@@Caroline@@Eram mereu pe drumuri. Katarina a ezitat din a ma saruta astăzi... ne-am făcut bagajele și am pornit spre urmatoarea destinație cu primul avion. O insula tropicala privată.. noi, angajații.Ma bucur totusi ca o sa am câteva prietene de mai demult, Demi și Rachel. Rachel e managerul principal ca lucrurile sa decurgă cum trebuie , Demi îmi face machiajul.
O sa stam toate fetele la aceeași vila. E o vila draguta, albă , măreață in stil italian cu Spa interior. Problema era..... camerele erau puține , dar spațioase. Asta înseamnă ca va trebui sa stam cu încă 2 persoane....
Am sa le Invit pe Demi și Rachel... e cel mai bine....
Câțiva oameni de la cast stiu de faptul ca Kat e defapt o ea nu un el. Rachel știe, ii voi spune și lui Demi...Noi am mers cu un jet privat, am ajuns puțin mai târziu decât castul. Se pare ca Rachel ne-a rezervat deja camera ei.
Într-un final am ajuns.Rachel ne așteptase de 20 de minute. Rachel e matura , înaltă și bruneta clasica , radia putere , dar era totusi super draguta. Demi e mai micuța, puțin îndesată și parul de un blond murdar, natural. Ambele mai mari cu câțiva ani decât mine.
Rachel se apropie luându-ma in brațe.
—Mmm ce mult ai crescut surioara mea micuuuța. S-a văicărit ea ca nu m-a văzut demult. M-a luat in brațe și S-a retras. O sa te vad mai des hmm...?
—Mhm... vom avea diverse photoshoot-uri , reclame și chair un producer movie, sunt in rolurile importante deci va trebui sa stam aici ceva timp... oricum, cât timp lucrez cu firma ta o sa ne vedem mult.
I-am zis și ea m-a prins de maini. Se apleacă la urechea mea și-mi șoptește:
—Și drăguțul cine e? Zâmbește ea malefic.
—PFF ti-am zis deja... e o draguta in primul rând și scuzele mele trebuia sa fac asta mai devreme. Kat, ea e Rachel, una dintre cele mai bune prietene și singure din câte am avut. Rachel, ea e Katarina, iubita mea..
—AH ,DA! Am fost informata, scuzele mele. Ce păcat ca nu ai pe-
Am lovit-o in umăr și am zambit crispat.
—Haide sa mergem la camera , chair am nevoie de un dus. Și tu, nu-i asa Kat?
—Mhm.. da ea din cap când vede ca m-a văzut puțin inconfortabilă.
O iau de mana și ne împreunam degetele.
—Haide , la ce te uiți? Zic eu către Rachel care se uita puțin visătoare la gestul meu.
—Acum!Ajungem la vila. Era impresionanta, un stil modern dar rustic latinesc se observa in structura. Am ajuns la camerele noastre , doar la etajul 1.Vila având 2 etaje.
Am intrat in camera. Chiar era spațioasă... păcat ca trebuia sa împărțim zona. Erau 2 paturi de câte 2 persoane, o baie comuna care avea și un jacuzzi și o mini Bucătărie. Balconul avea nu mai puțin de 4 șezlonguri cu o măsuță mică împletită și cu top de sticla , priveliștea fiind minunata. Se putea vedea o piscina exterioara , mai in depărtare o jungla și spre stânga nisipurile unei plaje care ne aștepta bucuroasa. Dar suntem aici pentru munca. Vom sta in jur de o luna , cu posibile prelungiri din cauza regizării.
—Cu cine vom mai sta , Rachel?
—Habar nu am, nu voiai sa o aduci pe Demi?
—Mhm... merge. Ma duc sa fac un dus.
Kat se ridica de pe pat, uitându-se la mine și Rachel ridica o sprânceană.
"PFFF ... ti-e frica sa rămâi singura cu ea?"
"NU."
"Bine atunci...cum zici tuuu." Mi-a venit sa chicotesc , dar m-am abținut.
"Te iubesc, ai grija."
"Mmmbine...și eu te iubesc."
Mi-am desfacut fermoarul rochiei, lăsând-o sa cadă. După un dus revigorant voi putea finally sa iau ceva comod pe mine! Am intrat in dus...
CITEȘTI
No lies between us Part 2
Teen FictionPartea a 2-a a povestirii "No lies between us", in continuare Katarina și Caroline vor împărtăși momente pe insula pe care regizează un anumit serial, alături de câteva alte prietene din copilărie ale lui Caroline.