@Caroline@
Și-a dat drumul, la mine...
—Woah, usor there, knight. Spun , dar nu am timp sa continui ca ii simt întregul corp lăsat in voia mea.
Stomacul meu rodea pe interior de foamea ce-mi exaspera toate simțurile de câteva zile. Acum , Kat ma cuprindea cu corpul ei, nu prea greu , dar nici cel mai usor , cu capul lăsat pe umarul meu și mâinile pe sub bratele mele, pana pe spate, acestea cuprinzându-ma in cea mai dulce îmbrățișare. M-am poticnit, in spate, cât am simțit ceva umed puțin sub urechea mea , urcând pana la lobul ei, unde mi-a tras cu mana stânga câteva fire , spre spate. Avea mâinile destul de lungi, deci nu i-a fost greu , sa ajungă pe sub brațul meu , la coafura. A lins puțin, ceea ce îmi făcea pielea sa tremure , sub respirația ei, calda , înceată. După câteva sărutări scurte, fine, a ajuns din zona gâtului și a urechii la fata mea, puțin roșie , nu de la soarele puternic de pe platou sau de azi, ci de la cealalta mana a ei care îmi strângea fesa.
—Vad-
Ma saruta. Oh cât îmi placea acea senzatie. Dar rușinea ma copleșea.Incerc sa ma dau, dar e o incercare nereușită.
—Ceil- ceilalți. Spun fără aer , încă lipita de ea.
—E intuneric.. ii aud vocea atât de seductiva, luând încet aer.Era adevarat. Nu ne vedeau in umbra , problema era ca noi încă ii puteam vedea, lucru care ma făcea sa ma simt mult prea expusă..-
Katarina atunci îmi atinge feminitatea , pe deasupra lenjeriei, dezvăluind-mi o parte din fund.Am evitat un mic orgasm, muscand-o de umăr. Eram mult- prea sensibilă. După atât timp ,cine nu ar fi? Îmi doream asta de ceva zile , mi-o doream, iar acum se întâmpla, dar nu in modul și locul in care doream. Eram puțin inconfortabila, dar ceea ce făcea ma înnebunea, îmi pierdeam mințile , rațiunea nu mai juca un rol când o simteam, simteam atat de viu tot ceea ce-mi făcea și nu voiam sa se oprească...
M-am uitat la ea cu o privire rugatoare. Ochii ii străluceau, ma aprecia acum intens cu acei iriși verzi.
'Vrei sa mergem undeva?'
...
—Vrei? Intreaba acum vocal din cauza ca nu a primit un răspuns.
...Ii iau mana de pe lenjeria mea. Părea atâta de dezamagita. O iubeam atâta de tare.. ii ridic mana și ii ling doua degete, apoi o trag cu mine. Se uita surprinsă și ma urmărește din voința proprie. I-am văzut zambetul și mi-am intors capul spre direcția spre care o conduceam, zâmbind la randul meu, fără sa ma vadă.
Ajungem la platou. Era cel mai aproape și o voiam chair acum. Intram in una dintre cabine, era cea cu garderoba, extrem de spațioasă, avea și rest area. M-am așezat pe canapeaua de piele roșie si mi am deschis picioarele.—Linge. Ordon intr-un ton seductiv, răgușit.
La cuvintele respective am avut-o pe logodnica mea peste mine. Ma saruta , îmi musca buza și o linge, apoi trece direct la ceea ce doream. Se apropie și-mi da la o parte lenjeria. Pentru ca trebuia sa o tina cu mana, mi am întins picioarele ca sa o tragă jos. Era umeda, pana și drumul pana aici fiind chinuitor pentru mine. Se apropie și se uita Pre mine, eu , frustrata de așteptare dând din cap și muscadu-mi buza. Buzele ei se aflau la o distanta atât de scurta de clitul meu. Doar respira, îmi dădea tease deși nu era momentul. Strang puțin din dinti in așteptare și mi pun mâinile pe capul ei, tragandu-l și închizând distanta copleșitoare. Îmi dau capul pe spate in extaz și ea își scoate limba, apăsând și mișcând-o exact cum trebuie. Las valuri de aer , respiram greu și sonor. Nu mult după își ia capul și ma privește. Eram înflăcărată, simțind încă puțin, senzatia de mainainte.
—Continu-
Intra cu....
CITEȘTI
No lies between us Part 2
Teen FictionPartea a 2-a a povestirii "No lies between us", in continuare Katarina și Caroline vor împărtăși momente pe insula pe care regizează un anumit serial, alături de câteva alte prietene din copilărie ale lui Caroline.