@@Caroline@@Am observat o tensiune între Rachel și Katarina... nu stiu ce au, dar ma deranjează. Am terminat cu shooting-ul azi, toate ședințele foto fiind un succes. Pana și Katarina a luat parte la câteva și arătam hot.... 'poze de cuplu' m-am gândit eu incantata la idee.
Mergeam încet spre vila, explorând cu ochii peisajele, natura, sunetele animalelor exotice din pădure, al valurilor și faptul ca nimeni nu mai avea acces ma liniștea nespus. Doar eu ... niște cast cunoscut de tata, prietenele mele și iubita mea....
Purtam o rochie draguta , Galbena , de vara, sandale și bikini pe sub, nu m-am mai schimbat după ultima ședința de azi.
Katarina era in urma mea cu câteva plese de haine , fie ale mele, fie ale cast-ului , ce le ducea. Demi se afla cu noi, avea și ea câteva truse și haine de dus. Rachel probabil încă supraveghează. Dacă eram doar eu și Katarina acum..... îmi scutur puțin capul , gândul Evaporându-se. 'Dacă eram doar cu Kat ce?'
Demi râdea la ceva ce, Katarina, zicea confuza.
—Ce e? Întreb eu curioasa, uitându-ma la ele.
—Încercam sa-i explic ăsteia de niște crabi rari care se zice ca unesc un cuplu pe veci, dar nu intelege.
—Și eu încercam sa-i zic lui Demi, cum nu exista asa ceva, am studiat!!
'Shhh...Katarina, calmeaza-te ,ea nu știe de supranatural.'
—E doar o legenda...
Demi chicotea la fustrarea lui Katarina, care era sigura ca știa ceva dacă ar fi existat. Eu râdeam la fața pe care o făcea încercând sa-i explice.
Ajunse acasa , lăsăm din echipament la o secretara și intram in camera, Demi rămânând sa vorbească cu un bărbat, la parter.
—Pare sa-i facă ochi dulci. Îmi spune Katarina.
—Mhm. Aprob eu puțin Spaced-out.
—Ce e?
Vine in fata mea , prinzând-ma de maini, mai in jos de umeri.Se uita in ochii mei așteptând , aproape fără expresie dacă nu era pentru sprâncene ei.
Am zambit când le-am văzut făcând o forma de V și am auzit usa deschizându-se. Fata asta e geloasa...?Sau e altceva?
Era Rachel. Destul de devreme azi.
AH! Stiu... 'Voiai dus împreuna nu-i asa?'Ma uit la iubita mea care acum m-a eliberat și s-a aruncat in pat cu un puternic oftat.
—Am intrerupt ceva? Spune Rachel in timp ce-și da o șuvița rebela din partea dreapta după ureche și pune pe o măsuță niște foi.
—Mnu, e ok. Cum a fost azi? Întreb eu.
—A fost bine, nu am stat atât de mult ca de-obicei. Câteodată îmi ia ore.
'Uraaaaa!' Aud de la iubita mea, acum cu capul in perna mea.
—Am auzit ca a fost un succes azi, bravo, la amândouă.
Katarina își ridica capul.
—Mhm. Murmura ea.
Pai...și asta e ceva, macar acum "vorbesc".Demi intra rapid in camera.
—Caroline, haide cu mine puțin, directorul vrea sa aibă meeting chiar acum, nu va dura mult , dar e posibil sa aibă prelungiri.
Am sărutat-o pe Katarina pe frunte. 'Sa nu va omorâți , fii cuminte.' Se uita la mine cu o expresie puțin crispată și da din cap ca aprobare înainte sa ies.
Și Katarina și Rachel mi-au făcut cu mana și am oftat după ce am închis usa.
—Te simți bine?
—Mmm, da , da, totul e bine. Zic către Demi.Haide la ședința aia odata, nu vrem sa întârziem mai mult...
CITEȘTI
No lies between us Part 2
Dla nastolatkówPartea a 2-a a povestirii "No lies between us", in continuare Katarina și Caroline vor împărtăși momente pe insula pe care regizează un anumit serial, alături de câteva alte prietene din copilărie ale lui Caroline.