. Carol nyitott ajtót.
- Szia Ruth - mosolygott.
- Csókolom Mrs. Simpson. Lonie-hoz jöttem. Tudtommal az emeleten van. Köszönöm, higy beengedett - kapkodta a levegőt Ruth, miközben gyorsan lekapkodta a cipőjét.
- Nade hova ez a sietség?
- Lonie nem mondta? Beadandót kell csináljunk, de neki öttől ugye edzése van.
YOU ARE READING
Utolsó Repülés
Teen FictionLonie King, nemzeti sportoló. A lány egyik reggel még Corfun ébred egy hotelban. A következő pillanatban egy korházban van, infúzióval a kezében, égési sérülésekkel, és több törött testrésszel. Lonie sérülései még kicsinek számítanak szülei mellett...