- Natasha! Patelnia się pali! - Clint wybiegł z kuchni z okrzykiem bojowym i zaczął biegać po mieszkaniu. Rudowłosa wbiegła do kuchni i wzięła się za gaszenie domowego ogniska.
- A ponoć to ja nie umiem gotować tępa dzido! Wracaj tutaj i posprzątaj ten syf! Przy okazji otwórz okno, albo wyniosę się na balkon! - blondyn wychylił się zza futryny drzwi i spojrzał na pobijowisko zwane potocznie kuchnią.
- Da się załatwić. Jednakże wypraszam sobie nazywanie mnie tępą dzidą - po tych słowach obydwoje wybuchnęli śmiechem.- Teraz dosyp szczyptę pieprzu. Szczyptę! Nie pół opakowania! Jezus Maria zwariuję! S Z C Z Y P T Ę! - Natasha uderzyła Clinta chochlą w głowę. Ten odskoczył do tyłu, przez co wpadł na wyspę kuchenną. Szereg niefortunnych zdarzeń zapoczątkowany przez rudowłosą zrujnował doszczętnie ciche i spokojne pichcenie zupy ogórkowej. Clint wpadając na wyspę rozpylił w powietrzu pieprz, przez co Natsha zaczęła kichać. Przy kolejnym kichnięciu siła odrzutu wgniotła ją w szafkę i spowodowała ranę ciętą łuku brwiowego. Barton zrzucił z szafki szklankę, która rozsypała się w drobny mak, po chwili wbijając się w jego gołe stopy. Całość dopełniło Despacito grające w tle.
- Do chuja wafla Barton! Ty potrafisz spierdolić nawet zwykłą zupę ogórkową! - rudowłosa nie hamowała się ze słownictwem. Z resztą godności wzięła się za opatrywanie rany. Clint wyłączył palnik i podniósł ogórka z ziemi.
- Co mam zrobić z tym ogórkiem? - Natasha wzięła głęboki wdech i starając się nie rzucić na chłopaka wysyczała
- Wsadź. Go. Sobie. W. Dupę. I najlepiej zamów pizzę, bo ja z tobą gotować nie będę! Najwyżej będę gruba, a z resztą walić to! Już jestem - po czym wzięła się do sprzątania.Skołowany blondyn, który nie wiedział za bardzo co ma robić zamówił pizzę. W sumie to dwie. Postanowił również nigdy więcej nie wchodzić Nat w paradę, gdy ta gotuje. Nigdy!
Uwielbiem te opisówki za tę ich chujowość!
CZYTASZ
affection | clintasha otp challenge
Humor❛ 30 dni otp challenge ❜ clintasha - clint x natasha czas akcji bliżej nieokreślony ------------✁˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ ˗ - 30 dni - 30 sytuacji - 30 chwil spędzonych razem - clintashaa;2019