23.

1.7K 87 0
                                    

,,Máte něco?"
,,Ne, pořád to samé," povzdechl si Thomas. ,,Musí tam něco být!"
,,Není, Newte, prohledali jsme sedmou sekci a kousek osmé a nic," vložila jsem se do toho a Newt se zamračil. ,,Jak jste mohli prohledat skoro dvě sekce?"
S Thomasem jsme se na sebe podívali. Sakra.
,,Vy jste šli každý zvlášť!"
,,Ne tak docela. Prvně jsme běželi spolu, potom jsem se oddělil a běžel do osmé," vysvětlil Thomas blonďákovi. ,,Vždyť- Takže zase nic." S brunetem jsme zakroutili hlavou. ,,Jdu do sprchy, jsem tak moc propocený, že bych ze sebe mohl ždímat vodu," zamumlá Thomas a odejde.
S Newtem jsme se mu začali smát. ,,Ani nevíš, jaká tu byla nuda," zašeptá Newt a já se na něho podívám. ,,Neříkej, že Newt se tu dneska nudil?"
,,Skoro pořád." Ruce si zkřížil na hrudi a podíval se na Labyrint. Jen jsem se zasmála a vzala ho za ruku. ,,Ale teď už tu jsem," usmála jsem se a mé břicho se začalo ozývat. ,,Jdeme do jídelny," zasměje se Newt a společně se rozjedeme ke Dvoru.

***

Brány se zavřely a nebe se změnilo na tmavou. Nikdo se nepotuloval v Placu, všichni byli na jednom místě. A to u ohně. Newt se rozhodl, že dneska, po týdnu těžké práce, bude nějaká zábava.

Běžci jsou každý den do poslední minuty venku a kápové v místnosti s mapou Labyrintu a snaží se jí rozluštit. Zatím si nikdo není ničím jistý. Minho říkal, že se vzorec s čísly z jednotlivých sekcí pořád opakuje. On a Newt jsou jediní, kteří si myslí, že máme to, co jsme potřebovali. Snažili se také spojit jednotlivé cesty, které jsme museli kreslit z daných dnů, jestli tam třeba něco nevyjde. Ale nic. Vycházeli jim samé nesmysly. Párkrát jsem jim šla pomoc, ale bylo to jen výjimečně a většinou jsem pomohla jenom tím, že jsme zjistili, že další cesty nemají smysl.
Aby toho nebylo málo, Teresa má špatný pocit ohledně Gallyho. Upřímně? Naposled, když měla špatný pocit, tak sem vběhli dva Rmuti, zabili několik Placerů včetně Albyho a něco nám píchli do krku.
Gally sám o sobě na nás nekouká zrovna dvakrát pěkně, spíš vražedně. Takže pravda by to být mohla.

Poposedla jsem si a opřela se o spadlý strom. Napila jsem se Gallyho nápoje, který vylepšil k dokonalosti, a sledovala Placery, jak se baví. Svůj pohled jsem přesunula na černou oblohu, která byla poseta hvězdami. Spokojeně jsem se kochala jejich krásou, která mě uklidňovala a zároveň uspávala.

,,Nespi!" Leknutí jsem sebou cukla a podívala se přede mě. ,,Pojď tancovat!"
,,Nejdu!" zakroutila jsem hlavou, ale to bruneta neodradilo. Z ruky mi vzal sklenici, položil ji na zem a vzal mě za ruce. V dalším momentě jsem byla na nohou. ,,Newtie už čeká!" zasmál se Thomas a já ho plácla po zádech.

***

S Teresou jsme udělaly otočku a krok k sobě. Zasmály jsme se a tancovaly jako zamilovaný pár. Vedle nás tancovali Thomas s Minhem a Chuck s Paničkou. Vypadali jsme hodně komicky, ale užívali jsme si to.

Kluci změnili styl hudby zpět na rychlý a všichni tancovali se všemi.

Podívala jsem se Newta, který seděl na místě, kde jsem před dlouhou dobrou seděla já. Na tváři mu hrál starostlivý výraz a koukal do blba.
Povdechla jsem si a dělá za ním.

,,Neumíš se bavit, nebo co?" usmála jsem se a sedla si vedle něho. Newt se jen usmál a napil se modrého nápoje. ,,Co se děje?" Blonďák zakroutil hlavou. ,,Newte," špitla jsem a rukou mu zajela do hebkých vlasů. ,,Nechci to řešit," zašeptal a konečně se na mě podíval. S tichým: ,,Dobře," jsem si sedla k němu blíž a položila si na jeho rameno hlavu. V tichosti jsme vedle sebe seděli a mě užíral fakt, že Newtovi něco je a já nevím co. Pozorovala jsem Thomas, Teresu, Minha a malého Chucka. Užívali si hudbu tak moc, že se podařilo Thomasovi a Minhovi spadnout na zem, ze které se ještě dlouho nezvedli. Když už se tak stalo, přidali se k nim i Pánvička, Clint, Jeff a Winston.

,,Jdeš si zatančit?" podívala jsem se na Newta, jestli to myslí vážně. ,,A ne neberu jako odpověď!" ušklíbl se a oba jsme vstali. ,,Co tak najednou?"
,,Když jsem je tak sledoval, zjistil jsem, že jim to vůbec nejde... Takže jim to jdeme předvést," hrdinsky se usmál. ,,Jsi si jistý?" podívala jsem se na naší partu. ,,Budeme stejně špatní jako oni!" Ukázala jsem na ně a koukla se na Newta. ,,Věř si," mrkl na mě, vzal moji ruku a táhl k naší skupině.

The Maze Runner: Get Out Or Die Trying ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat