Ayna

5.3K 501 195
                                    


"Bana bak,"dedi Mert aynadaki aksine bakarken.Parmağını tehditvari karşısındakinin göğsüne koydu.

"Sen gaysin."dedi kaşlarını iyice çatarken.

"Ve sen."dedi parmağıyla güneylerdeki bir bölgeyi işaret edip.

"Erkeklere de kalkıyorsun.İster inan ister inanma."

Evet,olan buydu.Kendini gay olduğuna ikna etmeye çalışıyordu.

"Mert."dedi Barış uykulu sesiyle.Gözünün biri kısık diğeri kapalı,beyaz yorganın altında dirseğinin üzerindeydi.

"Ne yapıyorsun?Ayrıca bu saatte ne işin var?"

Mert yatağa,Barış'ın üzerine atlarken Barış incinen beli yüzünden küfretti.

"Saat 4 aşkım.Seni görmeye geldim."Barış Mert'i üzerinden atıp yüz üstü yattı.

"Daha dün akşam görüştük.Niye bu aralar herkesin beni göresi geliyor anasını satayım?"

Mert yüz üstü yatıp elini çenesine yaslarken gülümsedi.

"Çok tatlısın,niyesi mi var?"Barış ofladı.

"Az önce ne zırvalıyordun hem?"Mert omuz silkti.

"Eşcinsel olduğunu ne zaman fark ettin?"Barış yavaş yavaş kendine gelirken yanıtladı.

"Aras'ı sevdiğimi fark ettiğimde."Başını sallayıp onayladı Mert.Barış kaşlarını çattı.

"Bana bak."dedi doğrulurken.

"Sen bir erkekten falan mı hoşlanıyorsun?"Mert diğer kolunu da dirseğinden kırıp,elleri çenesinde gülümsedi.

"Hoşlanmaya çalışıyorum."Barış iyice kaşlarını çatarken o kadar komik görünüyordu ki Mert kahkaha attı.

"Bi' bok anlamadım."Duraksayıp devam etti.

"Hayır,bizden başka kimseyle görüşmüyorsun ki aklıma biri gelsin."

Mert ellerinden destek alıp vücudunu havalandırdı.Barış'a yaklaşırken bir kolunu yatağın başlığına sabitledi.

"Belki sizden birinden hoşlanıyorumdur."dedi her zamanki çocuksu haline kıyasla,çok daha erkeksi bir sesle.

Barış bir süre far görmüş tavşan gibi baktıktan sonra elini kalbine koydu.

"Ha siktir."dedi.

"Az kalsın etkileniyordum."Mert kendini tutmayı çok denedi ama arkadaşının tavrı karşısında kahkaha atmadan edemedi.

Sorun da buydu zaten.İş hiçbir zaman ciddiye binmiyordu!

Mert'in acilen bir şeyler yapması gerekiyordu.


Selam 

Bunu okuyan kaldı mı ya hahajdkdlwmmwq

Multimedia Barış 

ÖPTÜM

Bizden Olmaz | ⚣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin