Гледна точка - Малия.
Хари и Дейвид влязоха, всички погледи бяха вперени в тях. Дейвид почеса врата си, личеше си, че е изнервен заради реакцията на Луи.
- Чичо. - каза Томо. - Какво правиш тук. - отдели се от Елинор и тръгна към него.
- Дойдох да те видя, Луи. - каза тихо, при което наведе глава леко в знак, че явно не е желан. Луи скъси разстоянието между тях и го прегърна, като това изненада Дейвид, защото първоначално не реагира, но след като се осъзна го придърпа с мечешка прегръдка.
- Липсваше ми, чичо. - каза тихо Луи, за да не го чуват много хората, но аз успях да го чуя. Хари се беше преместил до мен като сложи ръце на кръста ми и ме придърпа. Гърба ми удари гърдите му.
- Момко, внимавай в играта. - каза баба като удари Хари по ръцете. Луи пусна чичо си и се засмяха на коментара на баба, както всички останали.
- Извинете. - каза къдрокоското леко притеснено и ме пусна.
- Дейвид Остин. - каза баба сериозни. Той я гледаше уплашено. - Ела тук, детето ми. - баба го обви ръце около него, а той клекна. Прегърнаха се.
- Здравей, мамче.-след думите му, тя го целуна по челото.
-Хайде да сядайте, храната ще изстине. - каза Найл нетърпеливо, личеше си, че е гладен. Седнах до Хари, като баба беше до мен, а до нея Дейвид.Следващите няколко часа минаха в приятни приказки. Бяхме вече да десерта. Хари реши, че е точния момент да кажем на баба и Дейвид какво планираме.
- Ами, извинете. - казах и станах от мястото си. - Искам да съобщя нещо. - казах притеснено.
- Само не ми казвай, че си бременна, защото господинчото ще пострада. - каза заплашително баба.
- Не, не. - отговорих моментално. - Решихме с Хари, че ще се оженим тук. - погледите на всички бяха меко казано шокирани. - След седмица ще направим малка церемония в главната катедрала. Ще бъдем ние и семействата ви. Така, че..-млъкнах, защото очаквах реакция. Найл и Луи започнаха да свирят с уста, Зейн и Лиам да викат. Момичетата ръкопляскаха, баба ме поздрави и ме прегърна, а Дейвид се усмихна топло.
- Изпратили сме писма на всички. Всичко е готово без дрехите. Така, че утре е ден за пазар. - каза Хари.
-Още една хубава новина, господи. - извика Шерил, а ние се засмяхме.Беше станало вече един часа. Решихме, че е време да лягаме. Баба каза на Дейвид, че ще спи в старата си стаята на тавана. Той се беше зарадвал много, защото всичко, което е имал седи там.
Ние с Хари се оттеглихме в спалнята си. Започнах да събличам, за да мога да си облека пижамата. Бях по бикини и сутиен, когато усетих устните на Хари на врата ми, оставяйки ми мимолетни целувки и по някоя друга смучка. Сложи ръка си на едната ми гърда и започна да я масажира през тънката материя на сутиена ми, а другата му ръка се намъкна под бикините ми, правейки леки кръгчета около клитора ми. Изстенах тихо.
-Хари... - името му прозвуча повече като мъркане.
-Кажи, Мал. - гласът му беше дрезгъв заради нарастващата възбуда.
- Има хора в къщата, някой може да ни чуе. - гласът ми излизаше като сепот.
-Тогава бъди тиха. - след думите му, той махна сутиена ми и ме обърна с лице към него. Целуна ме страстно, след което захапах долната му устна. Той изпъшка и ме бутна към леглото. Отървах се от тениската му и минах с нокти по добре оформеното му тяло. Той изстена в устата ми. Ръката ми стигна дънките му и откопчах копчето. Той успя да ги изрита и останахме единство покрити с тънкия плат на бельото ни. Отъркваше нетърпеливо възбуденото си мъжество във чувствителното ми място. Целуваме врата ми, маркирайки ме като своя. Премина надолу и засмука едното ми зърно, извих гръб и заглуших стенанията си с ръка. Върна устните си върху моите. Не можех да издържа повече, дръпнах боксерките му надолу, а той скъса направо бельото ми, защото само му пречеше. Застана на входа ми и навлезе бавно в мен, показвайки ми цялата си нежност.
-Бъди тиха. - каза срещу устните ми и отново ме целуна. Едната му ръка хвана моята и сплете пръстите ни. Този жест накара сърцето ми да забие по-бързо. Движеше се бавно сякаш всеки момент ще се счупя под него.
-Обичам те. - каза срещу врата ми, карайки кожата ми да настръхне заради топлия му дъх. Заглушавахме стоновете ни с целувки. Бавно се тласкахме към ръба, в момента не правехме просто секс,а правехме любов. Усещах, че ще свърша скоро, забих нокти в бицепсите му.
-Двамата заедно. - кимнах, а той докосна носа си с моя. Нежност и страст това беше всичко между нас. След няколко тласъка от неговата страна свърших. Той продължи да се движи с бавното си темпо, за да може да удължи оргазма ми. Цялата треперех,а зрението ми се замъгли.
Успях да се успокоя и усетих как Хари се изпразни в мен. Целуна челото ми и се надигна от мен.
Легна до мен и ме прегърна. Телата ни бяха потни, всякакви соково излизаха от мен.
-Трябва да се изкъпем. - казах тихо докато се опитвах да норнализирам дишането си.
-Съгласен съм. - каза къдрокоското и се надигна леко. Помогна ми да стана. Но имаше друг проблем- банята беше извън моята стая.
-Сложи си нещо и отиди в банята, след което ще дойда и аз. - казах му, кимна и сложи боксерките си. Излезе бързо от стаята. Сложих си една кърпа около тялото и взех още няколко с мен. Излязох тихо от стаята и тръгнах към банята. Успях успешно да вляза там, затворих и заключих вратата след себе си. Махнах кърпата от тялото си и се присъединих към Хари.
- Красива както винаги. - каза като ме предърпа към себе си. Гърбът ми удари гърдите му, а до дупето си усещах набъбналия му член. Водата се стичаше по телата ни. Посегнах към шампоана и си сложих малко на ръката, след което започнах на си мия косата. Хари направи същото. Измихме се и той взе сапуна мина цялата ми тяло, а аз направих същото с неговото. През цялото време си разменяхме малки целувки по устните.След двадесет минутно киснене в банята излязохме и отидохме в спалнята. Сложих си черни дантелени прашки и тениската на Хари отгоре, а той боксерки. Легнах, а той ме притисна към себе си и заспахме.
YOU ARE READING
Nerves
FanfictionКазвам се Малия Томсънт. На 20 години съм и съм родом от Лондон. Преместих се преди две години с най-добрата си приятелка Хейли в ЛА. Уча история в Калифорнийският университет и там работя като асистентка. Живота ми беше нормален, докато не се появ...