Глава 10

745 25 0
                                    

Гледна точка - Малия

Събудих се отново в прегръдките на Хари. Бяха минали около две седмици от както живея с него и от срещата на Найл и на Луи с Ноа. Плана, който им предложих вече беше в действие.

Ретроспекция
- Значи плана е такъв. Научете ни да се бием, да използваме оръжия и да може да се защитаваме. Петте ще ви помогнем някак с бизнеса, защото никоя от нас няма да ви остави. Нека Ноа си мисли, че сме слаби и може да ни нарани. Ще използваме това като наш ход. Съгласни? - Гледах ги с такава надежда, Найл и Луи кимнаха, но Хари стоеше и усмисляше всичко още.
- Искаш да кажеш, че трябва да те подложа на опасност. - кимнах- Не, няма. Не искам да ти стане нещо, няма да мога да го преживея.
- Харолд. Слушай ме внимателно. Не съм безсилна, ако искам още сега ще те смъкна, разбираш ли? Мога да се защитавам, така, че стига. Искам да помогна. Ако ти не искаш да помогна, мога да отида и да се оправя сама с Ноа.
- Принцесо. - Хари стана и се доближи до мен като ме целуна нежно. - Обичам те, не искам да те загубя. Ако ти стане нещо, не знам какво ще правя. - докато къдрокоското ми казваше тези думи, аз просто се разплаках. Той ме обича, дали аз го обичам. Ако да обичаш някого е това да скочиш вместо него или това да си готов на всичко. Да, аз го обичам.
- Хаз, и аз те обичам. Моля те, послушай ме- той кимна и ме целуна нежно по челото.

Край на ретроспекцията

Втора седмица прекарваме голяма част от времето си в тренировки- аз, Хари и другите по двойки. Научиха ни да стреляме и да се бием, което стана доста бързо,защото Ребека и Елинор- приятелката на Луи, можеха да стрелят с всякакви оръжия, аз и Хейс можехме да се бием, а Шерил да кажем я биваше доста с бомбите. Всяка от нас можеше да се бие, да стреля и каквото се налагаше. Знаех само три неща : първото е, че целите ни тела и на петте са покрити със синини и ухлузвания, второто е, че всички станахме голямо семейство и последното е, че за това време аз съм лудо влюбена в Хари, както и той в мен. Най-трудната част бе да кажем да семействата на момчетата, защото не искахме да ги излагаме да опасност без да знаят. Разбрахме се тази вечер всички да дойдат на вечеря. Бях толкова погълната от мислите си, че не усетих кога Хаз се бе събудих и ме наблюдаваше.
- Отново мисли нали? - дрезгавият му глас ме върна в реалността.
- Да. - погали ме леко по бузата. - Може ли да ми обещаеш нещо, моля те - исках да звуча твърда, но не стана така. Той кимна, гледайки ме право в очите. - Обещай ми, че няма да те изгубя, моля те. За толкова кратко време осъзнах нещо и то е, че без теб няма да мога да живея. - млъквах като усетих, че вече плача. Хари избърса сълзите ми и ме целуна по челото.
- Никога няма да те пусна, Мал. Ти си всичко, което някога съм искал. - сгуших се в него, а той просто притисна голите ни тела по-близо един до друг.
- Колко е часа?
- Един и половина. - при чутото моментално се надигна и застанах в седнало положение.
- Какво? Хари ставай, трябва да започнем да готвим за вечерта. - къдрокоското ме дръпна и аз паднах отново до него.
- Не, не става.
- Но,.. - прекъсна ме най-грубо.
- Няма "но". Трябва да се отпуснеш, много си напрегната. Хайде, знаеш, че искаш. - предадох се, защото знаеш, че скоро няма да ме остави.
- Добре. - той се усмихна и застана над мен. Започна да ме целува нежно, но в същото време страстно. След което започна да слиза бавно надолу. Устните му се намираха до ключицата ми, когато засмука кожата ми, а от устата ми излезе стон. Оставяше малки целувки до гърдите ми, след което пое едната. Започна да хапе и смучи зърното ми, после се премести на другата като повтори същите действия. Извих глава назад и увих няколко кичура от косата му около пръстите ми. Започна да слиза надолу като целуваше корема ми, докато не стигна желаната си цел. Разтвори бедрата ми като остави няколко целувки там. Погледнах надолу и срещнах погледа му, като единственото, което видях бе как прехапа устна. Езика му леко докосна клитора ми като погледа му беше насочен още към мен. Извих глава назад, защото не успях да се държа вече, когато той смучеше, запаше и лижеше по-настоятелно. Вълната от удоволствие се зараждаше с бърза сила. Хари пъхна два пръста в мен и започна да ги изпомпва бързо в мен,докато езика му не спираше да си играе с клитора ми. Свободната му ръка намери гърдите ми и започна да си играе с едното ми зърно. Стаята се огласяваше от собствените ми стонове.
- Харии. - извиках. - Да.. О, да.. - усещах как ще се разпадна всеки момент, докато Хари ми причиняваше това огромно удоволствие. - Ще сс...свърша - единственото, което успях да кажа. Хванах здраво чаршафа под мен. Оргазма ми се помете с нова сила, Стайлс изчака конвулсите ми да намалеят, след което се изправи и ми попаде пръстите си в устата ми. Поех ги като изсмуках соковете си бавно, а от него се се чу стон. Помогна ми да се надигна и ме накара да застана на четири крака. Бедрата ми бяха широко отворени пред него, докато се подпирах на лактите си. Той навлезе рязко в мен,а аз извиках от удоволствие. Започна да влиза и да излиза бързо от мен, хвана ме за косата и ме дръпна към него. Целуваше врата ми като взе ръката ми и я постави на набъбналия ми клитор.
- Мал. Моля те. - започнах да правя кръгови движения около клитора ми, докато той продължаваше да се забива в мен. Новата вълна удоволствие вече беше близо. Изведнъж излезе от мен и ме положи да легна по гръб , навлезе в мен с нова сила като доволно гледаше как се самозадоволявам пред него. Стоновете ни бяха толкова силни, че сигурно чак съседите ни чуваха.
- Ще свърша. - секунди по-късно оргазма ми ме помете още повече от предишния. Усетих как Хари се изпразни в мен, движеше се бавно докато не спря. Надигна се и ми подаде ръка.
-Така по-добре ли е? - кимнах и поех ръката му като тръгнахме към банята.
Двадесет минути по-късно излязохме от банята и започнахме да се обличаме. Сложих си черен комплект дантелено бельо, тениска и къси панталонки, той ме шляпна по дупето и ми се усмихна первезно. Хаз си сложи боксерки и шорти. Помогна ми да изсуша косата си. Слязохме долу и се заехме с готвенето.

Nerves Donde viven las historias. Descúbrelo ahora