Είσαι διαφορετική. {08}

4.1K 230 44
                                    

Φτάνουμε έξω από το σπίτι του.

Κατεβαίνουμε από το αμάξι και μπαίνουμε στο σπίτι.

Έχει ωραίο σπίτι. Μόνος μένει άραγε;

<< Ωραίο σπίτι.>> του είπα και με πλησίασε

Τα μάτια μου πήγαν στα χείλη του και ύστερα στα μάτια του. Το θέλω πάρα πολύ και δεν έχει να κάνει που έχω πιεί. Και νηφάλια θέλω να τον φιλήσω,απλά φοβάμαι. Φοβάμαι πως θα αρχίζω να νιώθω, αλλά ούτως ή άλλως έχω αρχίσει,σωστά;

Το αλκοόλ δεν κάνει καλό,απλή ενημέρωση.

<< Φίλα με.>> τον παρακαλώ και πλησιάζει το κεφάλι του

Γέρνει πάνω μου και τυλίγει το χέρι του γύρω από την μέση μου. Με καθοδηγεί στο δωμάτιο του μέχρι που η πλάτη μου ακουμπάει το στρώμα.

Ανοίγω τα πόδια μου και ξαπλώνει το σώμα του ανάμεσα τους.

Το πρόσωπο του Αχιλλέα απέχει μερικά εκατοστά από το δικό μου. Ανασηκωνομαι για να τον φιλήσω,το θέλω πολύ.

Τα χείλη μας τριβονται, αποτραβιεται και αφήνει ένα φιλί στο λαιμό μου. Στην συνέχεια ξαναφέρνει αργά τα χείλη του στα δικά μου. Φιλάει τα χείλη μου και στην συνέχεια το σαγόνι μου πριν φέρνει ευχαρίστηση σε όλο μου το κορμί. Τα χείλη μου ίσα που ακουμπάνε τα δικά μου και τρέχει τη γλώσσα του στο κάτω χείλος μου πριν κλείσει τα χείλη του πάνω στα δικά μου και τα απομακρύνει ξανά. Το φιλί είναι απαλό και αργό καθώς τυλίγει την γλώσσα του γύρω από την δική μου.

Το ένα χέρι του ακουμπάει τον γοφο μου σφίγγοντας το ύφασμα φορεματος που έχει ανέβει στους μηρούς μου, το άλλο του χέρι χαϊδεύει το μάγουλο μου ενώ με φιλάει. Τα δικά μου χέρια είναι δεμένα στην πλάτη του κρατώντας τον κοντά μου. Δεν θέλω να τελειώσει.

Κάθε μέρος του κορμιού μου θέλει να δαγκώσω το χείλος του,να του βγάλω το μπλουζάκι αλλά ο τρόπος που με φιλάει είναι η καλύτερη αίσθηση στον κόσμο.

Πάει να συνεχίσει αλλά τον σταματάω. Πρέπει πρώτα να του το πω. Δεν είναι ντροπή.

<< Τι έγινε;>> αναρωτήθηκε

<< Δεν το έχω ξανά κάνει.>> του είπα νιώθοντας τα μάγουλα μου να έχουν κόκκινησει λιγάκι

<< Δεν θες;>> με ρώτησε ήρεμα

Δεν είναι εχθρικός και ψυχρός όπως όλες τις άλλες φορές. Βασικά,νιώθω ασφάλεια μαζί του σε άλλες περιπτώσεις δεν θα ήθελα με τίποτα να είμαι μαζί του αλλά νομίζω πως τώρα είναι το μόνο που θέλω.

Bad at Love [ Book 1 ]Where stories live. Discover now