A lonely being

226 15 2
                                    



—Unde e Demi?
    ...De ce e atât de rece?.... am încremenit când S-a aplecat Katarina sa-mi pună prosopul la loc.
      Rachel era de-a dreptul roșie acum...
—Uhm... da. isi trage ea privirea. Chiar v-ați distrat aseară.
Aveam semne... peste tot.... peste TOT.
—Rachel ...vorbind de fosta ta... ești ok?
Întrebarea venea de la Kat ceea ce m-a surpins extrem de mult.
—Da, da Kat... sper ca trece peste.Nu stiu ... a fost... nu a fost pentru mine.
      Rachel își masa tâmplele și eu m-am uitat îngrijorată la Katarina. Ea și-a ridicat sprâncenele intr-o privire miloasa și plină de iubire.
      M-am dus la Rachel și am mângâiat-o pe spate.
—Ok ... haide schimbati-va din prosoape ca devine awkward pentru mine. Spune Rachel și zâmbește la noi.
—Stii ce ti-ar trebuii? Eu am soluție pentru orice. Spune Kat cu un zâmbet malefic.
—E adevărat ca are soluție pentru orice! Bag și eu un zâmbet malefic știind la ce se referă.
     Ea se uita la noi ca la doua nebune și zâmbește puțin indoindu-și capul in semn de confuzie.
—O RELAȚIE NOUA! Spun eu și Katarina in cor.
      Privirea ei devine și mai dezorientata.
—Nu... nu. Eu... e ok asa.
—Fato ne dam seama ca ești lonely af!
      Intra Demi pe usa cu frizura ei standard și arătând destul de plină de viața.
      Rachel își îndreaptă ochii spre mâinile ei.
—Nu stiu... nu stiu dacă mai merit pe cineva. Nu ma descurc cu relațiile. Mereu se termina prost din cauza mea.
—Dacă se termina prost nu e vina ta Draga Rachel, trezește-te. Mereu dai date unor oameni toxici și e vina lor. Spune Demi , atitudinea sassy fiind mult mai in frunte decât de-obicei.   Meriți pe cineva bun...
      Continua ea și se duce sa o tina in brațe.
—Acum fetelor , ce ziceți sa va schimbați? Nici nu stiu cum o sa faceti photoshootul la cate semne aveți! Sunteți animale sau ce! Doamne!
      Rachel dădea același sentiment precum Demi , dar ea nu l-a Vocalizat.
—Mda.... avem tema ca suntem împreuna deci va fi.... mai hot , nu?
      Katarina salvează situația once again când ma trage de acolo sa ma îmbrace, fetele chicotind.
       Îmi da un crop top alb, stil cămașă, cu nasturi pe care ii Închide rând pe rând de jos in sus.
—De ce un crop top? Spun eu puțin frustrata și roșie de la ea fiind atât de aproape. Era sexy atât de concentrata. Sa nu zic ca a făcut pana la ultimul nasture... "geloas-o"...
—Sa vadă lumea semnul meu... îmi zice și îmi ridica bărbia cu un deget sa se uite in ochii mei apoi sa plaseze un sărut pe buzele mele...


     **1 ora mai târziu , la locul pentru photoshoot din pădure**


    Toți S-au uitat la noi cu Gurile căzute , sa nu zic de directorul general care arata ca o stafie. Pe lângă astea, fotograful arata încântat pentru noua sa tema , o idee la care nici măcar el nu se gândea, după cum a recunoscut , dar geniala.
     "Tata nu o sa fie mulțumit dacă vede asta.."
      "Hei, baby, nu te gândi la asta și trăiește momentul, tatăl tău nu-ti controlează viața și care sunt șansele ss citească fix acel articol, e doar un magazine."
       Las un oftat și ma duc înapoi in brațele iubitei- ahem- Logodnicii mele , lăsând tot stresul sa plutească. Ii puteam simtii mirosul și prezenta calda atât de bine....
 

     

No lies between us Part 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum