@Caroline@—Trebuia sa o opresc. Spune Rachel și privește către podea, fără sa își poată ridica privirea , părea îngândurată, umbrita de un posibil destin tragic.
Ii spun , cu o voce calma și sentimente sincere ii găsesc ochii și-mi fixez privirea:
—Demi nu e asa. Stii asta bine Rachel! Ce ai?!
Tonul meu calm a devenit puțin agitat. Nu avea nevoie de asta, dar nu m-am putut abtine deși nu asta îmi era intenția.
—MA FRUSTREAZA GÂNDURILE TALE! Nu o cunoști tu mai bine decât oricine?
...
Peste camera se lasa liniștea.—Dacă nu mi-am dat seama nici măcar sentimentele pe care le avea fata de mine atunci nu, nu o cunosc!
A spus roșcata cu bărbia tremurata și tonul ridicat, dar era doar agitația. Ii pasa de ea , doar exagereaza.
O prind de mana, se lasa cu capul pe umarul meu.—Am sunat-o pe August. Am aflat și noi de la Demi, in momentul asta o cauta. Vrea sa vorbească cu ea, mereu când o cauta, Demi amâna sau fugea. E timpul sa spună ce are de zis. Sa treaca peste toate-
—Mhm.. ma aproba Rachel cu lacrimi in ochi.
Îmi întorc privirea spre pat, căutând perechea de ochi care ma liniștesc. Nimic. Era doar briza ce sufla usor ...un vânt destul de rece pentru cum e de-obicei. Perdeaua lunga, alba de lângă usa glisanta de sticla fâlfâia încet. Eram calma. Ciudat de calma. Dar ceva in mine se temea pentru Katarina. Mereu îmi zice unde merge. Nu obișnuia , dar acum părea ceva de la ordinea zilei. Sa o cunosc pe ea și intențiile ei...—Rachel?
—Hm? Spune ea încet, ștergându-și câteva lacrimi.
—Cineva ne-a luat-o înainte... haide-@Katarina@
Îmi foloseam puterile de Kami. Stiu cât tine Caroline la fata acum plecata. Demi e responsabila totusi, e usor sa citesti oameni... Când acei oameni nu sunt Caroline-
O mica vraja ii poți zice după cunoștințele umane, limitate. Era ca vântul sa-mi arate locul. Usoara briza a devenit mai agresiva , indicând o direcție. Cea înspre care bătea. Plaja.
Eram deja destul de departe de vila. Mi am aruncat incaltamintea jos , pe plaja și folosindu-ma de câteva trick-uri învățate , fiind Kami de aer, viteza era ceva evident. După câteva minute bune de alergat prin nisip găsesc doua figuri. Una cu fața in genunchii săi și cealaltă, înaltă, lângă ea , cu mana pe spatele ei. Atunci, August m-a văzut și i-am făcut semn ca voi pleca.. aveau nevoie sa discute totul. Din câte am inteles era și o peoblema între ele- totusi.... de ce îmi pasa de niște mortals simpli.....
M-am intors înapoi și am gasit-o pe Rachel și Caroline. Se luaseră după direcția pașilor mei.
Simt greutate pe umerii mei și o pereche de buze pe obraz, mai apoi pe gura.—NU MA SPERIA ȘI TU ASA!
Îmi fac ochii mari , ca mai apoi sa o iau in brate.—Le-am găsit.
—"Le-ai"? Repeta Rachel cât fata din bratele mele îmi saruta fanatic fața.
—Vorbeau. August și Demi. Spun scurt , ele înțelegând.
—Ar trebui sa ne ducem înapoi. Nu e nevoie de noi chiar acum.. spune Caroline din bratele mele. Totusi? Ce s-a întâmplat cu papucii tai?
Ma uit la picioarele mele goale și asa face și Caroline. Îmi mișc degetele și ea se uita urat cât rânjesc sa nu ma omoare.@Later on..@
Am aflat vag despre problema lor, despre părinții și copilaria lor... despre faptul ca voiau sa se protejeze una pe alta și nu puteau. Frustrarea lui Demi și i-a mărturisit lui August in fata ca ii place , de acum oficial , iubita fetei.
August a luat-o in brate și i-a spus cu lacrimi , reci, ca nu va renunța la Rachel. Din ochii albaștrii intens a lui Demi au ieșit multe lacrimi. August o ținea in brate și Rachel se uita, nu stiu dacă sfâșiata sau fericita, dar cred ca o combinație dintre ambele la surorile reunite. Le-a luat pe ambele in brate, a șters lacrimile lui Demi și a îmbrățișat-o, mai apoi furată de August.
—Nu stiu ce vedeți voi la Rachel.
Dau un comentariu atat de surprinzator încât toate capetele sunt acum înspre mine.—Ce? Ma uit chiar surprinsă și îmi dau parul pe spate prinzand-o pe Caroline de Șold și aruncând-o spre mine.
Rachel a izbucnit in lacrimi de ras. Mai apoi și restul. Caroline părea încă surprinsă și se uita fix la mine, mai apoi razand in pieptul meu.
—Pf. Pentru ca nimeni altcineva nu-și permite sa se uite după ea. Spune într-un final Rachel. Dacă te-ai vedea. Radiați atâta iubire încât cineva trebuie sa fie prost sa nu observe, sa nu zic ca te cred in stare sa mârâi dacă se apropie cineva.
Toate rad și o aproba. Caroline se uita la mine și-mi șoptește usor:
~~Cățeluș.
Ma uit urat , ea zâmbește și fuge din bratele mele...
CITEȘTI
No lies between us Part 2
Teen FictionPartea a 2-a a povestirii "No lies between us", in continuare Katarina și Caroline vor împărtăși momente pe insula pe care regizează un anumit serial, alături de câteva alte prietene din copilărie ale lui Caroline.