@@Caroline@@
Am ajuns cu Demi, directorul a vrut sa ne felicite pentru munca depusă și ne-a arătat planurile pentru serialul și reclamele care urmau sa fie filmate aici, dar și celelalte ședințe.
Ne-am întors la camera când am văzut o fata draguta ieșind furtunos din camera.. plângea.
—Hei? Cine ești? Ce S-a întâmplat?
—Se.... in baie...
Spune printre sughițuri. Nu știam ce se petrece , dar simteam adrenalina in tot corpul. Într-un in baie și îmi vad iubita peste cea mai buna prietena... Katarina avea și saliva pe buze... tot ce se auzea era apa dușului pe spatele ei.
—Carol-
Ii tai vorbele plecând din baie și fugind sin camera, Demi in spatele meu, ma urmărește in tăcere. Acum ajunsă pe planja de-aproape , am început sa plang și Demi a ajuns lângă mine, îmi dădea caldura de care aveam nevoie acum.
—Caroline...nu stiu ce se petrece , dar poate ar trebui sa asculti cealaltă parte a poveștii.
—Era destul de clar. Am zis prin plânsul înăbușitoar. Ma doare capul... poți sa pleci acum te rog? Am nevoie de niște timp sa îmi limpezesc gândurile....
I-am auzit pașii îndepărtându-se și am început sa plang , sonor, dur, încercând sa-mi șterg imaginea din cap.Mana celei mai bune prietene era pe umărul ei, Katarina era cu un picior între ale ei , dar părea totus ca vrea sa se ridice. Las un oftat și îmi acopăr capul cu mâinile și îmi pun capul pe genunchi,acum stand pe nisip.@@Katarina@@
Nu m-am mai străduit sa iau ceva pe mine inafara de un prosop alb pe care l-am pus stângaci împrejurul meu. Am luat și o cutiuta si telefonul, scriind-i lui Demi, ea mi-a spus unde e. Coasta de est. Am alergat cât de repede am putut și când am văzut-o , am căzut in genunchi lângă ea.
Și-a tras nasul și m-a pândit. Eram epuizata, pe jos, prosopul căzând de pe mine.
—Kat! RĂCEȘTI. Zbiară ea puțin tremurat.
Și-a dat cardigan-ul jos și mi l-a pus pe spate, eu acceptandu-l și uitându-ma cu ochii aproape lăcrimati la ea.
—Caroline?
—Hm? Zice ea , acum cu privirea dinou ascunsa.
—Privește. I-am zis soft.@@Rachel@@
Caroline nu e atât de impulsiva ,nu? Va asculta ce avem de spus..
Ma durea sa stiu ce tocmai am făcut. M-am comportat puțin urat ca nu era singura de fata asta, Katarina... dar e chair specială. Și ce i-am făcut??!
Trebuie sa o ajut! Am sărit din dus după câteva minute și mi-am luat un halat și slippers. Am alergat afara, rece, suflarea îmi făcea abur. O vad pe Demi venind încet spre vila.
—Demi! Hei! Vreau sa zic ca e din cauza lui Jordan. Adică vina mea , dar a întrecut limitele și-
Demi mi-a pus mana pe buze și m-a luat in brațe.
—Stiu... stiu ce ti-a făcut Jordan. Stai liniștita Rachel, cred ca o are sub control. Du-te vezi dacă vrei, nu intervenii decât dacă e cazul.
Am aprobat-o și am alergat spre coasta de est cum mi-a zis, doar sa vad niște siluete Ținându-se in brațe. 'Pfff...' am făcut ușurata, m-am sus spre ele sa vad ce se întâmpla.@@Caroline@@
Mi-am ridicat privirea când i-am auzit tonul. Era într-un genunchi in fata mea, avea o cutiuta belumarin, catifelată pe care a desfăcut-o de parca nu avea forța in maini, tremura. Eu simplu nu știam cum sa reactionez la inelul strălucitor pana și in bezna nopții pe o plaja fără lumini infara de a lunii.
—Vr-
—Da. Da.
Katarina a lăsat un Oftat greu și a chicotit.
—Am vrut sa o fac când terminam , dar toate astea și nu am vrut sa-
M-am întins spre ea cu avânt și am sărutat-o.
—Vorbești prea mult, nu știai ca Sărutul urmează?
Am chicotit și eu și i-am simțit zâmbetul.
—De aceea știai atât de mult de legenda cu Crabul?
—.... Uh. Se roșește și își schimba privirea.
—Nu, azi te uiți la mine, doar la mine baby. Ii zic și ii trag privirea. Scuze ca te-am bănuit, dar vreau și o explicație ca nu cred ca vrei sa arunc un inel atât de frumos in ocean.
—Îmi permiți?
—Credeam ca nu ma mai intrebi.
Mi-am întins mana ca un inel, atât de simplu , dar strălucitor intr-o culoare prismatica.
Avea un model simplu cu 3 pietre prețioase, una albastra , una de un maro roșcat și cealaltă verde...stiu verdele asta... mai bine decât oricine. M-am uitat la fața ei.
—Ochii tai.
—Oh.. ai realizat...?
O sărut încă o data când aud un tușit.
—Rachel? Ma ridic și o imbratisez.
—Eu zic sa mergem înăuntru , nu am vrut sa stric momentul dinou , dar vreau sa ai o iubita funcțională , acum poate ii îngheață ceva...
CITEȘTI
No lies between us Part 2
Teen FictionPartea a 2-a a povestirii "No lies between us", in continuare Katarina și Caroline vor împărtăși momente pe insula pe care regizează un anumit serial, alături de câteva alte prietene din copilărie ale lui Caroline.