Гледна точка - Малия
5 години по-късно
Изминаха цели пет години от сватбата ми с Хари. Все още не мога да повярвам, че това е реалност. Това време прекарано с него е като рай. Той заяви твърдо, че ме обича и го доказа. Доказателството е нашите деца. Малко след сватбата разбрах, че съм бременна с сина си - Лукас, негов кръстник естествено е Луи. Хари беше много радостен, че се роди Лукас, но и тъжен, защото искаше да е момиче.
Това му желание се сбъдна, когато забременях преди две години с дъщеря ни Дарси. Хари сияеше, когато я взе за пръв път, а Лукас просто се сърдеше, че не е момче, но с времето казва, че това е най-добрия му подарък от нас. Кръстник на Дарси стана Зейн, защото той просто не може да и се насити. Двамата доста приличат на Хари. Имат неговите очи и къдрици, но характера им е копие от мен.
Зейн и Хейли имат едно момче на име Мейсън, който е колкото Лукас, но чернокоското твърди, че опитва за момиче, но уви тя е бременна в третия месец с още едно момче. Луи очаква все още първородния си син, Лиам има едно момиченце на име Ема на 3 годинки -пълно негово копие. Найл и Ребека имат сладко русо момиченце Мишел, която е колкото Дарси. Цялата ни компания е пълна с деца. Сигурно си мислете, че сме се отказали от бизнеса. Да, но не всъщност доста стабилно ръководим всичко.Сега сме се събрали в градината и децата си играят.
-Мейсън остави Дарси намира- започна да крещи Лукас. - Не бутай сестра ми. - след думите му се обърнахме да видим какво става
-Няма да стане, Лу. Тя ще е моя, както тати има мама. - всички започнахме да се кискаме
- Не, няма. Тя е моя сестра. Върви при друга. - Лукас блъсна Мейсън и надигна Дарси от тревата и я хвана за ръка. - Ди няма да го доближаваш той е лош за теб. - Дарси кимна положително и се сгуши в брат си. Тази картина разтопи сърцето ми.
-Нее - започна да крещи Мейсън. - Ще видиш Лу един ден тя ще е моя.
-Деца, деца стига. - намеси се Хари- Лукас не прави така пак Дарси не е предмет, а ти Мейсън все още си малък след години ще видим дало пак ще мислиш така.Е надявам се всичко да върви по вода, но нищо не се знае, но няма да мисля така. Сега просто ще се радвам на тези моменти.
-Искаш ли да се усамотим. - Хаз прекъсна мислите ми. - Все още съм ти задължен.
YOU ARE READING
Nerves
FanfictionКазвам се Малия Томсънт. На 20 години съм и съм родом от Лондон. Преместих се преди две години с най-добрата си приятелка Хейли в ЛА. Уча история в Калифорнийският университет и там работя като асистентка. Живота ми беше нормален, докато не се появ...