E

67 23 4
                                    

       Blondul coboara lent pe scari ,auzid prea multa galagie la parter.Era singur sau asa credea ek,Heechul era la firma pana seara lasandu-l pe acesta singur in ditamai vila.Cand ajunge la parter vede un grup de mai multe persoana ,in mijloc fiind chiar Kai.




       -Ahm....tuseste acesta facundu-i pe cei prezenti sa il priveasca curiosi.Kai ,tu si prietenii tai a-ti putea face mai putina galagie?intreaba acesta privindu-l pe saten ,in a carui poala statea un baiat scund si brunet.



        -Pai ,vezi tu ,nu!spune acesta ranjind arogant dandu-l jos pe acel baiat din bratele sale.



       -Si ,Kai el e noul tau tata?intreaba un baiat inalt si roscat.Nu e cam tanar,pentru domnul Kim.



     
        -Nu Chanyeol ,nu e taica-miu ,chiar daca Heechul saliveaza dupa el.spune acesta lasandu-l pe blond cu gura cascata,el niciodata nu s-a gandit ca Heechul ar ,,saliva"dupa el,si nici nu avea sa creada un tip care habar nu are de nimic.



      -Il intelg si eu ,adica sa fim sinceri uite-te la el ,arata ca o papusa.spune un tip apropiindu-se.Sunt Lay,dar pentru tine as putea fii daddy.spune acesta apropiindu-se un pic cam mult de Taemin facandu-l pe acesta sa se intimideze.




       -Stai calm Lay,e mai mare ca tine.spune Kai amuzat din spatele lui Taemin.




       -Si ca tine ,si totusi tu tot ai vorbit doua ore despre si citez,,ce cur bun are".spune Lay nervos trantindu-se pe canapea.



    Blondul se inrosise ,urcand in graba sus spre dormitorul sau ,trantind usa dupa el ,nu se simtea bine in prezenta acelor oameni,ii era dor de Heechul.



          -Sti ca degeaba pleci tot cu mine in casa stai.zpune Kai venind ,inchizand usa in urma lui apropiindu-se de Taemin mult prea mult.





   -Te rog sa pleci .spune blondul calmdandu-se un pic mai in spate.



-Oh,de ce fugi de mine,cu ce e mai special Heechul fata de mine de il imbratisezi mereu.spune acesta




     -Chiar nu am de gand sa imi discut viata cu un mucos.spune Taemin cu mai mult curaj.



Kai ii prinse agresiv gatul strangandul facandu-l pe blond sa il priveasca cu ochi mariti



    -Mucos zici?intreaba acesta revoltat strangandu-l mai tare ,blondul simtind cum nu mai are aer inrosindu-se.



    -Ce dracu,Kai?se aude o voce puternica din soatele lor.



Brunetul se apropiindu-se rapind de cei doi dandu-si fiul la o parte ,blondul ,,scurgandu-se"pe peretele din spatele sau.




-Kai ,iesi,o sa discutam noi mai tarziu.spune brunetul apropiindu-se de blond strangandu-l in brate.Taemin avea lacrimi in ochii ,se agata-se de sacoul celui mare ,ne mai vrand sa ii dea drumul,se simtea atat de bine in bratele celuilalt.




        -Gata ,sunt aici!spune Heechul mangaindu-i parul blondului cand vede ca acesta suspina.


...


     

EclipseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum