🍒🍒🍒
🍒ŞİMDİ BÖLÜMLER KISA DİYE🍒
🍒RAHATIZ OLUYOR MUSUNUZ?🍒
🍒
🍒ÇÜNKÜ ÖYLE HİSSEDİYORUM🍒🍒🍒🍒"Küçük Sincap koşma nereye!!"
Mark önce bacağına çarpmış ve sonra koşmaya başlamış minik kurdu kovalıyordu. Aslında sadece düşmemesi için yakalamaya çalışıyordu. "Hey! Ama düşeceksin! Felix ya!" Mark Donghyuck'un karşıdan geldiğini gördüğünde ona seslendi. "Donghyuck yakala o kurdu."Ve Donghyuck minik kurdu tutup hızla kucağına aldı. "Evet bakalım Felix bey nereye kaçıyorsun böyle." Felix, kısa bir zamandır beraber kaldıkları bu omega'ya karşı ilk tedbirli olmak amaçlı kucağından inmeye çalıştı ama sonra. Beta Lee Jeno babasına hissettiği aynı şeyleri hissettiğini fark etti. "Sen benim annem misin?"
Donghyuck, şaşkınlıkla Felix'e baktı. "Sen Moon Taeil yüce omega'nın erkek kardeşi Lee Donghyuck değil misin ya, ne zamandır seninle yaşıyorum!? Sen benim annemsin!" Donghyuck orada dikilip dinleyen Mark'a bakmaya cesaret edemiyordu bile. " Donghyuck?"
Felix'i kucağından indirdi. "Aslında sürüden atıldığımı, beni sana vermelerinin bir üst kapama taktiği olduğunu zaten tahmin etmişsindir diye düşünüyorum?" Mark ağır ağır kafa salladı. "Doğru düşünmüşsün. Bunun nedeni Felix'ti." Mark bir Felix'e bir de Donghyuck'a baktı. "Ba-babası?" Felix lafa atladı. "Benim babam bir beta! O Lee Jeno!"
Donghyuck kaşlarını çatarak Felix'e döndü. O gün olan her şeyi görmüştü zaten.
" Benim babam Lee Jeno! Bunu hissetim. Bunu ona da söyledim"
Mark bir kaç adım geriledi. Donghyuck 2 yıllık evliliğinde, bunu evlilik gibi geçirebildiği sadece son 8 ayıydı. Ve şu an o da sonlanıyor gibiydi. "Donghyuck bana bir açıklama yapacak mısın bunu geçende konuyu değiştirip kapatın?" Donghyuck kafasını iki yana salladı. "Lanetin nedeni de Felix'ti" Donghyuck, Mark'ın beklediği açıklamayı yapmayıp farklı şeyler söylüyordu.
"Donghyuck! Açıkla artık!" Ve Donghyuck tüm yaşadıklarını Mark'a kadar olan kısmını anlattı. Mark beklenilenden daha sakin bir tepki vermişti, çünkü: eğer, Johnny hakkında bir yanlış anlaşılma oluşmasaydı, Donghyuck, Mark'la tanışmasaydı... Donghyuck şu an hâlâ Jeno ile evli olurdu...
[1 Yıl sonra]
(şey üzgünüm ama tıkandım ve zaman atlaması yapmam lazım artık.)
Felix 4 yaşında olmasına rağmen diğer 4 yaşında ki kurtlardan daha güçlüydü. Bir Alfadan 2 kat daha hızlı koşuyordu. Kurt forumuna dönüşmeyi bile herkesten önce öğrenmişti. Felix elindeki sopayı bıraktı ve Babasına döndü. "Baba?"
" Efendim bebeğim? " Jeno ilk ve tek çocuğunu o kadar fazla seviyordu ki. Sürede ki en iyi baba bile deniyordu onun için. "Annem nerede"Tabii bir yandan onun için üzülüyorlardı da. Eşinin hamile bir şekilde oğlunun acısına dayanamayıp intihar etmesinden dolayı. Sürünün Tek Sigma'sı. Tüm dünya üzerinde bilinen tek Sigma.
Felix, tekrar sordu " Baba, annem nerede? " Jeno, gülümsedi. "Şu an Chan ile ilgilenmesi gerekiyor. Uslu bir Hyung ol ve Annenin kardeşin ile ilgilenmesine izin ver " Felix kafasını salladı. "Peki~"
Jeno, yanına gelen Jaehyun'u görünce ayağa kalktı. Yanından geçen Jaehyun'a selam verdi. Bir dakika durup bu olayıda anlatalım. Johnny, Taeil ile boşanmıştı. Ve Taeil'in davranışlarından dolayı kendisi sürgün edilmişti. Johnny'nin 3 ve 1 yaşıların da iki kızı vardı.
[Bu arada Taeil'in de bir kızı vardı onu çok şey yapmadığım için unutmuşum. Jaemin'in bir oğlu vardı ama Mark öldürmüştü ya hani hehe]
Jaehyun'da, Jeno'nun karşında eğildi. " Jeno~ evlenmelisin..." Jeno kafa salladı. "Biliyorum. Beta Yangyang ile evleneceğim zaten." Jaehyun küçüğünün yanağını sevdi. "Ne talihsizsin sen öyle... İlk eşin ve sen çok zorluklara çekiyorsunuz. Umarım mutluluğu bulursunuz~" Jaehyun uzaklaştı. Ve Felix 'Anne!' diye bağırarak koştuğunda Jeno kafasını çevirdi o tarafa.
Donghyuck geliyordu, kucağında Chan'ı tutan Mark ise Donghyuck'un arkasından yürüyor ve olası bir şeye karşı tedbirli gözüküyordu. "Felix~" Donghyuck eğildi ve ikisi de birbirine sarıldı...
FİNAL İS KAMİNGGG~~
🍒🍒 🍒
OLMASINI İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEY
🍒VARSA YAZIN LÜTFEN🍒
🍒🍒🍒
🍒FİNAL VERMEDEN HOŞUNUZA🍒
🍒GİDECEK ŞEYLER YAPMAK 🍒
🍒İSTİYORUM🍒
🍒 🍒 🍒Düzgün oluyor mu düzenliyorum ama?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
╰🍂▸ ❝If I Killed Someone For You❞ ♰ Markhyuck
Fanfic*TAMAMLANDI* ❝Basit hatalar, yalanlar ve günahsızlar.❞ 05.11.19/12.33 ××××××××××××× * Nct, Omegaverse au!! * lee donghyuck×mark lee *story, text, °°°°°°°°°°°°°°°°°°° !not! Kitap; mepreg içeriklidir. Rahatsız olacaklar okumasın! mikaaveraa| Nct