🌕 17|G e r ç e k l e r🍷

867 77 100
                                    

"Jaehyun..." Johnny o kadar endişeli görünmüştü ki gözüne. Aşağıya inmiş yukarıya yanında baskın olmayan hamile olduğu hissedilen düşük seviye bir Beta ile çıkmıştı. "Donghyuck senden başkasına güvenemem. " Kaşlarını çattı. "Ama onu saklaman gerekiyor. " Donghyuck birden titredi. "A-ama Mark'a ne diyeceğim?"

Johnny yanında ki Sevgilisini Donghyuck'a tanıttı. "Bu, Jung Jaehyun, Sm'in Prensi!!" Donghyuck gözlerini kocaman açtı. "Sen! Johnny sen iflah olmuyorsun! Daha kaç kişinin hayatını mahvedeceksin!" Johnny Donghyuck'a kapa çeneni bakışları attı. "Ben saklayamam, onu beni sakladığınız eve götürün! Uğraşamam!"

Johnny yutkundu. "Tamam, doğru söyledin. O ev daha iyi. Hem zaten Taeil'e ne kadar uzak olursa o kadar iyi olur. " Üçü bir süre bebek odasında oturdu ve Johnny ve Donghyuck plan yaptılar. Mark'ın gelmesine yakınkende kalkıp gittiler.

.


•°*☆. •°*☆
☆*°•.☆*°•.


.

"Maaaaaaaark!" Donghyuck, Mark'a seslendi "Lütfen, Chan ile ilgilenir misin? Ağlıyor! Benim mutfakta işim var!" Mark kapıdan içeri daha yeni adım atmış olmasına rağmen Donghyuck'un onu fark etmesine gülümsedi. "Öpücüğümü almadan mı?" Elinde bıçak ile Mark'a döndü. "Boğazını kesmemi ister misin?" Mark ellerini teslim oluyorum der gibi kaldırdı.

"Hemen minik bebeğimi susturmaya gidiyorum!" Donghyuck gülümsedi ve Mark hızlıca Donghyuck'un yanağına bir öpücük konudurup kaçtı. "Öpme sakın Chan'ı da! Ellerini yıka önce! Derisi alerji olacak!" Mark, Donghyuck'un ne kadar ilgili bir taşıyıcı olduğunun farkındaydı. "Tamam!" Mark oğlunun odasına çıktı. Ama odada onu bekleyen minik sürprizi görmüştü. "Senden kimsin?" Felix Chan ağladığı için bebek psikolojisi ile oda ağlamıştı ve gözlerini yumruğu ile ovuşturuyor hıçkırıyordu. "Be-ben Felix!"

Mark, çocuğa cevap verecekti ki Chan daha yüksek çığlıklar ile ağlamaya başladı. Bu yabancı çocukla şu anlık  umursamadı çünkü oğlu ağlıyordu. Bebeğini kucağına aldığında ona ağlamaktan kızarmış yeşil gözlerle bakan bebeği gördüğünde büyük çaplı bir şok yaşamıştı. Bunu İhtiyar Heyeti'ye bildirmeliydi. Bebeğin minik yüzünü sevdi. Bebek çoktan 8 ayını doldurmuştu. Bu bebeğin yaşaması için verilen süreydi. Artık sürüye, bebeğim doğum haberi sürü yücesi yani kendisi tarafından duyurulacaktı.

Önce bebeğinin ağlamasını dindirmeye uğraştı. Susan bebeği geri yatırdı ve aşağı inmek için odadan çıktı. Kapıyı yavaşça kapattı ve aşığa Donghyuck'un yanına indi. Çünkü ondan gizlediği hesabı sormalıydı.

.•°*☆*°•.

Felix kırmızı gözlerini kırpıştırdı ve Donghyuck’ların evinden koşarak çıktı. Donghyuck, Felix'in çıktığını görünce elindeki bıçağı bıraktı ardından önlüğü çıkarıp peşinden koşmaya başladı. Felix içinde hissettiği şey onu koşmaya zorluyordu. Birini arıyordu. 5 yaşını daha doldurmamış tüm kurtlar aile fertleri hissetme kabiliyetine sahiplerdir, bu onların kaybolmasını engellerdi. Felix Babasını bulmak istiyordu. Ama asıl sorun şuydu ki, Felix zaten Johnny ile büyümüştü.

Koşturdu, koşturdu... Donghyuck'ta onun arkasından koşturdu. Felix durduğunda biraz geride oda durdu. Meydanda dikilen Beta'yı gördüğünde Felix şokla oraya baktı. Ve ona doğru koştu. Donghyuck'ta tam hareket edecektir ki Felix'in durması ile hareket etmedi.

Felix Beta'nın karşına dikildi. "Ne yapıyor bu çocuk?" Jeno, Felix'in saçlarını karıştırdı. "Küçüğüm, baban kızmasın eve gitmelisin hava karardı. Nasıl çıktın evden?" Felix kafasını iki yana salladı. "Benim babam o değil."

Beta, eğildi ve ellerini tuttu Felix'in. "Ne diyorsun sen miniğim~"

Felix herkes onlara bakarken etrafına bakındı. Donghyuck'u gördü. Gülümsedi ve tekrar Jeno'ya döndü. "Benim babam-" Onları can kulağı ile dinleyen diğer kurtlardan çekinerek sesini kıstı. "Benim babam sensin. Hissediyorum. Beta Lee Jeno benim babam sensin."

Mark'ta Donghyuck'un peşinden çıkmıştı. Ve duyduğu şey bu sefer gerçekten açıklama isteyeceği bir şeydi. Çünkü Felix'in Donghyuck'un oğlu olduğunu biliyordu...  "Donghyuck!" Donghyuck arkasını döndü. "Ma-mark?" Mark aşırı feromon yayıyordu. "Felix senin oğlunsa, Jeno onun babasıysa, siz ne yaptınız?"

🍒BENİ VURMAYIN🍒
🍒AFFEDİN🍒
🍒🍒
JOHNNY'DEN KURTULMAM GEREKİYORDU
🍒🍒

╰🍂▸ ❝If I Killed Someone For You❞ ♰ MarkhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin