Resolve

138 9 3
                                    



@Katarina@

Stiam ca nu e ceva bine pentru ca nu S-a intors de atat timp.... va fi totul bine. Ce intentie rea sa aibă...

Folosindu-mi forma de Kami și otrava , am lasat gărzile inconștiente. Pe când ajung lângă marele șef , vad pe cine privea putin îngândurat si chiar cu spaima , pe sotia mea..., drept in ochi. Caroline arata aproape turbata in cușca aia și nu e cuvant mai bun pentru privirea accea. Cade la pamant.

—CE I-AI FĂCUT? Ma reped la el cu tot ce am. Îl prin de gulerul robei și îl amenint cu ghearele din forma de Kami.
—TE SFÂRTEC. SPUNE!

Îmi duc ghearele aproape de ochii lui, eu fiind pe jumătate in forma mea reala. Locul era mic , umed, fără mult aer, dar rece. Strâmt pentru forma Kami care are cam 2 metrii jumătate. Lesina...
          Ma îndrept spre Caroline sa prind și sa rup barele, dar o unda extrem de dureroasa îmi intra in tot corpul când incerc sa ating celula.
          Am inteles de ce- .... E o celula antica, exista doar 7 ca asta , acum 8.... din câte se știe. Blocheaza toată energia Kami din a fi folosita și ai nevoie de o cantitate imensa de putere-
         Caroline era in forma de Kami cât se uita la el- .. asta însemnând ca- .... ca e bine...respir usurata. Nu-mi pot imagina prin ce durere a trecut pentru a face un simplu bluff.
         Găsesc cheile de la moșneag și o deschid. Ma reped la ea , pe pamantul umed și o ridic in brate... părea atat de obosita- sigur nu asta îmi doream după nunta noastră.. mârâi către bătrânul care acum se trezea și ma îndrept spre ieșire.

—Te rog.... spune el, cu vocea scazuta și ragusita.
—E cam tarziu sa ma rogi. Stiu despre ce e situația. Exista și o alta metoda. Vom vorbi după ,dacă te lasa Caroline sa traiesti. Te-as fi omorat pe loc , dar e treaba ei sa decidă.

Ma uit scarbită la "înțeleptul" care acum disperat aproape plangea in mizeria lui. Un lider nu-și pierde raționamentul asa. Incerc sa-mi folosesc abilitățile de vindecare pe Caroline cât sta amorțită in bratele mele. Vad cum strange din ochi și ii palpează buzele. Ma incrunt la vederea iubitei mele asa și ma grăbesc spre ieșire.
Dacă nu rețineam drumul pana aici nu aveam nicio sansa sa găsesc ieșirea... locul era un intreg labirint subteran. Mușchiul care creștea in unele margini și piatra fina indica adevarata vârsta a locului ăstuia... ar fi absurd sa nu salvam insula care exista de mii de ani pentru un lider incompetent care nu știe sa ia decizii..
Incerc sa nu o zgudui mult cât ma deplasez, vedeam deja ieșirea, unde oameni îngrijorați priveau către noi.

—Ce s-a-
Intreaba sora mea îngrijorată cât o tin pe Caroline in brate, inconstienta, cât ceilalți doar privesc putin speriați. Liam fugea spre noi. Doar ei au rămas, fiind Kami nu trebuiau sa plece și aveam presimțirea ca avem nevoie de întăriri.

—E ok, doar obosita după ce a fos ținuta captivă sa fie asasinată , poate sacrificata de liderul lor nebun ? Spun clar frustrata de acțiunile bătrânului și ma liniștesc inspirând niște aer adanc in piept.

Câțiva locali care au venit la nunta și au auzit asta au fost cu adevarat surprinși, vestea fiind răspândită in tot orasul depsre tirania înțeleptului. Nu doream sa se intample asta... nimeni nu dorea... dar e pentru binele tuturora.
Penelope a dus-o pe Caroline in palat , iar Liam m-a însoțit.

Eu am fost nevoită sa fac un discurs public adresând problema , de care am scapat destul de usor , oamenii nefiind îngrijorați datorită metodei mele , dar clar extrem de frustrați din cauza celuia in care și-au pus încrederea sa aibă grija de tot ținutul și casele lor.

Ceilalți înțelepți mi-au ascultat măsurile și am ajuns la o comuna înțelegere, ei neștiind ce planifica celălat. Oamenii au fost extrem de înțelegători și ne vor ajuta in ce va urma. Planul era sa creeze fiecare Kami o bariera și prin intermediul lui Caroline care poate transporta o imensa cantitate de energie prin ea , fiind la cel mai mare nivel, o condensam și punem stratul putin peste cel actual, ca acesta sa rămână de siguranta in caz de orice. Pentru al tine activ , câțiva Kami de apa vor trebui sa trimită putina energie regenerabilă in fiecare zi . Lucru usor de făcut.

Caroline era momentan in palat cu sora mea care nici nu stiu ce face , sper ca nu s-a trezit și ii povestește chestii stânjenitoare ca ii voi da doua-

           Mai tarziu îmi vad sotia- tremur când ma gandesc la termenul acela- venind spre mine cu zambetul pe buze , lucea de fericire.

—Ma bucur sa te vad aș-

           Aleargă și ma ia in brate.

—Mulțumesc... pentru tot... nu m-am simțit atat de vulnerabila niciodata , mai ales secata. Acum ma simt ca un om nou, mai ales după poveștile cu tine din copilarie, partea când ti-ai pierdut pantalonii la mare și a-

           Rosie, pun mana pe gura ei ca sa nu poată termina, nu cumva sa auda altcineva. Cu ochii largi o rog sa tacă și ma uit cu cea mai neagra privirea la sora mea mai mare care rade de ceva timp , cu mainile pe stomac și lacrimi in ochi.

            Ma uit dinou la iubita mea care zambea și practic lucea in ochii mei. O trag spre mine și îmi pun fruntea pe umarul meu.

—A fost obositor.. și ca naiba de scary.. sa fie o sansa sa te pierd in ziua in care ne-am căsătorit oficial... Te iubesc Caroline..
—Stiu... stiu... (Îmi mângâie parul.) Si eu te iube-
—Ihhhh. Luati-va o cameeeea. O aud pe sora mea care se uita la noi.

              Atat i-a fost! Ma uit urat peste umarul lui Caroline și Penelope returnează privirea , rade putin și termina.

—Ma bucur ca sunteți intregi totusi, nu voiam o sora depresiva.

Voiam sa spun ceva , dar Caroline m-a prins de mana și a strâns.
'Gata iubito- nu ma stresa.'

Vad un mic zâmbet la colțul gurii ei și o sarut usor și rapid.

—Ma bucur ca totul e ok. Spun eu și incep sa ii explic situația și ce va trebui sa facem...

No lies between us Part 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum