Είμαι στο μέρος μου, στο σημείο που πάω όταν θέλω να ηρεμήσω. Μακριά από ανθρώπους, μακριά από φασαρία. Με θέα τα φώτα της πόλης.
Βάζω μουσική από το κινητό μου και κοιτάω την ανατολή του ηλίου.
Μου συμβαίνει κάτι περίεργο αυτό το καιρό.. Συνέχεια σκέφτομαι τον Αχιλλέα και δεν είμαι έτσι εγώ. Δεν τον συμπαθώ καν. Τι στο διάολο έχω πάθει;
Όταν είμαι μαζί του είμαι μια άλλη πλευρά του εαυτού μου. Μια πλευρά που έχω προσπαθήσει σκληρά να καταστρέψω.
Δεν έπρεπε να του μιλήσω για εμένα. Υπάρχουν κανόνες. Κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε και δεν μιλάω μόνο για τους κανόνες της συμμορίας αλλά μιλάω για τους δικούς μου κανόνες.
Τους κανόνες που βάζει ο καθένας στον εαυτό του, τα όρια του καθένα.
Οι δικοί μου κανόνες είναι απλοί αλλά σημαντικοί και ένας από τους κανόνες είναι πως δεν πρέπει να δενομαι με ανθρώπους. Γιατί την στιγμή που θα δεθεις με κάποιον είναι η στιγμή που θα μείνεις μόνος σου.
Αυτό σε κάποιους μπορεί να φαίνεται μίζερο ή λάθος ή ακόμη και φόβος,αλλά δεν είναι.
Είναι προστασία.Προστατεύω τον εαυτό μου από το να πληγωθεί, από το να νιώσει ξανά το συναίσθημα της απώλειας.
Είμαι μόνο 17 χρόνια σε αυτό τον πλανήτη,αλλά έχω μάθει καλά τι είναι η απώλεια.
Με την λέξη απώλεια εννοούμε το να χάσει κάποιος κάτι, η απώλεια της ισορροπίας.Ο θάνατος ενός κοντινού μας ανθρώπου ή το χάσιμο ενός κοντινού μας ανθρώπους,χωρίς να σημαίνει απαραίτητα θάνατος.
Εγώ μιλάω για όλα αυτά. Τα έχω ζήσει και πόνεσα εξαιτίας τους. Ακόμα πονάω, προσπαθώ να το καταπίεσω αλλά δεν αλλάζει ο πόνος. Απλά συνηθίζεται
Έχω χάσει την μητέρα μου επειδή πέθανε.
Έχασα τον αδερφό μου, ο Αδάμ μπορεί να είναι εδώ αλλά δεν είναι ο αδερφός μου πλέον. Δεν τον νιώθω αδερφό μου.
Έχασα το μόνο αγορι που είχα εξαιτίας της συμμορίας.
Και το σημαντικότερο απ'όλα έχω νιώσει την απώλεια ισορροπίας. Δεν ήξερα που πατάω και που βαδίζω για πολύ καιρό,αλλά αυτό άλλαξε. Άλλαξε όταν έγινα αυτή που είμαι σήμερα.
Γι'αυτό λοιπόν δεν είναι ωραίο να δενεσαι με ανθρώπους, στο τέλος πάντα φεύγουν κι εσένα σου μένει μόνο η απώλεια τους και ο πόνος. Πληγές που ανοίγουν δεν κλείνουν,το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βεβαιωθείτε πως δεν θα σου ανοίξουν κι άλλες πληγές.
ESTÁS LEYENDO
Bad at Love [ Book 1 ]
Novela Juvenil> τον ρώτησα προσπαθώντας να μείνω ψύχραιμη > είπε κάνοντας την καρδιά μου να σπάσει αλλά δεν έχει σημασία, είναι ήδη σπασμένη > είπα φεύγοντας μακριά του Από ότι φαίνεται όλοι έχουμε συναισθήματά για κάποιον που ευχόμαστε να μην είχαμε. ... Η Αμέ...