🍒
🍒🍒
🍒BÖLÜM SMUT BAYA, YANİ🍒
🍒OKUMAYIN YA UTANIRIM.🍒
🍒RAMAZAN HEM AYIP. TABİİ🍒
🍒BEN BUNU RAMAZANDAN🍒
🍒ÖNCE YAZDIM AMA OLSUNDU🍒
🍒🍒
🍒Mark gözlerini pijamasının içinden ona rahatsızlık ve utanç veren şişlikle uyandı. Yorganı biraz daha kendine çekti ve uyumaya devam etmeye çalıştı. Ama bacaklarının arasındaki çıkıntı ona zorluk çıkarıyordu. O bu konuda gerçekten kontrolü biriydi. Hem kendi kızışmasına oldukça zaman vardı.
Mark kafasını gömdüğü yastıktan hızla çarpan kapı ve kilit sesi ile kaldırmıştı. İlk başta ne olduğunu kavrayamamıştı bile. Ama sonra dün ki tören aklına geldiğinde hızla yatağından doğruldu. Siktiğimin o dün, şu malum omega ile evlenmişti! Evinde bir omega vardı! Hemde kızışma döneminin ilk günü bu gün olan bir omega.
Mark gözlerini yumdu ve yorganı kafasına çekti. Lanet! Tam da bahsedildiği gibi, destani, nefis bir kokuydu bu. Mark bu kokuyu karpuzdan bile çok sevmişti. Belki biraz kiraz gibi denebilirdi. Fazla erotikti. Yorganını üzerinden atmak için tepti ve yataktan kalktı. Ayaklarını yere sürüye sürüye diğer banyoya adımladı. Soğuk, çok soğuk bir su onu rahatlatabilirdi belki.
Omega ona gelmedikçe ona yardım etmeyi düşünmüyordu. Mark oldukça özverili bir Alfaydı. Banyoya vardı ve duşa kabini ayarladı. Akan soğuk suyun altına girmeden önce üstünü çıkardı ve titrese bile buna aldanmayıp tüm vücudu dona ve uyuşana kadar suyun altında durdu. Ellerini hissetmemeye başlayınca duştan çıktı. O biraz daha iyiydi ama altında ki için aynısı söylenemezdi.
Beline hızla bir havlu sardı ve omega ile paylaştığı odasına çıktı. Kapıyı açtı. Kendi yatağında, yorganının altında kıvranıp duran omegayı fark etmişti. Belli ki acı çekiyordu. Bunu boğuk iniltilerinden, yorganın altında bir oyana bir buyana kıvranıp durmasının başka açıklaması olamazdı çünkü.
Mark bunu bir yerde okumuştu. Omegaların kızışma dönemlerinde yaydıkları feromonlar, Alfaların kızışma dönmelerini de tetikliyordu.
Yatağa oturdu, kollarını yatağa dayayıp kafasını geriye attı ve kurdu solumaya başladı. Sakince nefesler alıp veriyordu ama kendi yaydığı feromonları bile Omega'nın feromonları altında eziyordu. Zaten en güçlü ama bir yandan en savunmasız oldukları an da buydu.
Mark kendi kontrolü dışında ayağa kalktı ve Omega'nın yorganını üzerinden çekti. Omega oldukça enfes kokuyordu. Bu bir Alfa'nın kolaylıkla akıl sağlığını tehdit edebilirdi. O anda Omega'nın da aynı onun gibi belinde bir havluyla durduğunu fark etti. vücudu o kadar terlemişti ki. "hayır!" Omega sadece sayıklıyordu. "ben bu değilim"
Mark bir şeye çoktan karar vermişti bu gün işe gitmeyecekti, bakanlık binası bir günü yüce'leri olmadan da geçirebilirlerdi. "Tanrım" Donghyuck elini, elinin üstü üste koymuş ve kasıklarına bastırken oldukça acı çekiyordu. "Sıcak!"
Mark omegaya bakarken gözlerini kapadı ve açtığında dişlerinin uzadığını, sivrileştiğini ve göz renginin kırmızıya döndüğünü hissetti. Bu omega içinde geçerlidi, uzayan tırnakları bacağına batıyordu ama o bunun farkında bile değildi.
Mark hırıltılı nefesler alıyordu ve içten gelen derin bir sesle konuştu. "Yatağıma, hemen" Sesi baskındı, itaat etmeye zorluyordu. Donghyuck zorla yerinden kalktı. "Bana yardım edecek misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╰🍂▸ ❝If I Killed Someone For You❞ ♰ Markhyuck
Фанфик*TAMAMLANDI* ❝Basit hatalar, yalanlar ve günahsızlar.❞ 05.11.19/12.33 ××××××××××××× * Nct, Omegaverse au!! * lee donghyuck×mark lee *story, text, °°°°°°°°°°°°°°°°°°° !not! Kitap; mepreg içeriklidir. Rahatsız olacaklar okumasın! mikaaveraa| Nct