Hermione yeni bir sabaha gözlerini açtığında saat henüz çok erkendi. Gerçekten de ciddi uyku problemleri vardı ama bir yerde fenalaşmadığı sürece bunu umursamayacaktı.
Bir süre sonra uyayamayacağını anlayıp kalktı. Cüppesini giydi ve çantasını da alıp kütüphanenin yolunu tuttu.
Gece Draco Malfoy hakkında düşündüğü için uyuyamamıştı. Ginny şu malum 'Ölüm Yiyen' konusunda aklına kurt düşürmüştü bir kere, doğru veya yanlışlığından emin olmadığı sürece kafasından atamazdı.
Şöyle bir düşündüğünde aslında gerçekten de şüpheye düşüren şeyler vardı. Ama bir şekilde olmazmış gibi geliyordu ve bir anda o büyücüye karşı başlayan gereksiz güveni Hermione'yi korkutuyordu.
Kütüphaneye girdiğinde omuzları biraz olsun rahatlamanın etkisiyle hafifçe çöktü ve kendini adeta sürüyerek ilerledi. Çok yorgundu.
Bugün Kısıtlı Bölüm'de biraz daha hortkuluk araştırması yapmak istiyordu ama ondan önce geçen sefer aldığı kitapların iadesi için Madam Pince'ı görmeliydi.
Uykusu yavaştan açılmaya başladığı için bu sefer daha hızlı bir şekilde kadını bulmaya gitti ama yaşlı kütüphane görevlileri yerinde yoktu.
Oysa her sabah erkenden buraya gelir ve günlük işleri yapmaya başlardı.
Hermione 'belki de uyuyordur' diye düşünüp kitapları sonra iade etmeye karar verdi. Bu yüzden bu sefer Kısıtlı Bölüm'e doğru ilerlemeye başladı.
Son anda aklına yine Madam Pince geldi. Güvenlik gereği bu bölüme girmeden önce ona haber vermeli ve kapıyı açtırmalıydı. Bir Sınıf Başkanı olması ne yazık ki oranın anahtarını aldırmıyordu.
Yine de gelmişken şansını denemek için tamamen bilinçsiz bir hareketle elini kapı kulpuna atıp çevirdi. Hafifçe aralandığında ise şaşkınlıktan gözleri açıldı.
"Pekala... Madam Pince yok ve Kısıtlı Bölüm'ün kapısı açık."
Kendi kendine mırıldanarak içeri girdi ve kapıyı kapattı. Belki de kütüphane görevlisi buradaki işlerini yapıyordu ve kendisini arayan öğrenciler için kapıyı ardından kilitlememişti ama genç cadının içindeki ses kesinlikle daha farklı şeyler olduğunu söylüyordu.
Asasını yoklayıp sessizce içeri süzülürken bir yandan da kulaklarını dört açmıştı. Biraz daha yürüdükten sonra duyduğu ses ise yerinde duraklamasına neden oldu.
Birinin belli belirsiz bağırma sesi duyuluyordu. Bu daha çok bağırmaya çalışan birinin sesinin bastırılmış haline benziyordu. Ya da gittikçe paranoyak olmaya başlamıştı.
Ama yine de ilerlemeye devam etti ve gördükleriyle ağzını bir şaşkınlık nidası çıkmaması için bastırması bir oldu.
Madam Pince dudakları kapalı bir şekilde yerde yatarken bağırmaya çalışıyordu. Muhtemelen bir büyüyle susturulmuş ve yine başka bir büyüyle yere sabitlenmişti.
Onun az ilerisinde ise...
Platin sarısı bir kafa bazı kitapları inceliyordu.
Hermione soğukkanlılığını korumaya çalışarak asasını eline aldı. Bir süre izlemeli ve neler döndüğünü anlamalıydı.
"İşte bu!"
Cadı Draco'nun sesiyle irkildi. Büyücünün elindeki kitabı görmek için ne kadar odaklanıp gözlerini kıssa da loş ortamda bu mümkün olmuyordu.
Draco zafer dolu bir gülümsemeyle kütüphane görevlisine döndü. Ardından bir obliviate yapıp wingardium leviosa ile havada taşımaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sing me to sleep // dramione
Fanficdraco malfoy ve hermione granger'ın hayatı hiç olmayacak bir anda kesişti. *** #1 dramione 🥳 (13.08.2023) *** Başlama Tarihi : 28.04.2019 Tamamlanma Tarihi : ~