Η ώρα είναι 13:00 μμ και είμαι στην συμμορία περιμένοντας τον Αχιλλέα.
Δεν έπρεπε να έρθω,δεν είναι καλή ιδέα αυτή η εκδρομή.. Θα είμαι μόνη με τον Αχιλλέα και δεν ξέρω καν που θα είμαστε.
Εμφανίζεται μετά από 10 λεπτά ο Αχιλλέας μέσα στο αμάξι του. Βγήκε από το αμάξι και χωρίς να πει τίποτα πήρε τον σάκο μου και τον έβαλε μέσα στο αμάξι. Αα ωραία,δεν θα μιλάμε;Προς έκπληξη μου άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού.
<< Τι περιμένεις; Μπες μέσα.>> είπε και έτσι έκανα.Μπήκα στην θέση του συνοδηγού και έκλεισε την πόρτα μου. Έκανε τον κύκλο του αμαξιού και μπήκε στην θέση του οδηγού.
Έβαλε μπρος την μηχανή. << Λοιπόν που πάμε;>> τον ρώτησα γεμάτη ενθουσιασμό, ελπίζω να μην φάνηκε πολύ
<< Θα μάθεις, απλά όχι ακόμα.>> είπε και άνοιξε το ραδιόφωνο
Ελληνική ραπ, δεν μ'αρέσει καθόλου. Προτιμώ την ποπ μουσική και συγκροτήματα όπως οι Fray κτλ.
<< Μπορείς να αλλάξεις;>> αναρωτήθηκα
Με κοίταξε αδιάφορα και έστρεψε ξανά το βλέμμα του στον δρόμο.
<< Τουλάχιστον χαμηλωνεις;>> είπα εκνευρισμένη αλλά με αγνόησε παντελώς
Με γράφει κιόλας! Γιατί είπαμε ήρθα;
Κάνω να το χαμηλωσω αλλά με σταματάει.
<< Μην ακουμπάς τα πράγματα μου.>> είπε επιθετικά και άφησε το χέρι μου ελεύθερο
Μαζεύτηκα και κόλλησα στην πόρτα του αμαξιού για να είμαι όσο πιο μακριά του γίνεται. Ο άνθρωπος είναι μαλακας, μου ζητάει να περάσουμε το Σαββατοκύριακο μαζί και φέρεται σαν κοπανος,γιατί με εκπλήσσει όμως; Έτσι είναι.Κοπανος.
Γιατί δέχτηκα; Τον ξέρω ελάχιστα,δηλαδή ναι μεν είμαστε τόσα χρόνια στην ίδια συμμορία αλλά δεν ξέρω τίποτα για εκείνον εκτός από το ότι είναι μεγάλος μαλακας φυσικά.
<< Θες να σταματήσουμε κάπου να φας κάτι; Έχουμε άλλη μια ώρα μέχρι να φτάσουμε εκεί που πάμε.>> μου είπε αλλά δεν το κοιτάω καν
Τώρα τον έπιασε ο πόνος να μου μιλήσει; Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Βέβαια πεινάω αρκετά, δεν έχω φάει και κάτι.
Μπαίνει σε ένα πάρκινγκ και σταματάει το αμάξι. Είναι ένα μπεργκεραδικο που θυμίζει 90.
<<Κατέβα.>> μου είπε βγαίνοντας από το αμάξι
Παίρνω την τσάντα μου και αυτό κάνω. Περπατώ λίγα εκατοστά μπροστά του χωρίς να του μιλάω εννοείται.
YOU ARE READING
Bad at Love [ Book 1 ]
Teen Fiction> τον ρώτησα προσπαθώντας να μείνω ψύχραιμη > είπε κάνοντας την καρδιά μου να σπάσει αλλά δεν έχει σημασία, είναι ήδη σπασμένη > είπα φεύγοντας μακριά του Από ότι φαίνεται όλοι έχουμε συναισθήματά για κάποιον που ευχόμαστε να μην είχαμε. ... Η Αμέ...