Youngster

201 9 1
                                    



@Rachel@

—19. Tu?

    M-am ridicat de la masa, fără sa îmi dau seama. Eram puțin socata de cele doua numere care nu întreceau un college student. Nu-
—Ce e? Rache-
—E. E- scuze. Am dat overreact.
    M-am Așezat la loc. August s-a ridicat.
—... Rachel... nu sunt o imatu-
—Nu e asta. Ok? Nu e asta. E doar... nu stiu ma simt vinovata. Pari o persoana atât de draguta și dacă sunt prima ta rel-
—E ok. Îmi prinde mâinile peste masa.. și mâinile ii erau mari având in vedere statura. Era calda și poate puțin transpirată. Privirea ei era una îngrijorată, trista aproape.

     Nu stiu unde găsesc fetele astea tipe atât de drăguțe , dar atât de tinere. Am mai avut experiența cu tipe de genul și nu vreau sa o rănesc sau mai rau, sa ma îndrăgostesc și sa plece. Sprâncenele formează un mic v in sus, strângând pielea frunții mele. Se uita ca un cățeluș plouat. Cum sa refuz asta. - e împotriva-

—Rachel. Da-mi o șansa. Te rog. Când mi s-a zis ca am șansa sa vin la o întâlnire abia am putut sa adorm. Precum o adolescenta prostuța. Mereu mi-ai placut deși erai stricta. Și pot sa vad mult mai multă frumusețe acum ca am vorbit... in zambetul tau.

     Se uita cu o privire rugatoare. Chiar fragila in ciuda dimensiunii. Pun o mana sa o acopere pe a ei. O dau jos de pe a mea doar ca sa rămână cu palma in sus și cu o privire întristată. Nu credeam ca pot vedea persoana care nu se oprea din zambit asa... îmi pun cotul pe masa, îmi las capul pe mana și ma joc cu cealaltă mana in palma ei, făcând forme și plimbându-ma de parca îmi aparținea.

      Își ridica privirea spre mine, luminoasa, cu sprâncenele tremurânde. I se iveste un zâmbet incontrolabil pe buze și se ridica de la masa. Bine grabita înapoi, după o runda de ras, cu doua cocktailuri fresh făcute in nuci de cocos.

—Mmmm, eu îmi plătesc partea. Spun eu sfidătoare când pune toată suma.
—Scuze sa te supar. Se uita ea socata la mine. Trăiesc într-un buget, nu ma supar. Chicoteste ea și eyeshadow-ul ii strălucește , făcând-o sa para mai soft , dar in același timp sfidătoare, conturând linerul puternic, făcut perfect.
      Am ras, ma bucur ca a acceptat direct și nu a fost nevoie de o lupta. "Equality rights" am gândit eu. Ma bucur ca am venit. Deși a fost schema celor doua cu siguranta. Ne-am ridicat și ne îndreptam spre vila mea. Celălat staff au făcut rost de o alta casa pentru șederea pe insula.
—Ce ti-a spus Kat- sau Caroline. Probabil Caroline, ~lui Katarina nu ii prea pasa, prea matura~ șoptesc eu.
—Ca.... ti se par cute.
—Nu e o minciuna in teorie. Asta mi-a spus și mie. Și ca îmi dai întâlnire. Ma bucur totusi ca am ieșit. Nu sunt cea mai îndrăzneața desi par.
—Pare ca nimic nu te-ar opri. Spune ea și se uita la mine înflăcărat.
—Nu stiam ce vreau , pana acum. Spun eu , cu un mic accent jucăuș , seducător, apăsat pe ultimul cuvânt..
—Uite... își strange ea o mana cu cealaltă. Ce zici sa mai stam pana la apus. Nu mai e mult.. și ... a trecut prea repede ziua.

    Ma uit la ea câteva momente. Zâmbesc și o iau de mana sa mergem spre plaja, am un hamac pus chiar lângă. Locul meu secret de citit și relaxat. Acasa e prea mult sexual tension între cele doua și m-am saturat.

     August zâmbește și ma urmează liniștita. Ii spun care e treaba cu hamacul și se arunca in el. Era unul mare , suficient pentru 2 persoane sigur..cu imprint cu palmieri.

      Face puțin loc, uitându-se la mine și își deschide brațele.

—Suntem oficial-
—Fa-o cum trebuie. Spun eu către tânăra rușinată.
—Vrei sa-

     O sărut. Cerul portocaliu de la apus, vântul călduț, valurile și păsările tropicale. Toate erau perfecte, se simțeau perfect, nu ca pana acum, se simțea diferit decât cu oricine altcineva. Avea buzele firme, perfecte. După ce și-a lăsat surprinderea in urma ma trage in hamac și ma tine in brațe. Care ar fi șansa sa ne răsturnăm acum. Eu peste ea, cu bazinul între picioarele mele, se intinde pe spate când simte un dezechilibru. O prind de umeri și ma duc după ea, fără sa ii dau drumul la orice altceva decât gustul meu. Sărutul odata inocent, devine unul plin de iubire și pasiune. Arata inocenta , dar mușcătura de pe buza mea de jos dovedește contrariul...

No lies between us Part 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum