Másnap reggel, ahogy az oldalamra fordultam majdnem felsikoltottam. Matt ott feküdt mellettem, és a legutolsó emlékezetem szerint ő New Yorkban volt. Aztán rájöttem, hogy előző nap hazajött. Boldogan borultam rá a mellkasára.
- Mennyi az idő? - kérdezte.
- Nyolc múlt - emeltem fel a karórám.
- Akkor készülődj, pulcsi és napszemüveg legyen nálad. Plusz mindenképpen sportcipőt hozz.
- Azt hiszem erre nem kell figyelmeztess - mosolyodtam el.
- Tényleg, volt rajtad valaha is magassarkú?
- Igen, a nyáron talán egyszer, de egyébként meg nem.
A magassarkú téma egy kissé megérintett, így fésülködés közben azon kezdtem filózni, hogy a legközelebbi alkalomkor, amikor valószínűleg magas sarkút kell vegyek az a szalagavatóm lesz. Matt kérésének eleget téve, vagy inkább intelmére hallgatva, a derekamra kötöttem a lila, gimis pulcsim, a homlokomra toltam a pilóta fazonú szemüvegem, és a neon narancssárga - szürke cipőm vettem fel.
- Csini vagy - dicsért meg a konyhában Carol.
- Köszi - mosolyogtam rá.
- Mehetünk? - vigyorgott rám Matt.
- Aha, csak bekapok valamit - mentem be a spejzba, de mielőtt ezt még megtettem volna Matt perverzen húzogatni kezdte a szemöldökét, mire anya fejbe vágta.
- Hé! - tiltakozott Matt.
- Te csak ne elégedetlenkedj, tegnap este is túl hangosak voltatok!
- Mi? - dugtam ki a fejem a kamrából, számban egy almával.
- Bizony, hogy ti - bólogatott hevesen anyu.
- De mi nem is... - ráncoltam a szemöldököm.
- Csak szivatlak titeket. Tudom, hogy nem csináltatok semmit.
- Nem vagy vicces - kommentálta Matthew kezében egy doboz krémtúróval.
- Één is kérek - hajoltam oda hozzá, és megettem a kanalán lévő adagot.
Matt kanalazott még egyet és azt is betolta a számba. Aztán színpadias mozdulattal hanyatt döntött
- Undorítóan nyálasok vagytok - dobott meg minket egy konyharuhával Carol.
- Nem mi tehetünk róla, hogy neked gazos odalent - szólalt meg Matt.
- Kérsz egy nyakleveset? - fordult hátra anya a mosogatásból.
- Ne bántsd! - ugrottam fel Matt hátára úgy, hogy közben a fejére támaszkodtam.
- Aaa! Lonie, jelenleg te vagy az, aki bánt!
- Jó bocs, engedtem el a fejét, ő pedig megtámasztott a fenekemnél fogva.
- Most már mehetünk? - kérdezte.
- Aha - bólintottam.
Mivel Matt autóját átvitettük New Yorkba, ezért Carol kocsiját vittük el. Matt a belváros felé indult el, de aztán hamar átértünk a túl felére, és onnan is csak távolodtunk.
- Szeretném veled közölni, hogy az emberrablást a törvény bünteti. - kapcsoltam át a rádióadót.
- Amennyiben te is jönni akarsz nem minősül emberrablásnak. Utánanéztem. - biztosított.
- Még is minek? - nevettem fel.
- Arra az esetre, ha valamilyen véletlen folytán el kellene vigyelek magammal New Yorkba.
ESTÁS LEYENDO
Utolsó Repülés
Novela JuvenilLonie King, nemzeti sportoló. A lány egyik reggel még Corfun ébred egy hotelban. A következő pillanatban egy korházban van, infúzióval a kezében, égési sérülésekkel, és több törött testrésszel. Lonie sérülései még kicsinek számítanak szülei mellett...