"I want you"

339 16 2
                                    



—In fiecare zi e câte o surpriza. Fac eu cu ochiul.
   Ea se apropie încet de mine.Ma ia in brațe, punându-și capul pe umărul meu.
—Cum se face ca nu ma pot satura de tine?
—*Nu ai cum..* am șoptit eu închizând-mi ochii sa ii simt vârfurile degetelor reci pe spatele meu. Lega prosopul mai tare , ca era sa cada.
    Puteam sta asa oricât... in îmbrățisarea ei.
—*Putem face asta?* am întrebat-o eu finuț cu glas stins.
     Ea înghite. I-am simțit buzele reci pe umărul meu și m-am cutremurat. De plăcere.
—Ești asa rea... spun eu. Lași urme asa?
—Cum altfel?
    Intreaba sarcastic și continua ce a lăsat pentru câteva secunde sa-mi răspundă.I-am simțit și limba. Lăsând urme parca intr-un model.
—Nu asa sus... spun eu cu o voce vibranta. Abținându-ma de la potențiale "sunete".
—Ești cam... stiff.... facem yoga?
—Pfff. Rad eu ruinand mood-ul. Chiar asa? Sa ghicesc? Pe canapea?
—Nah, ne-ar durea spatele. Haide.
M-a ridica de fund , eu acum tandandu-ma de ea cu picioarele in jurul taliei și mâinile in jurul gâtului.
Scoate un feon și îmi usucă parul, jucându-se cu câteva din șuvițele mele. Se apropie de mine și îmi miroase șamponul.
—Mmm... scoate ea un sunet. Caroline..
—Mhm? Întreb eu curioasa.
—Te iubesc.
De ce? De ce la aceste cuvinte mereu mi se oprește o secunda inima? Poate sa confirme cu creierul ca e adevărat. Doar ea îmi poate face asa ceva.
Ma întorc spre ea și precum o felina ma întind peste.
—Și eu te iubesc...
O mana de-a ei , fina, îmi atinge obrazul stâng , facandu-ma sa ma apropii de ea, de buzele ei.
Vrea sa ma lase stăpâna de data asta. Sau...
Când ma uit la ea are ochii închiși și respirația controlată, pieptul mișcându-se regulat intr-o mișcare: sus-jos. Am mornait puțin enervată , dar m-am uitat la expresia ei liniștita și m-am gândit cât de obosita a fost după tot drumul și chestia de azi.
M-am întins lângă iubita mea cu par negru și acum scurt, facandu-ma confortabila tinand-o in brațe. Am tras plapuma subțire și albă peste noi , corpul ei ținându-mi căldură.
I-am sărutat fruntea și am adormit cu ea in brațe.


**Dimineata** @@Katarina@@

—Mmmmm....
Aud o voce lângă mine și ceva greu peste jumătatea mea dreapta care își mișca încet poziția.
Îmi deschid un ochi. Vad fața cunoscuta și atât de îndrăgita de mine, parul alb curgând-i pe pernă, obrazul pe umărul meu.
Ma întind, încercând sa nu o trezesc. Pe fața ei apare o grimasa și ma duce mai aproape de ea. Eu ma întorc spre ea și o imbratisez strâns. Ea face sunetul acela dinou , mai apoi deschizându-și ochii încet, privind ce o face sa se trezească mai repede decât vrea ea.
Ma privește cu ochii ei limpezi pentru o secunda , iar apoi își baga fața in pieptul meu.
—Mmmmmm... cât e ceasul Kat?
—E 6:30. La 7:30 ai interviu...
—Oooofff.... dar vreau sa stau asa încă câteva oreeeee...
Se plânge ea facandu-și loc mâinilor sa returneze gestul și sa ma ia in brațe..

No lies between us Part 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum