Πρέπει να ζητήσω συγγνώμη.. {35}

2.8K 207 20
                                    

<< Ελάτε να τελειώνουμε.>> φωνάζει τους πάντες ο Αδάμ για να μαζευτούμε και να κάνουμε την δουλειά μας,αν θεωρείται δουλειά αυτό..

Σηκώνομαι από το κρύο πάτωμα του μπάνιου στο οποίο καθόμουν από τη ώρα που τσακώθηκα με τον Αχιλλέα. 
Ήμουν υπερβολική,δεν μπορώ να απαιτώ να αλλάζει την γνώμη του για τις σχέσεις. Ξέρω πως εγώ και ο Αχιλλέας δεν έχουμε μια "φυσιολογική" σχέση, ξέρω πως δεν μηδενίζει ότι έχουμε. Το ξέρω.. απλά μερικές φορές γίνομαι.. δεν ξέρω.. υπερβολική μάλλον.

Πηγαίνω στο δωμάτιο που βρίσκεται το πτώμα και τα παιδιά.Μολις μπαίνω μέσα νιώθω αμέσως το βλέμμα του Αχιλλέα πάνω μου,όπου με εξετάζει προσεκτικά από πάνω μέχρι κάτω.

<< Τι κάνουμε λοιπόν;>> ρωτάει ο Άρης "ξυπνοντας" με και στρεφω την προσοχή μου επί του θέματος

Έχουμε τυλίξει το πτώμα με το χαλί που υπήρχε στο δωμάτιο,στο οποίο ήταν πάνω το πτώμα.

<< Αμέλια πας να ανοίξεις το αμάξι,Κλειώ θα κλειδώσεις το σπίτι και οι υπόλοιποι θα μεταφέρουμε το πτώμα στο αμάξι.>> παίρνει πρωτοβουλία ο Αχιλλέας και μας δίνει οδηγίες, << Θα συναντηθούμε στο αμάξι.>> προσθέτει.

Ήμουν υπερβολική μαζί του,σωστά; Δεν μπορώ να του ζητάω να αλλάξει ξαφνικά απόψεις περί σχέσεων.
   Τα κάνω πάντα μαντάρα,έτσι δεν είναι;
Δεν έχει σημασία. Όχι τώρα. Πρέπει να κάνουμε αυτή την αρρωστημένη δουλειά.

Παίρνω τα κλειδιά του αυτοκινήτου που είναι ακουμπισμενα στο τραπέζι δίπλα από την πόρτα. Πριν βγω έξω από το σπίτι κοιτάω αριστερά και δεξιά,ώστε να δω αν υπάρχει κόσμος αλλά για καλή μας τύχη ο δρόμος είναι άδειος. Ξεκλειδώνω το αμάξι και στην συνέχεια ανοίγω το πορπαγκαζ. Κάνω το γύρω του αμαξιού και μπαίνω στην θέση του οδηγού έτοιμη να ξεκινήσω το αμάξι όταν χρειαστεί.
  Τα αγόρια έρχονται κουβαλώντας το πτώμα και σχεδόν πετώντας το άτσαλα μέσα στο πορπαγκαζ,κλείνουν το πορπαγκαζ και μπαίνουν στο αμάξι. Ο Αδάμ συνοδηγός και ο Αχιλλέας,ο Άρης και ο Ραφαήλ πίσω.

<< Που στο καλό είναι η Κλειώ;>> αναρωτιέμαι,δεν παίρνω κάποια απάντηση απλά κάποια απορημένα βλέμμα και κάποιο αλλά αδιάφορα (Αχιλλέας φυσικά).

Βγαίνω από το αμάξι και πηγαίνω να τσεκάρω την Κλειώ. Μπαίνω μέσα στο σπίτι και την βλέπω γονάτισμενη στο πάτωμα κλαίγοντας και κρύβοντας το πρόσωπο της με τα μάτια της,είναι χάλια. Φαίνεται χάλια. Δεν μ'αρέσει να την βλέπω έτσι..

Bad at Love [ Book 1 ]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ