Глава 8

765 26 0
                                    

Гледна точка - Малия

Продължавах да го гледам в очите с прехапана устна. Челата ни се допираха, а устните ни бяха на милиметри разстояние. Седяхме на дивана, обърнати един към друг няколко минути, накрая се обърнах с гръб към него и той ме придърпа да се излегна на него.
- Е - развали тишината надвисната над нас. - Хайде, да играем на на една игра. - аз само кимнах, защото не исках да развалям нищо. - Казва се двадесет въпроса. Единия пита и другия отговаря и така. Ти си първа. - седях облегната на него, телата ни сякаш бяха направени един за друг.
- Какви са ти имената?- казах тихо, само той, можейки да ме чуе.
- Хари Едуард Стайлс. Ами твойте?
- Малия Роуз Томсънт. - усетих как се усмихна.
- Красиво име за красиво момиче. - изчервих се.
- Имал ли си някога преди сериозна приятелка? - усетих как се напряга след въпроса ми.
- Ами не, преди винаги съм бил с момиче за не повече от два дена. - в стомаха ми се зароди топка от нерви. - Спях с различни до сега.
- Откъде да знам, че с мен няма да е така. - след думите ми той веднага ме обърна към него и вече бяхме лице в лице. Сложи паднал кичур зад ухото ми.
- Ти си различна, Мал. Незнам защо, но повярвай ми. Когато те видях за пръв път, ти беше едно невинно момиче. После хванах баса с Кара, но когато получи клаустрофобия в асансьора нещо в мен се пречупи, още тогава усетих нещо, но не исках да го приема. Когато те видях с онзи в клуба, не можех да те оставя при него. Затова го пребих, да разбере, че ти си моя. Не искам никой да бъде до теб освен мен. - след думите ме прегърна и аз го целунах до бузата. - Хайде, да продължаваме.
- Добре и Хари, много благодаря, че си честен с мен. - той ме дари с усмивка.
- Ами ти? С колко момчета си била.-видимо се напрегнах като чух въпроса, надявах се, че не е забелязал, но уви грешах. - Какво е станало?
- Бях единадесети клас. Отидох на купон и имаше едно момче. Беше пийнал повечко и направи всичко против волята ми. - когато изказах това на глас, очите ми се напълниха със сълзи и бях готова да се разрева. Видях Хари как се опитваше да ме изслуша, но не му се получаваше.
- Той те е изнасилил. Тъпо копеле, как е могъл да ти го причини. - вече викаше почти с цяло гърло, стана от дивана и започна да удря и чупи. - Ще го намеря и ще го убия. - продължаваше да кълне, хвана вазата, която бе до дивана и я хвърли към телевизора. Всичко стана в парченца стъкла. Седях свита на кълбо на дивана, пазейки се нещо да не ме уцели. Започнах да плача тихо, след двадесет минутно чупене и викане, той се успокои. Усетих ръцете му да ме обгръщат закрилнически. - Извинявай, Мал. Просто не успях да се успокоя. Не трябваше да ме виждаш в такава светлина. Просто си представих гледката и... - погледнах го и тогава забелязах,че очите му бяха зачервени от сълзи, а гнева и болката още се четеше в тях, беше разкървил долната си устна от прехапване. Веднага ръцете ми се увиха около тялото му.
- Недей повече така. Моля те. - хлипах тихо като сълзите ми се търкулваха по бузите ми. - Всичко е... минало. Аз го преодолях.. значи и ти ще можеш. - гласът ми да няколко пъти поддаде.
- Имам въпрос към теб. - отдръпнах се и го погледнах в очите, чакайки въпроса. - Била ли си с някого след това? - въпроса беше такъв, че сякаш някой ме заля със студено вода. Беше срам да отговоря, затова отвърнах поглед. Той хвана брадичката ми и обърна погледа ми пак към него. Видях колко нетърпелив беше. - Моля те, Мал. Кажи, трябва да знам. - не вярвах, че някога ще видя Хари Стайлс толкова слаб, но той бе слаб заради мен, след няколко минути събрах смелост.
- Не. - казах го. Той ме погледна объркано.
- Не, като не искаш да казваш или не, като не си била с друг. -позволих си да го огледам набързо. Беше седнал като ръцете му бяха стиснати в юмрук.
- Не. Не съм била с никого друг. И ако питаш защо. Отговора е, че ме е страх. Излизала съм с момчета, но когато реша, че съм готова, се сещам какво стана и се отказвам като си намирам причина. - за пръв път казвам такива неща на различен човек от Хейли. Хари успя да се успокои външно и ме дари с една от  красивите му  усмивки.  Изражението му беше сеедно някой е подарил нова играчка на петгодишно детенце.
- Мал, сериозна ли си, наистина?- вече нямаше и следа от ядосания къдрокоско. Аз кимнах като леко се усмихнах. - Боже как може да си толкова перфектна. - направих объркана физиономия.
- Хари, аз не съм перфектна. Само ме погледни. - започнах да посочвам части от тялото си, които не харесвах.
- Не е вярно. Виж се, имаш прекрасно тяло, коса, лице, не си като повече момичета, защото ти знаеш какво искаш. Ти си самата перфектност. - никой освен Хейс не беше ми правиш комплименти. - Мал - погледна ме с очакване.
- Кажи.
- Може ли... може ли да те целуна - учудих се, че ме пита това, но видимо беше изнервен.
- Да. - усещах как се изчервявам, но той не се забави с реакцията си. Приближи се към мен и сля устните ни в целувка пълна с всякакви чувства, в нея се четеше болка,страст, нежност , но най-вече желание. Пристисна ме към него, като ми помогна да се настаня в скута му. Краката ми инстиктивно се увиха около торса му, докато ръката му хванаха задника ми. Знаех какво иска да направи, но не можеше заради превързаната му ръка. Сложих ръка на гърдите му и се отделих.
- Хаз, може да почакаме поне докато ръката ти се оправи. - гледахме се право в очите.
- Не- започна да клати глава отрицателно. - Отиди горе, след малко ще дойда. - Станах от него и се насочих към спалнята му. Когато стигнах се настаних на леглото му и започнах да чета изтеглената книга на телефона ми. След около 10минути той влезе с усмивка на лицето. Учудих се защо се усмихва и тогава забелязах. Беше махнах почти всичко от ранената му ръка освен няколко лепенки и марли, които придържаха всичко. Станах веднага, за да видя дали всичко е наред, но той ме спря. - Така до къде бяхме стигнали. - придърпа ме и започна да ме целувка. Дигна ме и ме занесе към леглото. Остави ме, без да прекъсва целувката ни. Захапа леко долната ми устна, аз изстенах и той пъхна езика си в устата ми. Ръцете ни шареха по телата ни, опитвайки се да се приближим повече един към друг. Намери края на топа ми и го свали, след което премахнах тениската му. Устните му се преместиха на врата ми като хапаше, смучеше и оставяше следи по тялото ми. Извих гърба си като котка от удоволствие. Ръката му намери закопчалката на сутиена ми и го премахна, целуна ме по устните преди да се премести надолу към гърдите ми. Едната я мачкаше докато целуваше и хапаше зърното на другата, след което ги размени. Топката удоволствие, която се образуваше под корема ми се усилваше с всяко негово действие. Започна да целува корема ми, след което ме погледна, аз от своя страна заплетох пръстите си в къдриците му. Стигна до дънките ми като ги премахна с лекота, започна да оставя мокри следи около корема ми и бедрата ми. Пръстите му се заиграха с ластика на дантеленото ми бельо след, което ги дръпна по-силно и ги скъса.
- По-красива си без тях. - след чутото се изчервих като домат, защото никой до сега не беше ме виждал толкова гола или въобще гола. Целувките му се преместиха по вътрешността на бедрото ми и малко по-късно усетих езика му върху клитора ми. Първоначално беше нежен, но след като видя, че ми хареса започна да смучи, хапе или лиже по-настоятелно. Беше хванал бедрата ми, за да не мога да ги мърдам, пръстите ми скубеха къдриците му, а другата ми ръка стискаше чаршаха. Накрая пъхна един пръст в мен, чувството беше неуписуемо, след което добави и втори пръст, започна да прави движения в мен, които ми доставяха огромно удоволствие. Стенех и виках името му, докато не свършиш. Това беше най-хубавото нещо, което съм преживявала някога. Отдръпна се от мен като извади и пръстите си от мен. Погледнах го, а той най-демонстративно облиза соковете ми от пръстите си пред мен.- Прекрасна си даже и на вкус. - наведе се и сля устните отново, целият въздух беше пропит с мириса на секс. Успях да ни преобърна като вече аз се намирах отгоре. Исках да му върна услугата за преди малко, въпреки че бях неопитна знаех какво трябва да правя. Прекъснах целувката ни като преместих устните си върху врата му, засмуках кожата леко до ключицата му и преминах надолу. Оставях мокри следи по стегнатия му корем и накрая стигнах до желаното място. Откопчах копчето на дънките му като не свалях поглед от него, видях, че цвета на очите му е станал по-тъмен. Помогна ми да сваля дънките му като се надигна и остана само по боксерки. Когато видях ерекцията му чак се оплаших, тя беше напът да скъса плата, която я прекриваше.
- Това ми го причиняваш ти. Огледай го добре. - след думите почувствах се толкова желана, както никога до сега. Наведох се и започвам да целувам кожата му до ластика на боксерките. - Не ме дразни - гласът му беше станал дрезгъв и нисък от цялата възбуда. Отдръпнах се и свалих боксерките му. Гледката пред мен чак ме уплаши. Той беше толкова голям и дебел, но знаех, че това е заради мен. Доближих се като леко го целунах по главичката, а Хари изстена през зъби името ми. Поех го в устата си, започнах да се движа надолу и нагоре, като включих и ръката си. Поех го колкото мога, а къдрокоското стенеше името ми неконтролируемо, а това ме насърчаваше да продължавам.
- Мал, ако не искаш да свърша, спри по-добре. - отдръпнах се като седях отгоре му, наведох се да го целуна, а той се възползва и ни преобърна. - Сега ще ти покажа, защо не бива да ме дразниш. - разтвори бедрата ми и се настани между тях. Доближи се леко до входа ми, но не го пъхна, а започна да го трие леко в клитора ми. Стон след стон излизаше от устата ми. - Искаш ли да го усетиш,Мал. - прошепна в ухото ми, след което засмука мястото под него.
- Ххх.. хари.. моляяя... - не можех вече да кажа каквото и да е. Исках  толкова много да го усетя. След думите ми той навлезе бавно в мен, за да мога да свикна с размерите му. Изчака малко и ме погледна, аз кимнах и започна да се движи бавно в мен. Влизаше и излизаше бавно от мен докато ме маркираше по врата. Чувството да е в мен беше вълшебно.
- Хари -излезе като писък от устата ми. - По-бързо. - само това успях да кажа, а той сеедно е чакал само това. Започна да ме движи в мен по-бързо и по-бързо. Цялата стая беше огласена от стоновете ни, които се сливаха. Усещах, че скоро ще свърша, явно и той бе разбрал, защото ме погледна в очите.
- Мал, давай. За мен, хайде скъпа. - продължи да се движи бързо в мен и оргазма ми не закъсня. Помете ме, карайки ме да извивам тяло си, докато държа здраво Хари, забивайки ноктите си в гърба му. Малко след мен и той свърши. Излезе от мен бавно и легна. Придърпа ме в прегръдката си и започна да гали косата ми.
- Беше перфектна. - целуна косата ми. - Знам, че си изморена. Заспивай спокойно, аз съм тук. - чак сега усетих колко съм изморена, сгуших се в него и заспах.

Nerves Where stories live. Discover now