Гледна точка - Малия
Събудих се и се обърнах да видя дали Хари още спи. Видях, че няма никой и се почувствах ужасно. Той ме бе оставил. Чух шум и погледнах към вратата на банята, придърпах завивката по-близо до мен, за да може да ме прикрие. От там излезе той в цялата си прелест. Имаше само една кърпа увита около торса му, по цялото му тяло имаше капчици вода и така изглеждаше даже още по-секси, а незнам дали е възможно. Оглеждах го бавно, защото се спирах на всяка татуировка, която красеше тялото му.
- Добро утро, красавице. - когато чух прякора, с който ме нарече се изчервих леко. - Спа ли добре?
- Да. - отвърнах кратко, продължавайки да го оглеждам. Той се обърна с гръб към мен, докато си вадеше чисти боксерки. Тогава забелязах, че целия му гръб имаше следи от нокти и то от снощи се изчервих. Той се обърна към мен и се засмя.
- Какво стана, малката? Видя произведението си ли? - аз кимнах все още с почервенели бузи. - Всички дрехи са в коша за пране, така, че си извади нови и се изкъпи, а аз ще направя закуска. Палачинки как звучи?
- Перфектно. - усмихнах се и се надигнах, усетих лека болка между краката си, но я игнорирах. Тръгнах към банята леко, но усещах погледа на Хари върху мен. Тогава се усетих, че съм чисто гола.
- Оставил съм ти кърпи. - чух да казва последно, след което затварях вратата на банята. Отидох до душ кабината и влязох, пуснах си топла вода. Седях сигурно десет минуто под душа, реших, че е време да излизам, пресегнах се и взех кърпите, след което една кърпа я увих около косата ми, а другата около тялото ми. Застанах пред мивката и забелязах несесера си. Извадих си четката за зъби и взех пастата на Хари. Измих си зъбите и излязох от банята. Влязох в спалнята и се насочих към гардероба, отворих го и започнах да се чудя какво да облека. Взех бял комплект дантелено бельо, премахнах кърпата и си го сложих, след което взех една от тениските на къдрокоското и си я облякох. Махнах кърпата от косата си, след което я сресах. Огледах се в огледалото и тръгнах към кухнята. Бях стигнала до стълбите, когато чух Хаз да си припява. Застанах на вратата и го гледах, докато си пееше и приготвяше закуската. Усминах се на спомена от вчера нахлул в главата ми. Той се обърна и ме видя.
- Закуската е почти готова. Следни на един от столовете. - реших, да не го послушам. Отидох до плота, намиращ се до него и седнах там. Той махна и последната палачинка, след което изключи котлона. Остави храната на страна и се доближи до мен. Намести се между краката ми и ме целуна.
- Мал. - името ми излезе като стон. - Хайде да ядем, защото иначе ще те изчукам на плота.- при чутото се отдръпнах от него.
- Не би посмял. - казах уверено, но тогава усетих ръката му да се намества под бельото му.
- Дали не бих. - усмихна се первезно, а очите му отново потъмняха от удоволствие. - Ако направя така какво ще стане . - пъхна пръст в мен, а аз изстенах. - Искаш ли да спра, Мал. - прошепна в ухото ми и започна да целува врата ми. - Кажи, че искаш да спра и спирам. - каза между целувките. Извих гърба си на дъга и хванах плота здраво.
- Аз.. аз.. - не можех да кажа нищо. Ръцете му премахнаха тениската, с която бях и той прехапа устна, когато видя белия ми дантелен комплект.
- Ако искаше да не те чукам защо сложи. - думите му звучаха като риторичен въпрос, ръката му намери закопчалката на сутиена ми и го премахна, докато другата му ръка правеше кръгчета около клитора ми. От устните ми излизаха само стонове. Не можех да издържа вече и се посегнах да сваля боксерките му. Той се усмихна срещу кожата ми и ми помогна. Разкрачих се повече и той се настани по-добре. Целуна устните ми и навлезе в мен. Главата ми се изви назад, а той засмука зърното ми. Влизаше в мен бързо,изведнъж уцели точката ми, извиках от удоволствие, разбра, пе ми харесва и започна да се забива по-силно в мен, а аз виках и стенех неконтролируемо. Хвана задника ми и ме надигна, увих крака около торса му, но не прекъсвахме действията си. Постави ме на края на масата като ме бутна назад. Масажираше гърдите ми, докато се забиваше в мен по-дълбоко, ако беше възможно въобще. Усетих идващата вълна от удоволствие, хванах се за ръба на масата, той започна да стиска зърната ми между пръстите си.
- Хха.. ри...ще свърша.. - успях да кажа между стоновете ми.
- И аз. Хайде двамата. - успях да го задържа, но не за дълго. - Хайде. Давай. - даже не изчаках да каже нещо друго. Вълна от удоволствие ме помете, усетих как Хари свърши в мен, но не се притеснявах, защото пия противозачатъчни. Надигнах се от масата като застанах с лице към него. Той се наведе и ме целуна.
- Ако знам, че така ще започва деня ми, бих свикнал. - точно когато щях да кажа нещо чух как входната врата се отваря.
- Хари, стана ли? - погледнах къдрокоското. Той от своя страна ми хвърли тениската и бельото, докато се мъчеше да сложи боксерките си. Бързо си сложих всичко и се обърнах. Пред мен седеше жена на около 40 години приличаща на Хари. Явно това бе майка му, беше толкова неудобно не исках така да се запознавам с родителите му.
- Ол, Хари. Защо не каза, че има някой друг. - усмихна се, след което ми подаде ръка. - Аз съм Ан, майката на Хари. Приятно ми е. - стиснах ръката ѝ и се усмихнах.
- Приятно ми е, казвам се Малия. - жената извърна поглед към Хари, който се почесваше по врата.
- Здравей, мамо. Радвам се, че се запозна с приятелката ми, но защо не звънна, че ще минаваш. - думите му накараха и двете да го погледнем леко шокирано. Не знаех, че Хари ме приема като приятелка.
- Ами не мислех, че ще си с някой. Явно сега ставате, деца. - ние кимнахме. - Е, виждам направили сте закуска. Нека направя по едно кафе и да седнем да си поговорим. - аз кимнах и седнах на масата, Хари донесе палачинките като взе шоколад, извади три чаши и наля портокалов сок. Майка му дойде като носеше три чаши с кафе.
- Е, Малия. Как се запознахте с Хари?
- Ами Зейн започна да се среща с моята най-добра приятелка и общо взето така. - погледнах къдрокоското, който ядеше тихо.
- Радвам се за Зейн. Ами ти на колко години си?
- Ами на 20 години и работя в университета като асистентка на професора си по история. - след думите ми Хаз ме изгледа леко шокирано, защото не съм му казвала, че работя, а майка му се усмихна още повече. Следващите няколко часа минаха в приказки докато си ядяхме закуска, даже и Хари се включваше в разговора. Майка му беше великолепна жена.
- Е, деца стана обяд. Време е да тръгвам,но ще се видим пак. - седяхме до входната врата, когато тя се обърна към мен и ме прегърна. - Пази го, моля те. - прошепна тихо в ухото ми, гушна Хари и си тръгна. Тръгнах към кухнята да оправя, когато усетих познати ръце на кръста ми.
- Тя те харесва.- целуна ме нежно по бузата. - Какво ти каза? - като остави главата си да почива на врата ми.
- Не мога да ти кажа. - отделих се от него и тръгнах да бягам. Чух как се засмя и тръгна след мен. Реших, че ще се скрия в спалнята и се насочих към стълбите, бях на последното стъпало следвана от Хари, но крака ми поддаде и паднах право в ръцете му. Той от своя страна ме обърна и ме дигна на рамото си. Не спирах да се смея докато къдрокоското вървеше стремглаво нанякъде. Следях на къде върви, колкото беше възможно, защото пред очите ми се разкриваше само гледката на стегнатия му задник. Забелязах трева, което означаваше, че сме в градина. Даже не знаех, че има такава. Хари спря и ме надигна леко нагоре, аз затворих очи, в следващия момент усетих как цялата бях мокра. Отворих очи и видях, че се намирам в басейн, а той седеше до него и се смееше. Реших да си поиграя с него и започнах да се правя, че не мога да плувам. Махах с ръце и виках, видях как смеха му секна и скочи при мен. Придърпа ме в прегръдката си, а аз започнах да се смея. Погледна ме объркано и явно осъзна какво бях направила.
- Как можа да ме избъзикаш така, изкара ми акъла, Мал. - притиснах го към мен като увих краката си около торса му. Наведох се към него като устните ни бяха на няколко милиметра разстояние.
- А ти не трябваше да правиш това, скъпи. - леко го целунах по врата.
- Повтори го, Мал. - хвана ме за задника и зарови глава във врата ми.
- Скъпи. - думата излезе от устата ми като стон. Започна да хапе и смути врата ми, извих глава назад и бавно започнах да се отривам във вече еректиралият му член. От устните му се откъсваха стонове, докато аз търках по-настоятелно вагината си в мъжеството му. Той се отдели леко от мен и ме погледна в очите.
- Ако не искаш да те изчукам тук и сега, по-добре спри. - прехапах устна си и сложих едната си ръка на къдриците му като започнах леко да ги дърпам. - Малл - името ми излезе като стон от тези пухкави розови устни. Не спирах действията си, защото знаех, че му харесва, но и защото го исках толкова много. За няколко дена Стайлс ми беше влязъл под кожата доста. Бях като опиянена, той беше моя наркотик, а аз имах нужна от него отново. Хвана ме по-здраво и тръгна към края на басейна. Надигна ме и ме сложи на парапета на басейна. След няколко секунди излезе и той, позволих си да го огледам като погледна ми се спря на ерекцията му. Беше толкова твърд и то само за мен. Мръсни фантазии се настаниха в ума ми с него, че чак прехапах устна. Стисках я толкова силно между зъбите си, докато не усетих вкуса на кръвта си. Той застана пред мен и ми подаде ръка като на лицето му имаше первезна усмивка, която караше трапчинките му да се показват.
- Принцесо, ако не искаш да те почна тук, стани. - погледнах го невинно, хапейки устна. - Не прави така, защото без това едвам се сдържам. - кимнах и станах, Хари тръгна напред, аз вървях покорно след него. Стигнахме в хола, обърна се с лице към мен като започна ловко да премахва тениската и бельото ми, след което ме остави гола пред него. Блъсна ме леко на дивана и аз седнах. Премахна боксерките си нетърпеливо и ерекцията му се удари в стегнатия му корем. Настани се върху мен, намествайки се между бедрата ми. Застана пред входа на вагината ми и навлезе бавно в мен. Извих тялото си от удоволствие докато той оставяше мимолетни целувки около ключицата ми и гърдите. Започна да забързва темпото, виковете ни от удоволствие се смесваха и тогава входната врата се отвори и се чуваха мъжки гласове. Аз се стреснах и отблъснах Хари бързо от мен като той падна на земята. Взех първото нещо, до което се докопах като се покрих с него. Надигнах поглед и срещнах шокираните погледи на Найл и Луи. Хари се надигна и си погледна ядосано.
- Вие, идиоти такива. Точно сега ли решихте да дойдете. - Стайлс викаше вече почти с цяло гърло, докато момчетата го гледаха право в очите. Хаз се наведе и сложи боксерките си и ми подаде тениската и бельото, с които бях до преди малко. Сложих си ги бързо и станах от дивана. Помещението беше помръкнало от тишина.
- Ами момчета, искате ли нещо за пиене. - Найл ме погледна и ми се усмихна леко, а Луи просто направи погледа "благодаря, че ни измъкна". - Е кафе, сок, безалкохолни или направо алкохол?
- По едно кафе, ако може. - каза Найл и аз кимнах. След няколко минути се върнах и ги заварих седнали на дивана, оставих по кафе пред всеки . Хари беше напрегнат, личеше си от далеч, ръката ми не спираше да минава през косата му, а единия му крак леко потропваше. Луи и Найл видимо бяха притеснени от реакцията му. Исках да разбера какво толкова е станало, че да са в такова положение.
- Момчета. - седнах на едното единично диванче. - Ще кажете ли какво е станало? - Томо ме изгледа леко объркано, а Найл направо започна да говори.
- Ами ние.. имахме среща за.. Офф- виждах Найл колко беше напрегнат, даже не можеше да структурира нормално изречение, зарови лице в ръцете си.
- Мал. - най-накрая Хари се обърна към мен. - Нищо не е станало. Върви си почини горе, ние ще си поговорим. - опитваше се да не ме забърква в нещата им, но нямаше да стане така както иска.
- Хари, слушай ме внимателно. Ако искаш да си с мен въобще и мислиш, че това между нас е повече от един шибан секс. Искам да знам, какво става ясно? - погледнах го студено право в очите - Мога да се защитавам. Така, че слушам какво е станало. - след цялата ми реч, двете момчета ми се усмихнаха леко, а Стайлс просто започна да се смее.
- Ето това се казва мъжко момиче, драги момчета. Добре ще ти кажем. Луи почвай. - Луи кимна.
- Знаеш с какво се занимаваме - аз кимнах - Днес имахме поръчка за един дилър от Ню Йорк. Искаше да му доставим един килограм кокаин, както и амфетамини, но нещата се объркаха. Хари ти каза, че сме работили за един Ноа нали? - направих объркана физиономия, но кимнах, все пак знаех кой е. - Пристигнахме двамата с Найл на уроченото място с пратката и тогава не дойде човека, който се свърза с мен, а Ноа. Предупреди ни, че си иска територията и ни заплаши, че ако не спрем ще започне с най-близките ни хора. Не знаехме какво да правим затова дойдохме да кажем на Хари. - когато млъкна аз седях и не знаех как трябва да реагирам. Беше ли ме страх - да, но не за мен, а за къдрокоското, защото не исках да пострада.
- Защо не спрете тогава? Хари сам каза, че искате да спрете след време.
- Не става толкова лесно, Лия - каза Найл. - Ние сме снабдителите на ЛА, много хора ни знаят и не биха ни оставили туко така най-вече заради Ноа.
- Ние имаме качествена стока, а не боклука на Ноа, затова бизнеса върви. - включи се и Хари.
- Добре, тогава слушайте както ви предлагам. - облегнах се назад и ги погледнах сериозно.
YOU ARE READING
Nerves
FanfictionКазвам се Малия Томсънт. На 20 години съм и съм родом от Лондон. Преместих се преди две години с най-добрата си приятелка Хейли в ЛА. Уча история в Калифорнийският университет и там работя като асистентка. Живота ми беше нормален, докато не се появ...