Гледна точка - Малия
След като се прибрах, влязох в банята исках да махна миризмата на Хари от мен. Сложих си черен дантелен сутиен и дантелено черно бельо, облякох си анцунг и широка тениска, вързах косата си на хлабав кок. Отидох в кухнята като си направих сандвич и кафе. Изядох го набързо и отидох с чашата кафе на терасата. Запалих една цигара и в този момент телефона ми изписука, че съм получила съобщение - беше от Хейли.
" Лия, къде си?" - не исках да обеснявам всичко. " Ами Хари каза, че има работа и го помолих да ме докара. Не се притеснявай в нас съм. Звънни ми, когато си в града" - пратих го, но не получих друго съобщение. Изпуших цигара и я загасих в пепелника. От кафето нямаше и следа, отидох до кухнята и сложих чашата в мивката, насочих се към стаята си, излегнах се на леглото и съм заспала мигновено.Чувам дразнещата мелодия на телефона. Погледнах на часовника до мен колко е часа - 18:32ч. Вземам телефона си и дигам.
- Хейс, чак сега ли се прибираш в града?
- Ам съжалявам, Малия. Аз съм Том. - след като чувам това се изправям в седнало положение на леглото. Том е мой състудент в университета, от цялата група се имам само с него и Джесика. Винаги е бил мил с мен и естествено красив. Висок е около метър и деветдесет,има хубаво тяло, черна къса коса и сини очи.
- Кажи, Том. Какво има? - зарадвах се, че не ме е забравил.
- Ами искаш ли да излезем тази вечер на клуб? Аз, ти, Джесика и Джейс? - само по гласа му, разбрах, че се надяваше много да излезем.
- Ами добре, на кой клуб искаш и кога да съм готова?
- На Master club и да си отпред в девет. Съгласна?
- Звучи перфектно. До тогава. - затворих му, след което видях, че е минало седем часа . Станах от леглото и отидох в хола. Там намерих бележка на масичката " Лия, тази вечер ще съм у Зейн. Не ме чакай." Явно се бе прибирала, но не е намерила за добре да ме събуди, за са се видим.
Реших да взема дълга вана, за да се отпусна. Влязох в банята и се съблякох. Пуснах топлата вода и влязох вътре. Незнам колко време съм седяла, но реших , че е време да се оправям. Взех кърпата и я увих около тялото си, влязох в стаята си като извадих червен комплект дантелено бельо. Облякох го, след което извадих червена прилепнала рокля стигаща малко над колената ми. Застанах пред огледалото като сложих малко спирала, тъмночервено червило и лека очна линия. Взех малка черна чантичка като сложих вътре пари, телефон и цигарите ми. Погледнах и видях, че е станало почти осем и половина . Реших, че е време да тръгвам, защото клубът беше на 20-30мин. от домът ми. Сложих си черни високи токове и излязох от апартамента. Пред сградата имаше няколко таксита, качих се в едното, дадох адреса и потеглихме. Стигнах в 20:56ч. Бях доволна, че не съм закъсняла. Платих на шофьора и излязох, отпред пред клубът седяха Том и Джейс. Естествено Джесика закъсняваше, така че бяхме свикнали да чакаме. Приближих се с лека стъпка към тях. Том ме забеляза и сме усмихна.
- Здравей, Лия. Прекрасна както винаги. - той леко се наведе, за да ме прегърне.
- Здравейте, момчета. Е ще влизаме или ще чакаме тук. - погледнах Джейс, който гледаше учудено, явно защото ме виждаше за пръв път така облечена.
- Ами дайте да влизаме, тя ще ни намери. - каза Джейс, ние с Том кимнахме. Тръгнах към входа на клубът, кимнах на охраната и той ни пусна без проблем. Привилегиите да ходя с Хейс по такива места е, че влизам навсякъде без да чакам. Музиката бумтеше, цигарения дим се носеше във въздуха, бутах потните тела на хората, за да успея да стигна до сепаретата. Заехме едно сепаре близо до дансинга, Том и Джейс седнаха от двете ми страни закрилнически и точно тогава се появи сервитьорка. Не дойдох с идеята да пия, но исках днес да разпусна и да забравя всичко, което стана тези два дни. Навих момчетата да си поръчаме 15шота с текила, водка и уиски. Извадих кутията си цигари и запалих. Точно като щях да си дръпвам от нея, усетих нечии ръце на рамената ми, обърнах се и видях Джес.
- О, кучко. Май си готова да се позабавляваш. - каза Джес,опитвайки да надвика музиката и избута Джейс, за да може да седне до мен.
- Днес съм готова да се позабавлявам.
Дойдоха шотовете и започнах да пия - първи, втори, трети... след определено време загубих бройката. Започнах да търся Джес с поглед, но видях, че се опитва да се сваля с някакво момче,а Джейс се натискаше с момиче. Мислех да обърна още един шот, когато усетих ръка на бедрото си. Видях Том как се накланя към мен.
- Искаш ли да по танцуваме? - прошепна в ухото ми, а аз кимнах в отговора. Той ми подаде ръка, за да стана, но когато се изправих започна да ми се вие свят. Гледах да не се издавам много, защото не исках да се прибирам още. Стигнахме на дансинга и започнахме да танцуваме. Първоначално бяха бавни движения, докато не се превърнаха в мръсно отъркване един в друг. Едната му ръка бе на бедрото ми, а другата нагоре близо до гърдите ми. Бях отпуснала глава на гърдите му. Изведнъж Том ме завъртя към себе си. Сложи ръце на задника ми и започна да се приближава към мен. Затворих очи, защото ми стана много лошо, но секунда след това контакта между мен и Том прекъсна. Отворих очи и тогава видях нещо, което не очаквах. Том беше повален и налаган от момче, на което не виждах лицете му. Исках да ги накарам да спрат, но хората, които бяха пред мен не ми даваха да мина, защото гледаха зрелищния бой. Момчето, което налагаше Том стана от него и се обърна с лице към мен. И тогава видях лицето му - това беше Хари, беше бесен, но не разбирах защо. Щом ме забеляза веднага тръгна към мен като буташе всеки по пътя му. Когато застана пред мен хвана ръката ми и започна да ме влачи към изхода. Натичвах зад него, защото той вървеше бързо. Излязохме от клуба и щом ме лъхна чистия въздух ми се догади. Дръпнах ръката си от захвата му и отидох до един храст. Целия алкохол, който бях изпила сега излизаше и не ми харесваше. Усетих как някой хвана косата ми и започна да масажира гърба ми. Успях да спра да повръщам и се обърнах. Хари ме гледаше студено, очите му издаваха, че все още ми беше бесен.
- Качвай се веднага в колата. - каза през зъби. Имах чувството, че беше готов да ме удари. Кимнах и тръгнах към колата, настаних се вътре и Хари потегли с газ. Незнам къде ме водеше, но не смеех и да попитам. След около половин час път, паркира пред някаква къща и излезе без да казва нищо. Отворих врата и тръгнах след него. Започнах да огледам мястото беше уютно. Къщата беше на два етажа с малък двор. Влязох вътре, следвайки Стайлс без да обеля и дума. Докато оглеждах стаята, в която се намирахме и мисли дали това е хола му, се блъснах в нещо. Погледнах напред и видях, че това нещо е Хари, който седеше и ме гледаше безизразно.
- Защо го направи? - бях учудена от овладяния му глас, но очите му се опитваха да направят дупки в мен.
- Какво съм направила пък сега? - казах като леко залитнах.
- Как какво? Видя, че съм в клуба и го направи нарочно нали? Отговори ми. Защо ги направи? - започна да крещи в лицето ми.
- Какво съм направила по дяволите , Харолд? - извиках и го удари по гърдите.
- Не ме наричай така. - хвана ръцете ми и ги стисна. - Ти наистина не разбираш нали? Виновна си, защото го допусна до себе си. - каза го бавно като устните му бяха на милиметри от моите. - Той те докосваше, искаше те, но явно ти си твърде наивна и щеше да му дадеш. - тона му се промени напълно от преди малко, сега говореше тихо и с болка в гласа, сякаш съм го наранила. - Никой не може да те докосва ясно ли ти е? Затова го ступах, за да седи далеч от теб. - пусна ръцете ми и се отдръпна. След чутото кръвта ми кипеше. Застанах пред него като го гледах в право в очите.
- Слушай ме внимателно. Не си никой, за да ми казваш с кого да излизам, ясно ли ти е? Можеше просто да дойдеш и да говориш с мен, а не да правих тези сцени. - виках в лицето му като го удрях след края на всяко изречение, а той просто ме гледаше. - Толкова ли искаш да влезеш в гащичките ми. Ето заповядай. - след тази реплика се отдръпнах и отстраних роклята си, като останах само по червения комплект бельо. Алкохола в кръвта бе завладял и разумното ми мислене не мислех за последствията, а просто за момента. Забелявах как в очите му се появиха палави пламъчета, оглеждаше ме от глава до пети отново и отново. Накрая тръгна към мен. Тръгнах назад докато накрая не усетих студената стена зад мен. Той сложи ръцете си от двете ми страни до главата. Приближи се до мен.
- Мал- гласът му бе станал дрезгав от възбудата, която се зараждаше в него. - Ще съжаляваш после, не ме предизвиквай. - най-нахално отърка ерекцията си в мен. - Бъди добра и си сложи тениската ми и легни да поспиш. - дръпна се от мен като махна тениската си и ми я подаде. Вместо да направя това, което той желаеше, аз се поддах до чувството зародило се в стомаха ми, а то бе възбуда.
YOU ARE READING
Nerves
FanfictionКазвам се Малия Томсънт. На 20 години съм и съм родом от Лондон. Преместих се преди две години с най-добрата си приятелка Хейли в ЛА. Уча история в Калифорнийският университет и там работя като асистентка. Живота ми беше нормален, докато не се появ...