15. | wнen нe wαѕ σnly α crυѕн

504 57 21
                                    

- Wandzia! Powiedz mi, dlaczego on jest taki idealny?! - Natasha nie kryła entuzjazmu, była tak podjarana, że kiełbaski na grillu to przy niej nic -
- Podoba ci się, co? Niezłe ciacho - dziewczyny westchnęły. Przecież to Clint Barton. Największe ciacho w szkole, za którym ugania się połowa dziewczyn. Jak ktoś taki miałby zwrócić uwagę na zwykłą rudowłosą dziewczynę.
- Do kogo tak wzdychacie? Czyżby do Clinta? - Maria zakradła się od tyłu i przestraszyła przyjacióki - Gdyby nie to, że jestem z Philem, startowałabym do niego. A właśnie! On zaraz z chłopakami gra mecz - Natasha ożywiła się na jej słowa, na co reszta wybuchnęła śmiechem. Po chwili dziewczyny skierowały się na boisko.
- Chciałabym, aby trafiła nas jakaś strzała amora -

- Rogers podaje do Barnesa! Barnes nie złapał! Piłka w rękach Bartona! Barton rzucił i... Nie trafił! Piłka wyleciała za trybuny i chyba kogoś trafiła! - słowa komentatora, to jedyne, co Natasha zapamiętała przed utratą przytomności.

Rudowłosa poczuła tępy ból głowy. Chwilę później powoli otworzyła oczy i odkryła, że nie znajduje się na trybunach. Znajdowała się na czyichś rękach. Posiniaczonych, całych w plastrach rękach. Rękach Clinta Bartona. Tego Clinta Bartona.

- Wybacz piękna, to nie było celowo - odezwał się blondyn. Natasha przez chwilę myślała, że jest w niebie. - Jaka jest twa godność księżniczko? - w tym momencie serce dziewczyny stanęło.
- Natasha. Natasha Romanoff w skrócie Nat - odpowiedziała, a chłopak zrobił minę zamyślonego labradora.
- Idealne imię dla idealnej dziewczyny. Co powiesz na spacer po lekcjach? Oczywiście nie namawiam - stojące obok Maria i Wanda prawie eksplodowały.
- Z przyjemnością panie Barton - dziewczyna uśmiechnęła się, co chłopak odwzajemnił.
- To do zobaczenia po lekcjach - Clint odstawił dziewczynę na ziemię i skierował się na boisko. Zanim zniknął w tłumie, puścił jej oczko.

Natasha jeszcze długo po tym spotkaniu nie mogła się otrząsnąć.

teenage clintasha ✌︎

affection  | clintasha otp challengeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz