H

99 26 3
                                    

Intra grabit in birou,un cap blond se vedea dupa scaunul impunator care era intors cu fata spre geamul urias de la care se vedea in voie orasul.



-Taemin!spune brunetul fericit ,atunci cand ii aude vocea blondul se intoarce grabit aruncandu-se in bratele sale.


-Heechul-hyung,daca ai stii ce dor mi-a fost de tine!spune blondul cu lacrimi in ochii privindu-l pe cel mare care ii mangaia bland fata stergandu-i lacrimile care se asternusera pe chipul de portelan al baiatului blond.


-Si mie de tine,dar acum haide sa stam jos si sa imi spui de ce ochii tai frumosi varsa lacrimi .spune acesta bland tragandu-l pe celalat dupa el pe canapeaua imensa din piele.Acum spune-mi tot ce iti apasa sufletelul tau.


-H-hyung i-imi mai stii prietenul despre care iti po-povesteam?intreaba acesta printre suspine cu capul in pieptul hyung-ului sau.E-el e m-mort.spune acesta plangand din ce in ce mai tare.


In acel moment inima brunetului se rupe in doua ,acesta ii rudica lent fata blondului spre el mangaindu-i lent obrazul .



-Iti promit ca te voi ajuta sa il uiti.spune acesta ridicandu-l de pe canapeaua de pilele strangandu-l in brate.


-Mereu te-am crezut fratele meu si mereu imi dovedesti ca asta esti sprijinindu-ma .spune blondul strangandu-l mai tare.

-Da ...frate....(Y/N:Wow ce friendzone i-a dat ,nu creddd😂😂)



EclipseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum