@@Katarina@@
Nu știu ce să mă mai fac fără ea. Caroline te iubesc!
~~Și eu te iubesc~ a spus ea in șoaptă.
M-a trecut un fior, in camera era rece...foarte rece. O vad pe Caroline cum se ridica și Închide AC-ul.
Mult mai bine...
—De ce nu ai zis mai devreme? Sunt bine acum. Vezi?
Și-a lipit fruntea de a mea și m-a sărutat pe nas. M-am uitat putin confuza la ea. Ea doar a chicotit și a alergat tip-til din camera.
Am zâmbit și m-am ridicat alene sa o urmăresc...
Pe hol era Liam in boxeri cu o doză de Cola in mână, se uita după fundul iubitei mele care purta doar un maiou și niște pantaloni scurți , de noapte.
I-am întors fata spre a mea și i-am furat doza din mâna. El s-a uitat surprins ,dupa confuz la mâinile sale. Am alergat spre bucatarie și am luat o gura de Cola.
—Hei, aia era a mea!
—Și Caroline e a mea! Am răspuns eu sorbind.
—Touché!
—Serios , tine-ți privirea acasa...alta data nu te iert.
—Notat mami.
M-am uitat urat la el , el și-a ridicat mâinile in sus in semn de predare și a făcut 10 pași in spate, s-a rotit și a intrat in camera.
—Ce e? Aud o voce dulce din spate.
Ma întorc și Caroline se uita la mine zâmbind.
—Ești prea drăguța pentru mine, asta s-a întâmplat.
M-am dus spre ea și am sărutat-o finuț pe buze, peste masă.Mirosea dulce...
Când să ma trag mi-a prins buza cu dinții și m-a muscat. Abia ca simteam.
I-am prins parul și am sărutat-o intens.
—Ahem..fetelor..
Am tresărit surprinsă și m-am uitat la Liam.
—Face-ți asta in alta parte.
—De ce ești aici???
—Adică in bucatarie? Pentru ca cineva mi-a luat băutura și am fost însetat.
Restul zilei am vorbit și ne-am ras. Caroline a pregătit mâncarea și am jucat cărți pana târziu. Mi-a fost dor de momentele astea și dacă ar fi sa nu se termine, as putea face asta toată viața mea...
CITEȘTI
No lies between us Part 2
Teen FictionPartea a 2-a a povestirii "No lies between us", in continuare Katarina și Caroline vor împărtăși momente pe insula pe care regizează un anumit serial, alături de câteva alte prietene din copilărie ale lui Caroline.