Κόβω βόλτες στο σπίτι του Αχιλλέα πάνω από τρεις ώρες. Έφυγε και δεν είπε καν που πήγε. Δεν ξέρω για ποιον λόγο είμαι ακόμα εδώ,τι περιμένω; Πότε θα γυρίσει ο Αχιλλέας -από δεν έχω την παραμικρή ιδέα γιατί δεν μπήκε στον κόπο να μου πει-; Δεν είπε καν σε πόση ώρα θα γυρίσει,λέει ένα <<Μη φύγεις,θα επιστρέψω σύντομα.>> και εγώ πρέπει να καλύπτω απ'αυτο.
Κοιτάω το κινητό,16:00μμ πήγε η γαμημένη ώρα. Τα νεύρα μου δεν είναι καλά,ας μου έλεγε τουλάχιστον ποτέ ακριβώς θα γυρίσει, περιμένω σαν βλαμμένη τον Αχιλλέα για το πότε θα αποφασίσει να επιστρέψει.
Ξέρω,θα μπορούσα να φύγω,αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω είναι λες και κάτι με κρατάει εδώ. Δεν θέλω να φύγω από εδώ αλλά ούτε και να κάθομαι σαν ηλίθια περιμένοντας ποτέ θα επιτρέψει ο Αχιλλέας.Παίρνω το τηλέφωνο στα χέρια μου και πληκτρολογώ τον αριθμό του,τον έχω μάθει απέξω. Δεν θυμάμαι κανένα άλλο νούμερο τηλεφώνου εκτός από το δικό του,το έχω αποστηθίσει χωρίς καν να το καταλάβω.
Τον παίρνω μια φορά, δεν απαντάει. Ξανά.Και ξανά. Και ξανά αλλά βγαίνει τηλεφωνητής.Περνάει άλλη μια ώρα, κανένα νέο από τον Αχιλλέα. Δεν έστειλε καν ένα μήνυμα να μου πει ποτέ κι αν θα γυρίσει.
Βάζω τα χθεσινά ρούχα με τα οποία ήρθα χθες και πάω ξανά στο σαλόνι,με έφερε χθες ο Αχιλλέας οπότε θα αναγκαστώ να πάρω ταξί για να επιστρέψω σπίτι.
Καλώ λοιπόν το ταξί και περιμένω μέχρι να έρθει. Μετά από 15 λεπτά είναι εδώ,σε αντίθεση με τον Αχιλλέα.Μπαίνω στο ταξί και λέω στον ταξιτζή την διεύθυνση του σπιτιού μου. Εξάλλου ο Αχιλλέας δεν έχει σκοπό να γυρίσει. Περίμενα 4 ώρες σαν χαζή, δεν μπήκε καν στον κόπο να απαντήσει στα μηνύματα και στις κλήσεις μου. Μήπως του συνέβη κάτι; Τι λέω; Προσπαθώ απλά να τον δικαιολογήσω.
Φτάνω έξω από το σπίτι, πληρώνω τον ταξιτζή και βγαίνω από το αμάξι. Μπαίνω στο σπίτι και ενώ είμαι έτοιμη να ακούσω τον Αδάμ να γκρινιάζει που έλειπα το βράδυ συνειδητοποιώ ότι δεν είναι σπίτι. Ευτυχώς,δεν είχα και ιδιαίτερη διάθεση να ακούω τον Αδάμ.
Αποφασίζω να κάνω ένα μπάνιο μπας και ηρεμήσω λίγο, το μόνο πράγμα που σκέφτομαι είναι ο Αχιλλέας και το γεγονός ότι έφυγε τόσο γρήγορα χωρίς καν να μου πει που πάει. Είπε απλά ένα μη φύγεις,θα επιστρέψω σύντομα και εξαφανίστηκε. Το "σύντομα" δεν νομίζω να είναι 4 ώρες και! Δεν απάντησε καν στις κλήσεις μου και στα μηνύματα που του άφησα.
YOU ARE READING
Bad at Love [ Book 1 ]
Teen Fiction> τον ρώτησα προσπαθώντας να μείνω ψύχραιμη > είπε κάνοντας την καρδιά μου να σπάσει αλλά δεν έχει σημασία, είναι ήδη σπασμένη > είπα φεύγοντας μακριά του Από ότι φαίνεται όλοι έχουμε συναισθήματά για κάποιον που ευχόμαστε να μην είχαμε. ... Η Αμέ...