Гледна точка - Малия
Не знаех какво да направя, Хари стоеше на един крак пред мен, предлагайки ми брак. В ръката си държете кутийка, а в нея имаше пръстен. Беше нежен, а не някой натруфен. Пръстенът беше сребърен, имаше малък камък на него. Исках да съм с този луд къдрокоско цял живот. Мислите ми бяха прекъснати.
- Е, Мал. Какво ще кажеш, ще се омъжеш ли за мен? - Той седеше така търпеливо на коляно пред мен, чакайки отговора ми.
- Да, Хари. Ще се омъжа за теб. - бузите ми започнаха да се мокрят от сълзите ми, след думите ми Хари стана и ме прегърна, дигайки ме във въздуха.
- Момчета чухте ли? Тя прие. - викаше докато още бях в прегръдката му. Всичко около нас викаха и ни поздравяваха. Накрая ме пусна и сложи пръстена на безименния ми пръст. - Това е обещание, че си моя и, че каквото и да става ще съм до теб. - целуна ме нежно по устните.
Обърнах се и видях, че Хейс плаче. Отидох до нея и я прегърнах.
- Толкова съм щастлива, сестричке. Гордея се с теб. - не спираше да ме прегръща, отдели се от мен и погледна Хаз.- А ти, господинчо. Нараниш ли я, ще страдаш много, ясно.- той се засмя в отговор.
- Оправяйте се с бабчето. Тя каза същото, изберете коя да е първа. - погледнах Стайлс с учудване.
- Говорил си с баба? - той кимна.
- Все пак трябва от някой да те взема. - отидох до него и го дарих с една целувка по бузата.
След около час решихме, че е време да се прибираме, защото минаваше два вечерта. С Хари си взехме такси, което ни прибра у дома. Вече можех да го наричам наш дом, звучи толкова добре.
Тъкмо щях да влизам, когато Хаз ме дръпна и ме взе на ръце.
- Госпожице Стайлс, не бъдете не учтива. Оставете бъдещия ви мъж да ви вкара. - засмях се и кимнах. Той влезе вътре с мен на ръце и затвори вратата с крак. Тръгна към спалнята като изрита вратата пред себе си, защото му пречеше да мине. Пусна ме точно пред леглото и ме целуна страстно. Премахнах сакото му и започнах да отвръзвам вратовръзката. От своя страна, той търсеше ципа на роклята ми, като ръцете му минаваха нетърпеливо по тялото ми. Накрая го намери и го смъкна, махна презрамките ми и роклята падна сама. Отдръпна се от мен, като не ме остави да премахна ризата му. Огледа ме и прехапа устна.
- Това ми харесва и то доста - погледа му мина няколко пъти по тялото ми като ме изпиваше цялата. Бутна ме към леглото и аз паднах върху него. Тръгна да маха ризата си, но спря с действията, защото забеляза, че ръката ми започна да се смъква по гърдите ми и корема, стигайки до бикините ми, пъхайки се под тях. Гледаше ме сеедно е в транс, а аз от своя страна се самозадоволявах, криейки гледката от него. Видях как ерекцията му беше готова да скъса плата на панталона му.
- Е, скъпи. Сама ли да се оправям или ще ми помогнеш - след думите ми той прехапа устната си отново и започна да се съблича нетърпеливо. Когато остана само по боксерките се надвеси към мен. -Грешка. - той ме погледна объркано. Извадих ръка от бикините си и хванах ластика на боксерките, а с другата си ръка минавах по гърба му леко, драскайли го с нокти. - Тези не ти трябват. - той по команда ги махна и продължи с действията си. Целуна ме нежно докато едната му ръка масажираше една от гърдите ми през сутиена. Целувките му започнаха да слизат по врата ми докато не стигнаха гърдите ми. Опита се да набара закопчалката на сутиена ми, но без успех. Докато целуваше пространството между гърдите ми, двете му ръце хванаха сутиена ми и го дръпнаха по-силно и той се скъса. Усетих усмивката му докато продължаваше да смуче и хапе зърното ми, а аз просто се сбогувах с новия ми комплект бельо. Устните му се преместиха по корема ми, стигайки до ластика на бикините ми. Спря действията си и се надигна, поглеждайки ме в очите. Чух късане на плат и видях как гащичките ми хвърчат на някъде. Той разтвори бедрата ми и намести лице между тях.
- Така става, когато дразниш вълка, мила моя. - започна да целува бедрата ми,а аз вече усещах колко съм мокра за него- Мокра си. - облиза бавно клитора ми. - И то само за мен. - облиза го пак и духна срещу него, щом дъха му ме удари извих тялото си назад. Започна да смуче и да лиже настоятелно, сеедно пирува с мен. Вкара един пръст в мен, а аз извиках от удоволствие. Започна да ме изпомва бавно, докато езика му правеше магии. Малко по-късно вкара и втори пръст в мен и забърза действията си. Всякакви стонове излизаха от устата ми докато той ме изпомваше и лижеше в същото време. Оргазмът ми беше напът да излезе , но когато Хари вкара трети пръст в мен, той просто ме помете. Зрението ми се замъгли, а крайниците ми трепереха. Къдрокоското изчака да се успокоя, като застана над мен и остави еректиралия си член на входа ми. Забеляза, че съм се съвзела и навлезе в мен. Движеше се бавно в мен, като хвана ръцете ми с едната своя и ги сложи над главата ми, а другата масажираше гърдите ми. Устните му оставяха мокри следи по целият ми врат.
- Хари.. - името излезе като стон от устните ми.
- Кажи, Мал. - дъха му се разбиваше върху кожата ми на врата, карайки ме да настръхна.
- По-бързо, моля те. - думите ми звучаха така, сякаш ще се разплача. Той не се забави много, когато започна да се забива в мен. Движеше се по-бързо и по-бързо като се забиваше точно в точката ми, карайки ме да се гърча под него. Надигнах се леко, за да мога да му дам по-голям достъп. Пусна ръцете ми и те веднага си намериха място на гърба му. Усетих, че вторият ми оргазъм е почти готов да излезе. Хари захапа зърното ми, причинявайки ми сладка болка. Така още няколко тласъка в мен и аз свърших отново по-силно от предишния. Хари спря за малко като мина с пръст през вагината ми, обирайки малко от соковете ми, след което го сложи в устата си.
- Ммм, вкусна както винаги. - взе двата ми крака и ги дигна във въздуха, след което навлезе в мен. Усещането беше неописуемо. Спрях да усещам краката си след няколко минути, а Хари се забиваше в точката ми се така. Усещах как третия ми оргазъм вече е на път, а даже не знаех, че мога да изпитвам толкова голямо удоволствие. Хари се наведе и ме целуна.
- Мал, не мога повече. Ще свърша. - аз кимнах, не можех да кажа нищо,защото стоновете ми излизаха неконтролируемо от устата ми. -Двамата заедно. - отново кимнах, стоновете ни се бяха премесили, телата ни бяха вече покрити с пот. Двамата взаимно се стласкахме към ръба. Задържах оргазма си едвам в мен. - Сега. - това беше най-мощният оргазъм, който съм изпитвала. Нищо не виждах, тялото ми трепереше толкова силно, а единственото, което се чуваше от мен бяха викове. От Хари се чуваха множество псувни докато се изпразваше с мен. Пусна краката ми и легна до мен. Не можех да се движа, умората ме беше обзела. Единственото, което можех да направя е да се сгуша в прегръдката на Хари. Той ме прегърна и постави една целувка на косата ми.
- Беше невероятна. - беше последното, което чух, преди съня да ме погълне.
YOU ARE READING
Nerves
FanfictionКазвам се Малия Томсънт. На 20 години съм и съм родом от Лондон. Преместих се преди две години с най-добрата си приятелка Хейли в ЛА. Уча история в Калифорнийският университет и там работя като асистентка. Живота ми беше нормален, докато не се появ...