@@Caroline@@Ce vis ciudat... o căutam pe Kat printr-un labirint oribil...
M-am trezit puțin speriata și aud ceva din Bucătărie.
—Kat? Strig eu din camera.
Văd cum mi se deschide usa de la dormitor.
Pe ea intra cea mai frumoasa fata pe care am văzut-o vreodată. O fata care face parte din viața mea. Am zâmbit larg.
—Ce faci, Kat?
—Un mic dejun la pat pentru cea mai sexy fata din lume... la aniversarea de un an a noastră.
Avea încă Șorțul de Bucătărie si niște pantaloni scurți de tot , albaștrii. Sub șorț, spre dezamăgirea mea nu era goală. Avea un maiou sexy negru.
Eu m-am ridicat jucăuș din pat, am sărit de pe un picior pe altul pana la ea, am luat platoul cu bunătăți din mâna ei și i-am sărit in brațe.
M-am întins pana la urechea ei:
—Ce frumoasa ești...~~ ii șoptesc eu și chicotesc.
Ea ma pride de fund și ma ridica cu o forța noua.
Acum eram la ea in brațe cu picioarele strânse pe lângă corpul ei.
Ma săruta intens și ii prind limba cu dinții. Se uita urat la mine și eu zâmbesc.
Ma lasă jos.
—Se răcește mâncarea.
A spus ea și a zâmbit malefic. Părăsea încet camera.
—ADU-TI CURU ÎNAPOI ÎNCOACE!
Liam atunci trece pe hol.
—M-ai chemat? Spune el si scoate limba.
M-am roșit puțin și m-am enervat.
—MARȘ!
Atunci o văd pe Kat pe hol , fata in fata cu el.
—NU AI AUZIT FATA? MIȘCĂ DE AICI.
Liam ii da un come-back și se cearta asa in timp ce mie mi se pare absolut hilar tot ce zic. Scuipa cuvinte unul la altul pana când se potolesc.
—Iubiiiitaaaaaa!!! Am zis nerăbdătoare.
Ii văd capul cum se ivește de după ușa. Parul negru ii se clatină in partea in care are înclinat capul. Vad un zâmbet larg pe fața ei.
—Of , băiatul ala. Parca are 2 ani, jur! A sus Kat frustrata.
Eu am chicotit la ce a zis:
—Și tu? O întreb eu sceptica.
—Și eu ce? (Știa ca se referă la faptul ca nici ea nu e matura).
Se strecoară pe ușa întredeschisa precum un șarpe in noapte pregătit sa își savureze prada. Face câțiva pași săltăreți. Era entuziasmata.
Am zâmbit uitându-ma la ea și ea mi-a răspuns la zâmbet cu ceva la care nu m-am așteptat. S-a pus in poala mea și si-a impletit mâinile pe lângă talia mea. M-am aplecat pese ea și i-am sărutat spatele. A tresărit.
—HMM?? Spun eu surprinsă placut de noua descoperire.
—Haha, oprește-te!
I-am ridicat maioul lărguț și i-am făcut semne de pupici pe tot spatele, ajungând la fese. Pielea i s-a puricit și mi-a strâns de pe mine tricoul aproape cât sa îl rupă.
Am lins puțin și am așteptat reacția ei. Nimic.
—Sa continui? Am zis cu o voce dulce și ușor.
—Mhmmm...
Doar asta am vrut sa aud... eram atât de horny in ciuda faptului ca am fost cam active zilele astea.. acum e toată a mea.
CITEȘTI
No lies between us Part 2
Teen FictionPartea a 2-a a povestirii "No lies between us", in continuare Katarina și Caroline vor împărtăși momente pe insula pe care regizează un anumit serial, alături de câteva alte prietene din copilărie ale lui Caroline.