@@Katarina@@
Caroline m-a abandonat cu Rachel.... Nu arat shy... dar sunt puțin. ORICUM sunt Katarina, ce sa-mi pese mie!
—Katarina?
M-am cutremurat când mi-am auzit numele de le buzele ei...ceva o făcea sa para puțin falsa, rece.
—Da?
—Nu ești foarte talkative hm?
A pus accent pw cuvântul ala și mi-am deschis gura.
—Hmm... nu sunt , nu, nu cu străini.
—Oh haide! Ești iubita prieteni mele bune, e ok.
'Pfff.. crezi ce vrei..'
—Da, e in regula....
Se ridica și vine spre mine. Ma împinge pe pat și se cațără pe mine.
—Ce faci? Da-te jos! Ii spun și o împing de pe mine.
—Drăguț, loiala și draguța. Am sa accept.
—Ce?
—Relația voastră.
—Oh, nu știam ca am nevoie de permisiune, doamna Rachel. Am spus eu sarcastic uitându-ma la ea de parca vreau sa mârâi.
—Hmmm... și feisty... sigur sigur. O iubesc pe Caroline. Eu doar te avertizam, era un mic test.
—Pff.. faci cum vrei. 'Ce doamne e cu ea..'
Atunci am văzut-o pe Caroline , a ieșit de la dus, parul într-un prosop , cățărat sus ca un turban.
Am zambit când am văzut-o. Asa și Rachel..
Mă enerva prezenta ei... pana și faptul ca o știe pe Caroline a mea de mai mult timp...
Ma ridic și o sărut pe frunte.Arata puțin naucita. Nu am mai sărutat-o de mult timp... și in casa cu 2 persoane... nici nu cred ca am sa pot...
Intru in dus, mirosul șamponului ei e peste tot și aburul îmi demonstra ca de câteva clipe ea a fost aici. Termin dușul cât de repede pot când ma gândesc ca e singura cu Rachel.
Îmi iau o pijama simpla, albă cu dungi, pantaloni și tricou foarte largi. Ies din baie puțin agitata și le vad discutand. Caroline râdea și tot asa și Rachel.
M-am dus pe partea mea de pat, cea mai aproape de patul lui Rachel și m-am Așezat lângă iubita mea , strecurându-mi o mana pe spatele apoi pe talia lui Caroline. La acțiunea asta , Caroline continua sa zâmbească și sa converseze cu ea, dar privirea lui Rachel era aucm îndreptată spre mana mea. Parca voia sa o ardă.Într-un final a apus de tot soarele, pe atunci a ajuns și Demi, era o tipa draguta și părea foarte friendly. Era Putin chubby, se pare ca a mai slăbit.Am privit toate 4 apusul de soare. Nu a fost nimic romantic. Am petrecut "reuniunea" lor cu câteva cocktailuri, abtinandu-ma sa fac o gluma despre minunata
băutura și numele ei... oricum... acum ne-am pus fiecare in patul lui. In sfârșit puteam sa o țin in brațe fără sa vad 2 ochi de metal , judecându-ma. Deși nu S-au văzut de atâția ani, pare mult prea protectivă pentru o prietena sau "sora mai mare".
Am prins-o de talie. Ma aflam in spatele ei și am tras-o spre mine. Caroline s-a tras puțin întorcându-și fața spre a mea.
—Mmmm.... face ea încet și ma saruta pe buze, doar un sărut simplu, dar totusi , atât de plin de dor și iubire.
—Hei baby.... te-am neglijat hm? Scuze... și mie mi-a fost dor.
Mi-a spus ea. De ce vorbește asa? Nu e beata după 2 cocktailuri ,nu?!??
—Pff nu. Nu sunt buna cu alcoolul , dar nici chair asa.
Mi-a citit gândurile, le-am exprimat prea tare. I-am pus mana dreapta pe gât, aducând-o sub respirația mea.O puteam simtii pe a ei. M-am dus tremurat spre buzele ei, cerând mai mult. M-am apropiat și mai mult , prinzând-i buza cu dinții. Atunci a explodat, Caroline a explodat. Acum era complet in brațele mele...mi-a lins buza de sus, mai apoi simțindu-i limba cu a mea. O ținem asa când auzim foiala din spate. Rupem Sărutul.
—Nu e timpul iubit-o. Ești cam horny.
Deși nu o vedeam îmi puteam da seama ca S-a înroșit. Am prins-o între brațele mele și am adormit asa, un picior de-al ei fiind între ale mele...'Gust de pasta de dinti și alcool , great first kiss pe o insula privată cu încă 2 fete in încăpere.'
'Shh... îmi Strici momentul, Kat...'
CITEȘTI
No lies between us Part 2
Teen FictionPartea a 2-a a povestirii "No lies between us", in continuare Katarina și Caroline vor împărtăși momente pe insula pe care regizează un anumit serial, alături de câteva alte prietene din copilărie ale lui Caroline.