07. Black Alpha

5.1K 319 7
                                    

Light Elder

Sebaik saja aku melangkah ke dalam kelas. Aku terasa ada orang memerhatikan pergerakan aku. Aku mengangkat muka memandang ke depan. Qiff, Nish dan Diana memandang ke arah aku tajam. Seperti sesuatu berlaku semalam. Ehh-- memang sesuatu berlaku semalam tapi diorang mana terlibat pun. Haish seram pula aku.

Aku terus berjalan ke arah mejaku tanpa menghiraukan pandangan mereka. Aku membuka blazer dan terus duduk di kerusi aku. Aku mengeluh berat.

"Siapa sebenarnya diorang tu hah? Aku tahu diorang tu Black Alpha tapi identiti diorang dijaga rapi" aku bermonolog sendirian.

Disebabkan sekarang akhir tahun. Guru- guru semua sibuk dengan Form 5 yang tidak lama lagi akan menduduki SPM. So sekarang kelas kitorang takde guru yang mengajar. Aku hanya memandang keluar tingkap.

"Wei!!! Taufiq!!!" jerit Kacap. Aku tersentak. Ishh setan ni bagi laa salam ke apa ni tak main terjah jer.

"Kau nak apa setan!" dingin saja aku balas jeritannya.

"Nah tengok nih" dia menyerahkan laptop yang menunjukkan sesuatu.

"Black Alpha identity?!. Kau biar betul macam mana kau buka laman ni bukan privasi ker?" aku berbisik menanyakan tentang ini pada Kacap.

"Tak percaya kau cuba buka.." aku mengklikkan apa yang dinyatakan tadi.

Hai.. hehe cari identiti kitorang ehh--. Korang tak akan dapat.
Queen dan King~

"Sebenarnya aku pun tak buka lagi tadi" Kacap menggosok belakang lehernya tanda malu.

"Kau memang cakap serupa dah buka"aku menjeling Kacap lalu terkeluar maklumat Black Alpha.

Black Alpha mempunyai 6 orang memegang jawatan tinggi.
Black Alpha mempunyai pertalian darah yang kuat.
White Guardian Angel Highschool bawah pengawasan kitorang dan ia merupakan sekolah kitorang. Becareful too.

Terima Kasih kerana membaca maklumat ini. Korang dah masuk perangkap sebenarnya. Kitorang dah dapat maklumat korang. Terima Kasih V or lebih tepat Taufiq..❤️ i want to tell you something you look so handsome last night. Get Well Soon My Dear❤️.

"Taufiq......." terkelu kami membaca ayat terakhir dari laman tersebut.

"Diaa....diorang sekolah si....sini. Kenapa aku tak tahu" aku terkedu.

Tiba tiba laptop yang berada di depan kitorang menjadi gelap dan keluar gambar seekor serigala yang dililit bunga ros. Kemudian keluar satu ayat yang tertulis.

Maaflah tak sengaja terdengar perbualan korang yang terlalu perlahan tu. Please berhenti cari identiti kitorang. Dah berapa kali kitorang dapat tangkap yang korang cari identiti kitorang. Tak sangka pula hari terdetik hati si Kacap tu nak buka laman ni. Hehe--- have a nice day Shadows Dragon.

Aku memandang sekeliling pelik. Macam mana diorang dengar doh. Yang ada dalam kelas Qiff, Nish dan Diana. Tapi diorang tengah rancak berbual. Manada pegang gadjet ke apa. Ehh-- jap mana Syai, Qai dan Iz. Hilang? Tadi ada... K misteri.

"Wei Kacap kita sambung dekat markas laa. Aku nak tido. Rehat kejut aku okay?" Kacap hanya mengangguk faham.

END TAUFIQ POV

TBC.

GIRL MAFIA ✓Where stories live. Discover now