Βάζω κάποια μαχαιριά στο κάτω μέρος του παντελόνι μου και ένα όπλο στο τσέπη του μαύρου δερματινου μου μπουφάν.
Πιάνω τα μαλλιά μου μια πρόχειρη ψηλή κοτσίδα και είμαι έτοιμη για να φύγουμε με τα παιδιά.
Σήμερα είναι η συνάντηση με τους bad guys. Το θεωρώ ηλίθιο που πάμε εφόσον γνωρίζουμε πως είναι παγίδα αλλά φαίνεται πως ο Αρχηγός έχει διαφορετική γνώμη,οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι για να το αλλάξω.
Μερικές φορές το θεωρώ ηλίθιο που ακολουθούμε οδηγίες από έναν άγνωστο, από μια φωνή στο τηλέφωνο, από έναν άντρα που δεν έχουμε δει ποτέ το πρόσωπο του αλλά μετά σκέφτομαι όσα έκανε για εμένα. Με βοήθησε, με βοήθησε πραγματικά.
Χάρις εκείνον δεν χρειάζομαι κανέναν. Έχω γίνει αυτόνομη - καλά σχεδόν εφόσον είναι η συμμορία στην μέση-
Ανεβαίνουμε στις μηχανές μας και αρχίζουμε για το μέρος όπου θα συναντηθούμε με την άλλη συμμορία.
Η συνάντηση -όπως σχεδόν κάθε συνάντηση συμμοριών- γίνεται λίγο πιο έξω από την πόλη, σε ένα σχετικά ψηλό σημείο και σίγουρα απόμακρο.
Φτάνουμε και ήδη η άλλη συμμορία είναι εκεί.
<< Έτοιμοι;>> ρώτησε ο Αδάμ μόλις κατεβήκαμε από τις μηχανές μας
Το βλέμμα μου πάει στον Αχιλλέα. Δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου τον τελευταίο καιρό,πράγμα που πίσω.
Δεν είμαι τέτοιο άτομο. Νιώθω περίεργα κοντά του, δεν μπορώ καν να εξηγήσω ακριβώς το συναίσθημα αλλά πρώτη φορά νιώθω κάτι τετοιο. Το μισώ αυτό.
Τότε οι ματιές μας συναντιούνται με τον Αχιλλέα και γυρίζω απότομα το κεφάλι μου.
Το τελευταίο πράγμα που χρειάζομαι είναι να νομίζει ο Αχιλλέας ότι τον κοιτάω.
<< Πάμε.>> είπε ο Ραφαήλ και αρχίσαμε να προχωράμε προς την άλλη συμμορία
Πρώτος είναι ο Αχιλλέας, λίγα εκατοστά δίπλα του ακολουθεί ο Αδάμ,ο Ραφαήλ και ο Άρης,στο τέλος είμαι εγώ με την Κλειώ.
Συνήθως έτσι προχωράμε, δεν ξέρω γιατί απλά τυχαίνει. Υποθέτω.
Φτάνουμε απέναντι από την άλλη συμμορία.
Νιώθω τόσο ηλίθια που ήρθαμε σε μια παγίδα, δεν έχει λογική που είμαστε εδώ. Ήρθαμε να κάνουμε τι; Να πλακωθουμε; Να σκοτώσουμε; Αφού γνωρίζουμε πως είναι παγίδα, έπρεπε να μέναμε στο στέκι.
YOU ARE READING
Bad at Love [ Book 1 ]
Teen Fiction> τον ρώτησα προσπαθώντας να μείνω ψύχραιμη > είπε κάνοντας την καρδιά μου να σπάσει αλλά δεν έχει σημασία, είναι ήδη σπασμένη > είπα φεύγοντας μακριά του Από ότι φαίνεται όλοι έχουμε συναισθήματά για κάποιον που ευχόμαστε να μην είχαμε. ... Η Αμέ...