—Stiu..stiu.
I-am zis și am sărutat-o pe frunte , ea punându-se pe mine și începând sa râdă.
Am ras și eu:
—Ce aiiii?
Mi se duce la stomac , îmi da tricoul jos, zâmbește malefic și ma gâdila. Am tresărit și încercam sa o dau jos in timp ce râdeam isteric.
Îmi curgeau lacrimi pana am reușit sa ii găsesc un punct slab. După 10 minute ne-am potolit , iar acum doar ne uitam una la alta. Am decis sa ma ridic, dându-mi jos pantalonii largi sa iau altceva. Simteam o privire arzătoare pe mine. Ma întorc la iubita mea care acum doar stătea și se uita la picioarele mele.
Îmi micesc privirea și ea se încruntă. Zâmbesc și arunc cu pantalonii in fața ei. Pana ii da jos am tras perechea de pantaloni largi bărbătești , albi, cu un strap roșu in partea stânga. Îmi iau și un hanorac gri cu maro, rupt la capete , street style și ma duc sa îmi aranjez parul.
Știind-o pe Caroline ,probabil încă doarme și se plânge. Când ma intorg, își punea o pereche de cercei Cartier, o pereche trimisa special pentru advertisement. Arata incredibil , ceea ce m-a surprins, fiind atât de rapida ,dar atât de uluitor de serioasă. Avea o rochie roșie, strâmtă, pe curbele ei potrivindu-se la fix. Peste a luat totusi o jacheta street de blugi, albastra și rupta. Era o combinație la moda... Fata asta putea începe un stil complet nou in câteva minute...
—Mainainte... ma uitam la tine, dar tu deja Bălești iubito....
Auzindu-i cuvintele ma rușinez și îmi închid gura care era întredeschisa.
A ras malefic și mi-a spus sa iau un beanie alb cu un logo in negru și sa o aștept la usa.In câteva minute o aud ieșind , complet gata, cu un ruj roșu intens pe buze, purtând un beanie matching cu al meu, era negru cu logoul alb, potrivindu-se cu modelul alb negru de pe spatele jachetei.
Îmi întinde mana, eu luând-o.
—Mmm .. Areti bine. Îmi zice și îmi face cu ochiul, eu abținându-ma sa o sărut și sa ii stric machiajul perfect.
Ajungem la mașina de lux cu șoferul care ne-a deschis usa. După 20 de minute ajungem la un restaurant de clasa mare și suntem conduși la o încăpere după ce am fost autorizați după id.
Trecem de bodyguarzi. O încăpere cu un miros exagerat de parfum. Doi bărbați și o femeie, strict îmbrăcați, la costum se uitau la noi.
.....
—Trebuie sa luam in considerare toate posibilitățile domnișoară Hereford.
A spus femeia cu o voce rece, aproape metalică. A fost un contract lung și sponsorii explicau toate regulile, nu erau atât de multe dar erau seriosi.
—Înțeleg doamnă Grace, suntem intr-o relație stabilă și nu vom provoca nicio inconveniențe pentru numele firmei. Avem grija.
După încă câteva ore de setat termenii am reușit sa scap. Deja ma durea fundul, totusi, am ascultat in întregime tot ce susținea contractul. Când am ieșit Caroline a lăsat un oftat mic. M-am uitat la ea drăgăstos și ea mi-a întors gestul, acum îndreptându-ne spre hotel sa ne strângem bagajele.
CITEȘTI
No lies between us Part 2
Dla nastolatkówPartea a 2-a a povestirii "No lies between us", in continuare Katarina și Caroline vor împărtăși momente pe insula pe care regizează un anumit serial, alături de câteva alte prietene din copilărie ale lui Caroline.