- Matt, ez nagyon cuki tőled - mosolyogtam rá őszintén. Egyszerre nyúltunk a fagyijaink után. Matthew egy csokisat, én pedig egy karamellásat kértem. - De miattam ne aggódj, én elvagyok randik nélkül is. És attól független, hogy nem a szívem csücske a repülés, vagy éppen a te képzésed, teljes szívemből támogatlak, mert tudom, hogy szükséged van rá, és igazából te halsz meg nem én - próbáltam kicsit oldani a feszültséget.
- Ez aztán kecsegtető - nevetett fel.
- Miért? Azt meg kell hagyni, hogy mindketten szerencsések voltunk. Lehettél volna sokkal szerencsétlenebb is, és mondjuk eltörhetett volna a gerinced, akkor meg egy örök életre le tudtál volna bénulni. Tudom miről beszélek, nekem a bordáim törtek el. A kórházban minden egyes levegővételnél azt hittem, hogy meghalok.
- Azért csak ne fesd az ördögöt a falra - ragadta meg a kezem.
- Tudom, nem is akarom. Éppen ezért hagyjuk is ezt a témát. Támogatlak a terveidben, amennyire csak tudlak. Egyenlőre ennyit tudok neked nyújtani.
- Tudod mit? Van egy ötletem - húzta széles mosolyra a száját.
- Mégpedig?
- Meglepetés - somolygott.
- Nem tetszik ez nekem - ráztam a fejem.
- Felejtsd el, hogy mondtam bármit is - vigyorgott. - És most mit akarsz csinálni? Bármit, de tényleg, amit csak akarsz.
- Hát, ha már itt vagyunk, akkor shoppingoljunk - vigyorodtam el én is.
✈️✈️✈️
Mattet berángattam egy könyvesboltba, ahol eltöltöttünk egy egész órát, mert nem tudtam betelni a könyvekkel. Jobbra-balra fotózgattam a borítókat, amik megtetszettek, aztán amikor Matt mondta, hogy vehetek is, és ő fizeti, jó ingyenélőként azonnal kaptam a lehetőségen. Első lépésként felállítottam egy fontossági sorrendet, aztán az élmezőnyből kezdtem kiszortírozni a könyveket. Három új könyv büszke tulajdonosaként léptem ki az üzletből.
- Na jó, bűntudatom van, úgyhogy most oda menjünk, ahova te akarsz - vörösödtem el.
- Nem, nem. Ma csakis miattad vagyunk itt.
- Matt, hagyd abba a figyelmességet, mert nem áll jól, úgyhogy legyél egy icipicit önző, és tedd meg azt a szívességet, hogy berángatsz magaddal új zoknit venni. - Ráztam a fejem csálé vigyorral.
- Honnan tudtad, hogy zoknit akarok venni? - Nézett rám összehúzott szemöldökkel.
- Egyrészt, mostanság nagyon trendik azok az avokádós zoknik, úgyhogy sejtettem, hogy te is be akarsz szerezni egyet, másodszor pedig ótvarok otthon a zokniaid állapota, éppen ezért előbb, vagy utóbb, de berángattalak volna egy ruhaboltba - magyaráztam heves bólogatással fűszerezve.
Matt gazdagabb lett egy csomag fekete zoknival, én pedig vettem magamnak egy új pulcsit, amit már nem engedtem, hogy Matthew vegyen. A sikeres vásárlás után már csak lézengtünk, végül kikötöttünk a mozi előtt. Sorban állás közben kitaláltuk, hogy a Pókember idegenbent fogjuk megnézni.
- Remélem élvezted a délutánt - mosolygott rám Matt a film után.
- Igen, jó volt kiszakadni a hétköznapokból, mégha csak ennyire is - mosolydtam el én is.
- Nem akarok hazamenni - húzta el a száját.
- Én sem, de muszáj lesz, anya biztos aggódik.
- Anya? - kérdezte felvont szemöldökkel.
- Hát látod... úgy néz ki ragályos - nevettem fel.
YOU ARE READING
Utolsó Repülés
Teen FictionLonie King, nemzeti sportoló. A lány egyik reggel még Corfun ébred egy hotelban. A következő pillanatban egy korházban van, infúzióval a kezében, égési sérülésekkel, és több törött testrésszel. Lonie sérülései még kicsinek számítanak szülei mellett...